דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה תכלית שלך בחיים? 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2520 פעמים ]

 

מהי תכלית? למה זה חשוב לדעת את התכלית שלנו בחיים?

כשהייתי קטנה, הרבה פעמים מצאתי את עצמי שואלת את עצמי - מהו הייעוד שלי בחיים האלו? למה באתי לעולם? הרי לא באתי סתם. זה לקח די הרבה זמן ודי הרבה חוויות והתנסויות  לפני שמצאתי את התכלית שלי. אבל לפני שאספר לך את הסיפור, נגדיר מהי תכלית.

תכלית היא הכיוון הבסיסי אשר מעניק משמעות למטרתנו. כולנו זקוקים לתכלית אבל לא כל כך פשוט למצוא את התכלית. רובנו מחפשים את עצמנו רוב הזמן, לומדים מקצוע מסוים, מחליפים אותו, מתחילים שוב משהו חדש, משנים עשרות מקומות עבודה, כולנו מחפשים את הסיפוק ואת האושר הפנימי והאמיתי.

אחרי שלמדתי 5 שנים באוניברסיטה, הבנתי שזה בכלל לא התכלית שלי בחיים. אחרי שהקמתי עסק מצליח בריקודים שאני עד עכשיו ממשיכה לנהל אותו ומכל הלב ובשיא הכיף, הבנתי שזה גם לא התכלית שלי בחיים, למרות שאני אוהבת לרקוד מאוד.

הנה הסיפור שלי. תמיד אהבתי לשיר. את החלום שלי להיות זמרת להתגבש אצלי כשהייתי בת 11, כבר אז החלטתי שאני רוצה להיות זמרת גדולה.

אבל הלכתי לפי הרוב - כדי להצליח בחיים צריך להוציא תואר, למצוא עבודה טובה ומסודרת.  הוצאתי תואר, ניסיתי כל מיני עבודות אבל זה לא נתן לי את הסיפוק. גם החלום שלי להיות זמרת עדיין נשאר חלום.

בינתיים המשכתי לעבוד במשרד גדול עד שבאיזשהו שלב בחיים הרגשתי חוסר סיפוק חזק מאוד, מצבי דיכאון שלא עזבו אותי. בנקודת זמן זו החלטתי שאני רוצה לעשות שינוי בחיים ורוצה אותו עכשיו!

אך ידעתי שלבד יהיה לי מאוד קשה לעבור את השינוי ולהצליח, להתגבר על הפחדים שלי, לשלוט במחשבות שלי, הרי כדי לעשות שינוי בחיים קודם כל אנחנו צריכים להשתנות!

בינתיים התפטרתי מעבודה והקמתי עסק של ריקודים. תמיד אהבתי לרקוד.

 אחד הדברים המדהימים שקרה כתוצאה מהחלטה לעשות שינוי זה שהכרתי אנשים מדהימים ודרכם נרשמתי לסדנת המנהיגות. כבר עברתי הרבה סדנאות של התפתחות אישית והעצמה, אבל זו הייתה סדנה ייחודית ומיוחדת, מעשית, שונה, עוצמתית שבזכותה גיליתי את התכלית שלי בעולם.

כאשר התחלתי לעבוד על המטרות שלי ועל התכנית שלי, הבנתי שלמרות שהריקוד מרגש אותי מאוד, אני אוהבת ונהנית בעסק שלי אבל זה לא התכלית שלי בחיים.

זה היה בלילה אחד כשלא הצלחתי להירדם. ואז, פתאום, מצאתי אותה, את התכלית שלי - אני רוצה לשיר, אבל לא סתם לשיר אלא לשיר לעולם, לעזור להמונים בארץ ובעולם להצליח, לצמוח ולהגשים את עצמם  בעזרת הדרכות והרצאות, תכניות אודיו שלי בשילוב עם שירי מוטיבציה, הצלחה והגשמה עצמית.

הבנתי שאם עד עכשיו לא הצלחתי בשירה, זה היה כי אני לא באתי לעולם כדי להיות עוד זמרת אחת, אלא להשתמש במתנה שלי כדי לעזור לאחרים להגיע למימוש עצמי, להצלחה, לעזור להם להיות מי שהם רוצים להיות ולעשות מה שהם רוצים לעשות דרך שירה. זה בדיוק המטרה של כל שיר שאני הולכת לשיר, כל אלבום שאני הולכת להוציא.

באותו הלילה, כשגיליתי את התכלית שלי, הרשתי צמרמורת בכל הגוף, וראיתי את התמונה, הרגשתי אושר פנימי חזק, דמעת זלגו מעיניי והרגשתי שלווה ורוגע פנימי.

הכל בזכות אותה סדנת המנהיגות שאליה נרשמתי, הכל בזכות הצוות המדהים שנוצר בסדנת המנהיגות, הצוות שהפך להיות הסביבה התומכת והמקדמת שלי, שתמיד תומכת בי ונותנת לי גב, הכל בזכות ניהול עצמי נכון שלמדתי בסדנת המנהיגות.

ומה איתך? ומהי התכלית שלך? מהו הדבר שנותן לך סיפוק פנימי, מרגש אותך, נותן לך דחף ומוטיבציה? והאם אתה יודע איך להגיע אליה? איך למצוא אותה?

מזמינה אותך להצטרך אלינו, לסדנת המנהיגות, לקבוצה מדהימה שלנו, להוציא את המנהיג שבך ולגלות את התכלית האמיתית בחייך.

מאחלת לך יום מקסים

 

http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment



לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים בפריצת דרך להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.

*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב