דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לרזות באמצעות חוק המשיכה 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3154 פעמים ]

לפי חוק המשיכה (דומה מושך דומה), לכל מחשבה שאנו חושבים יש תדר של ויברציה וכל מחשבה תתחיל מיידית למשוך מחשבות אחרות שיש להן תדר דומה. מחשבות שליליות מושכות עוד מחשבות שליליות וכך גם מחשבות חיוביות מושכות עוד מחשבות חיוביות.

בדרך כלל זהו תהליך הדרגתי: קודם אנו חושבים מחשבה אחת. עוד מחשבות עם אותו התדר מתחילות לזרום בראשנו. אחרי ימים או שבועות של חשיבת מחשבות באותו הסגנון, המהות של המחשבות הללו תתחיל להתקיים במציאות הפיסית.

כשזה מגיע לגוף שלך, כל מה שצריך זו מחשבה "שמנה" אחת שתתחיל למשוך עוד בעקבותיה. כשאנו מתמקדים במחשבות השמנות הללו אנו מתחילים את התהליך של להביא לקיום במציאות משקל יתר שיתווסף בסופו של דבר לגוף שלנו. בנוסף, המחשבות השליליות גורמות לנו להרגיש רע ואז אנו מתחילים להשתוקק למאכלים מנחמים כדי לגרום לעצמנו להרגיש טוב יותר ובסוף אנחנו אוכלים יותר ממה שהגוף שלנו באמת צריך.

יכול להיות שהחלטתם שאתם רוצים לרדת במשקל ואתם מנסים לעשות זאת אך ורק באמצעות אמצעים פיסיים כמו לנהוג לפי תוכנית דיאטה כלשהי ולהתחיל לעסוק בפעילות גופנית. מהר מאוד אתם מגלים שקשה לכם להתמיד בכך, זאת מכיוון שהמחשבות שלכם נמצאות עדיין בתדר של להיות במשקל יתר. זה לא בלתי אפשרי להתגבר על המחשבות השליליות ועדיין לרדת במשקל אבל זה לוקח המון כח רצון ונחישות.

דרך קלה יותר לרזות ולהשאיר רזים לתמיד תהיה קודם כל להתאים את המחשבות שלנו למה שאנחנו רוצים לראות במציאות. התחילו לחשוב מחשבות חיוביות לגבי עצמכם, לגבי הבריאות שלכם ולגבי הגוף שלכם. חשבו על עצמכם כרזים יותר בכושר טוב ומחוטבים גם אם זה עדיין לא מתקיים במציאות. כאשר אנו חושבים מחשבות חיוביות ומכוונות כאלו, אנו מתחילים להיות בתדר אנרגטי נכון ובכך מושכים עוד ועוד מחשבות "רזות" שיבואו לידי ביטוי לאחר מכן במציאות שלנו.  

אם נמשיך עם התהליך מספיק זמן (בדרך כלל במשך כמה ימים או כמה שבועות) נוכל להתחיל להבחין בכך שההרגלים הפיסיים שלנו משתנים. פתאום לא נרצה כל כך לאכול ג'אנק פוד או שנקטין בלי לשים לב את מנות האוכל שלנו. אולי יתחשק לנו לצאת להליכות או לעסוק בפעילות ספורטיבית אחרת.

כשאנו ממשיכים להתמקד עוד ועוד בלהרגיש טוב ולאהוב את הגוף שלנו (לחשוב את המחשבות "הרזות"), יתרחש תהליך של שינוי פנימי ובעקבותיו יבוא השינוי החיצוני המיוחל.

אורנה צפריר - מפתחת שיטת הרזיה דרך הראש להרזיה אפקטיבת וריפוי אכילה רגשית והשמנה רגשית. מטרתי היא לעזור לאנשים (ובעיקר לנשים) לסיים את מאבקם עם המשקל ולספק הדרכה, כלים, ידע ותוכניות להרזיה מבפנים החוצה בתהליך מהנה, מעצים ומשחרר!


לקבלת 3 מתנות עוצמתיות להרזיה ושחרור מאכילה רגשית לחצו כאן: http://ornaharzia.mypages.co.il/pages/234


 אתר: www.ornaharzia.022.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב