דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחרות במחירי הסרת שיער 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1949 פעמים ]

התחרות של המכונים במחירי הסרת שיער פועלת לטובת הציבור. על פי סקר שנערך לאחרונה ומומן על ידי אחד מהמכונים הגדולים בארץ, הסתבר שמחירי הסרת שיער לצמיתות הולכים ויורדים ככל שכמות נותני השירות גדלים. ככל שהביקוש גדל, כך בהתאמה מספר המכונים גדל. מצד אחד המחירים יורדים ותהליך זה הוא חיובי ומצד שני הדבר גורם להורדת הרווחים בחברות הגדולות, מה שיכול גם למוטט אותן. אנו מכירים כבר מהעבר הלא רחוק, שחברות גדולות פשטו את הרגל ולקוחות רבים נפגעו מכך.

מאז שהוקמה חברת גרופר ישראל, המוכרת קופוני הנחה למגוון רב של שירותים באינטרנט, היא גרמה להתעוררות קהל יעד צרכני שקנה מכל הבא ליד ורק שהרכישה תהיה משתלמת. מרוב הצלחה, החברה נמכרה כבר חצי שנה לאחר שהוקמה ושינתה את שמה לגרופון ובהמשך לגרופי. שיטת מכירת שוברי הנחה באינטרנט הביאה לפתיחת אתרים מתחרים שהאיצו את העסקים לשווק את עצמם באתרים אלו. כמובן שגם תחום הסרת שיער לצמיתות, לא טמן ידו בצלחת והחל להתחרות במחירים באמצעות אתרים אלה.

 

הטירוף לתפוס נתח גדול מהלקוחות והורדת המחירים יגרום בסופו של דבר לאיזון פרופורציונאלי בין המחיר למוצר, כלומר: מה שהלקוח משלם זה מה שהוא יקבל. וכך יהיה גם במכוני הסרת שיער לצמיתות. משכורות העובדים תרדנה ותגרום לחלופת מטפלים גבוהה, אחזקת המכשור תהיה ירודה, רמת השירות תפגע ועוד ובסופו של דבר הכדור יחזור אליהם כבומרנג - הם יורים לעצמם ברגליים.

בשורה תחתונה, הלקוחות הם אלה שנפגעים.

ככלל רובו של הציבור הוא הדיוט בתחום הסרת שיער והוא בולע כל מה שמאכילים אותו. הוא משלם מחיר נמוך ואחר כך מתפלא על המוצר הירוד שקיבל. מי נשכר מכל המהומה? המכונים הקטנים שיושבים מהצד וצופים במלחמה המתרחשת מתחת לאפם, יושבים בשקט ומחכים בסבלנות למפולת שלא תאחר לבוא.

הוזלת המחירים כבר נותנת אותותיה במציאות. בשטח כבר רואים לקוחות שמבצעים טיפול הסרת שיער שנרכש בקופון, ב 10 שקלים וטיפולי הסרת שיער באזורים אחרים בגוף, במכון אחר. וכשהם, הלקוחות, נשאלים על ידי המכון האחר, נו איך ולמה אתם לא נשארים במכון שנתן לכם את מחיר המבצע? הם עונים שבשביל 10 שקלים לא מתייחסים אליהם כלל, לא סופרים אותנו.

המגמה של המכונים במבצע היה מלכתחילה ללכוד לקוחות לטיפולי הסרת שיער לצמיתות ולמנוע נזילות של לקוחות אל המתחרים וגם לגרום ללקוחות שהתקבלו במבצע להתחיל אצלם טיפולים באזורי גוף אחרים, אבל הדבר היה להם לרועץ.

 

בסופו של דבר הציבור יבין שבשביל לאכול סטייק טוב צריך לשלם.

 

לזה יאמר: חכמי חלם. - היהודים מהעיר חלם שיוחסה להם טיפשות גדולה.

 

 

 

שלכם,

דניאלה הט

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב