דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחקרו של דוקטור קניג על הסיגריה האלקטרונית 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2399 פעמים ]

מחקרו של ד"ר קניג על הסיגריה האלקטרונית

מחקרים שנעשו בתקופה האחרונה הראו כי 80% מהאוכלוסייה של האנשים המעשנים בישראל ניסו לפחות פעם אחת להיגמל מעישון בעזרת טיפול כלשהו ונכשלו.                                                                 אני מאמין שהנתונים הללו לא מפתיעים אף אחד וכל אחד מאיתנו מכיר לפחות בנאדם אחד שניסה להיגמל ולא הצליח. אם כך, איך בכל זאת אנחנו יכולים להצליח להפסיק לעשן -

ד"ר שלמה קניג שהוא ד"ר למדעי התנהגות האדם phd ומנהל מ את המרכז הארצי לגמילה מעישון          כבר משנת 1985.                                                                                                                          ההתמחות של ד"ר קניג היא בטיפול בהתמכרויות רבות ובדגש על התמכרות לעישון וגמילה מעישון הסיגריות.

ד"ר קניג ניסה את הסיגריה האלקטרונית עם כל המטופלים שלו והתוצאות מעודדות מאוד.                              לפי הממצאים שלו הוא עומד על אחוזי הצלחה המתקרבים ל-100%.                                                      מספרים אלה התקבלו כתוצאה מכל מה שיש לסיגריה האלקטרונית להציע למעשן ומחוויית העישון   שהיא נותנת לו.

הסיגריה האלקטרונית נראית , מרגישה ואף יש לה טעם כמעט כמו של סיגריה רגילה.                         הסיגריה האלקטרונית גם מייצרת עשן כמו סיגריה רגילה , רק שהעשן  בסיגריה הרגילה רעיל ובאלקטרונית הוא לא  משום שהוא בעצם אדים.

עם זאת, הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר בריאה מסיגריה רגילה ולא מזיקה לנו לבריאות. היא אף נותנת לנו את מנת הניקוטין שאנו זקוקים לה פיסית . בנוסף , נוכל לבחור את רמת הניקוטין ואפילו סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין.

הסיגריה האלקטרונית כל כך יעלה בגמילה מעישון בזכות זה שהיא יוצרת לנו גמילה הדרגתית ובזכותה אנחנו לא צריכים לעשות את הגמילה ב"בום וגמרנו", אנחנו יכולים להמשיך לעשן את הסיגריה האלקטרונית בזמן שאנחנו נגמלים מהסיגריות הרגילות.

כמו כן, את הסיגריה האלקטרונית מותר על פי חוק לעשן במקומות ציבוריים כמו קניונים, מסעדות וכד' בגלל שהיא לא מזיקה לסביבה ויש לה אפילו את האישור של המשרד לאיכות הסביבה הקובע שהיא ידידותית לסביבה ולא גורמת לעישון פאסיבי.

הסיגריה האלקטרונית מתאימה לכל מי שרוצה להפסיק לעשן, לעשן בריא יותר או לעשן בלי להזיק לסובבים אותו. בנוסף , ישנם אנשים שרוכשים סיגריה אלקטרונית כדי לא להיות מוגבלים מבחינה חוקית וכך בעצם , הם יכולים לעשן בכל מקום ואפילו במקומות ציבוריים כמו :  מסעדות , קניונים ומטוסים .

 

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

 

 


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב