דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא תאמינו איזה קטע - הסיגריה האלקטרונית . 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 2326 פעמים ]

לא תאמינו איזה קטע  - הסיגריה האלקטרונית .

יש איזה משהו שאני חייב לספר לכם. לפני שבוע חזרתי מחופשה בניו זילנד.                                                בדרך עצרתי בבנגקוק לכמה שעות , עצירת ביניים.                                                                                   בגלל שאני מעשן נאלצתי ללכת לחדר עישון המגעיל הזה עם כל העשן שממלא אותו ונראה שרק מלהיות שם כמה דקות אפשר לחטוף סרטן אבל מה לעשות, אחרי 12 שעות טיסה הרגשתי שאני חייב סיגריה.

עכשיו אני רוצה לספר לכם קטע אדיר.                                                                                            אני יושב לי שם ונראה לי היו שם עוד איזה עשרים איש בערך בחדר הקטן הזה וכל החדר היה מלא עשן וכל אחד כבר מת לגמור את הסיגריה שלו ולעוף משם .                                                                               נראה לי העישון הפאסיבי בחדר הזה עובר את ה-300 אחוז.                                                                      בכל אופן אני יושב לי שם ו"נהנה" מהנובלס שלי כשפתאום אני שם לב, שמישהו נשען על הקיר של החדר עישון מבחוץ ואשכרה מעשן סיגריה .                                                                                            לא האמנתי למה שאני רואה. אמרתי לעצמי ... אנחנו יושבים פה בחדר המסריח הזה ומעשנים כמו איזה חבורת סרדינים והתאילנדי הזה נשען לנו על הקיר כמו איזה מניאק ומעשן מבחוץ, כאילו כל העולם בכיס הקטן שלו !? לרגע לא הבנתי מה קורה ושאלתי את עצמי אם יכול להיות ששינו משהו בכללים של השדות תעופה ואני לא יודע - יכול להיות שקרה נס ולא סיפרו לי -

בקיצור, אחרי 2 דקות בערך , סיימתי את הסיגריה שלי ויצאתי החוצה .                                                   פשוט לא יכולתי להתאפק אז הלכתי אל התאילנדי ושאלתי אותו אם מותר לעשן שם.

אתם לא תאמינו מה הוא אמר לי. הוא החזיק את הסיגריה מול הפנים שלי ואמר לי באנגלית התאילנדית שלו שזוהי לא סיגריה אמיתית.                                                                                                           הוא הניח לי אותה ביד ואמר לי לנסות . היא באמת לא היתה אמיתית. הייתי מת לנסות גם לפני שהוא נתן לי , אבל לא היה לי נעים ולשמחתי בסופו של דבר , כמו שרציתי , הוא ביקש ממני לנסות . לקחתי שאכטה ועשן יצא מהסיגריה הזאת , אין דברים כאלה.                                                                         מסתבר שמותר לעשן את הדבר הזה בכל מקום ושזה נקרא סיגריה אלקטרונית.

בכל מקרה , כשהגעתי לארץ בדקתי את העניין והסתבר לי שיש את הסיגריה האלקטרונית גם לנו. (חפשו בגוגל "סיגריה אלקטרונית")

בקיצור זה גדול, הסיגריה האלקטרונית נראית בצורתה כמו סיגריה רגילה וגם יש לה כמעט אותו טעם והיא אפילו מוציאה עשן רק שההבדל בין העשן של הסיגריה האלקטרונית והסיגריה הרגילה הוא שהעשן בסיגריה האלקטרונית הוא לא כמו עשן סיגריות והוא לא מסריח וגם לא מזיק מפני שעשן זה הוא בעצם אדים וזהו בעצם אחד היתרונות של הסיגריה האלקטרונית .                                                                                היא לא מזיקה לא לנו ולא לסביבה ובנוסף , מותר לעשן אותה בכל מקום. יש לה אגב אישור של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

אני קניתי את שלי ב- בום פראייס ואני ממש ממליץ עליהם.

הם אדיבים מאוד , הם יסבירו לכם הכול על הסיגריה האלקטרונית וגם יתנו לכם לנסות אותה.

אגב , הסיגריה האלקטרונית מעולה למי שרוצה להפסיק לעשן , למי שרוצה להמשיך לעשן אבל רק יותר בריא וגם למי שרוצה לעשן בכל מקום שאת הסיגריה הרגילה אסור על פי חוק לעשן.

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

 

 

 


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב