דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות הפרסום בפייסבוק 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2350 פעמים ]

 

אפשרויות הפרסום בפייסבוק/ קורל שחר

אם בעבר שימשו הפורומים באתרים השונים כפלטפורמת השיווק המרכזית לתוכן שיווקי, הרי שבשנים האחרונות הרשתות החברתיות, כמו גם החזקה שבניהן פייסבוק, מהוות תחליף איכותי וחזק הרבה יותר. שני היתרונות הבולטים בפרסום בפייסבוק טמונים בחינמיות הפרסום וביכולת ההגעה לאחוז גבוה מקהל היעד במהירות גבוהה לא פחות.

ארבעת הכלים המרכזיים בפייסבוק הינם: עמוד אישי, קבוצת פייסבוק, דף מעריצים ומודעות פרסומיות. שלושת הכלים הראשונים הינם בעקרון חינמיים, כאשר מודעות הפרסומת הינן בעלות אותה אתם קובעים על פי תקציב הפרסום שלכם. בואו נפרוס כל אחד מהכלים ונבין למי ולמה הוא משמש וכיצד נוכל למקסם אותו.

עמוד אישי- עמוד אישי אינו כלי פרסומי בבסיסו. עמוד זה הינו הפרופיל שלכם בו מצגות התמונות האישיות שלכם, התכתבויות עם חבריכם, תיעוד משחקי פייסבוק בהם שיחקתם ועוד. עמוד זה אינו מומלץ לפרסום דרכו, אלא אם כן אתם אשיות מוכרת וידועה בקהל היעד שלכם, אשר מבחינת אסטרטגיה שיווקית, יהיה נכון יותר לקדם את שירותכם דרך הפרופיל האישי שלכם. שימו לב כי ישנם מספר חסרונות לפרסום דרך דף זה בניהם אי אפשרות לקדם עמוד זה דרך הודעות פרסומיות ואי קידום תוכן קיר הדף בגוגל. חסרונות אלו הינם משמעותיים כאשר אנו רוצים להגיע לקהל יעד חיצוני שחורג מחוג מכרינו.

קבוצת פייסבוק- קבוצה זו מטרתה ליצור דיון בין חבריה, בדרך כלל לטווח ארוך ומתמשך, לשם פעילות כלשהי, קידום נושא חברתי, תחביבים משותפים ועוד. בעזרת שימוש בקבוצה תוכלו להזמין חברים לאירועים שתיצרו, לשלוח הודעה לכל חברי הקבוצה, להעלות תמונות, דיונים ועוד. במידה ומטרתכם אינה רווח כספי, פעמים רבות יהיה נכון יותר להשתמש בקבוצת פייסבוק במקום בדף פייסבוק, בשל העובדה כי בדף פייסבוק אין אפשרות לשלוח מסר לכלל חברי הדף.

דף פייסבוק- דף זה הוא הכלי המרכזי שמשמש חברות ובעלי עסקים, כאשר יתרונו המרכזי הינו בכך שגוגל מקדם אורגנית את התכנים המופיעים על קיר דף הפייסבוק. קידום בגוגל הינו אלמנט חשוב מאוד בשיווק אתר או שיווק עסק, מה גם שמשערים כי גוגל קורא כניסות לאתר דרך פייסבוק ככניסות משמעותיות יותר מכניסות רגליות, ובכך הדף אף תורם לקידום האורגני של האתר.  

הודעות פרסומיות בפייסבוק- מודעות אלו הינן מודעות טקסט- תמונה, אשר מופיעות בפייסבוק למשתמשים אשר הפרופיל שלהם מתאים להגדרות אותן הזין המפרסם. בשונה מגוגל שם המודעות מופיעות לגולשים על פי רלוונטיות לחיפוש שלהם, בפייסבוק ניתן להגדיר את קהל היעד על פי מין, גיל, אזור או עיר מגורים, תחומי עניין, רקע השכלתי, קריירה ועוד. לדוגמא, פרסומת לחזיות בפייסבוק שהוגדרה להופעה עבור משתמשות בגילאי 16-35 בעיר תל אביב וסביבתה, לא תופיע למשתמש ממין זכר בטווח הגילאים הנ"ל או לאישה בת 30 מחיפה.

כל אחד מהכלים המוזכרים מעלה יכול לעזור מאוד בשיווק אתר או בשיווק עסק וחשוב להשתמש בהם בצורה יצירתית, חכמה, מקיפה ואיכותית, אשר תניב הצלחה מהירה ויציבה ושתשמור על מיצוב העסק ולא תפגע בו.

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב