דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תכנים לאתרים 

מאת    [ 04/06/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2299 פעמים ]

 

כתיבת תכנים לאתרים/ קורל שחר

בשנים האחרונות, תחום כתיבת תכנים לאתרים הולך ומתרחב. יותר ויותר בעלי עסקים בונים אתרים, אך לא מוצאים את הזמן או המשאבים לכתיבת תכנים מתאימים לאתר. בתוך עולם כותבי התכנים לאתרים, חשוב לדעת לבחור כותבים שיהיו מקצועיים בתחומם, ידעו לכתוב על התחומים בהם אתרכם עוסק ומעל הכל- ישפרו ויקדמו את אתרכם ולא יפגעו בו.

מעניקי שירותי כתיבה ושירותי תוכן לאתרים מתחלקים בדרך כלל לשניים:  

-          פרילנסרים מתחילים חסרי ניסיון והכשרה מתאימה, אשר אינם מקצועיים ואינם פועלים לפי כללי גוגל. במרבית המקרים, כותבים אלו לא יעזרו בשום צורה שהיא לקידום אתרכם במנועי החיפוש, וגרוע מכך עלולים לפגוע מאוד הן במיצוב העסק ובקידום האתר במנועי חיפוש, עד כדי כך שגוגל עלול להעניש את אתרכם ולמקמו בעמודים 20 ו-30 כתגובה על עבירה על חוקיו.

-          עסקים בעלי ידע וניסיון שמספקים שירותי כתיבה ברמה גבוהה, אשר שומרת על מיצוב גבוה ופועלת בסנכרון מלא לחוקי גוגל, דבר התורם משמעותית לקידומו במנועי החיפוש. כותבים אלו יעזרו בדרך כלל למנף את האתר, השירותים והמוצרים המוצעים בו, ישמרו על מיצוב גבוה ויהפכו את הגולשים באתרכם לגולשים מרוצים שישמחו לחזור לאתר, לרכוש בו או לפנות בעקבותיו לקניית מוצריכם.

שני דגשים מרכזיים עליהם יש לשים את הדגש בכתיבת תכנים לאתר:

-          מילות חיפוש- כאשר ספק שירותי תוכן ושירותי כתיבה, כותב תכנים לאתר, עליו לערוך על כל נושא בו עוסק האתר, חקר מילות חיפוש, אשר יספק לו מידע רחב לגביי המושגים המדויקים בהם משתמשים הגולשים שמחפשים נושאים אלו בגוגל. שימוש במושגים המדויקים, תוך שמירה על שזירת מילות החיפוש במינון הנכון מבחינת גוגל (מספר גבוה מספיק שיעזור לקידום, אך לא גבוה מידי שיגרור עונש מבחינתו), יגרום לכך שהאתר יקודם בצורה טובה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בנוסף, ככל שיהיו באתר יותר תוכנים רלוונטיים למושגי החיפוש, כך גוגל יקדם את האתר במיקום גבוה יותר.

-          איכות תוכן- לאחרונה הוציא גוגל כלל חדש לגביי איכות התוכן. גוגל הבחין כי מקדמי אתרים משתמשים בספקי תוכן לאתרים ברמה נמוכה מאוד, אשר כותבים טקסטים אך ורק במטרה לשזור בהם את מילות החיפוש ואינם שומרים על תוכן איכותי שתורם לגולש. מתוך כך, גוגל הודיע כי מעתה, אתרים בהם התוכן אינו איכותי ואינו שומר על טובת הגולש, יענשו ויורדו משמעותית מהמיקום בו הם מקודמים.

שתי דוגמאות אלו, הן רק חלק מהכללים של גוגל לכתיבת תכנים לאתרים ולקידום אתרים. לכן, חשוב מאוד כבעלי אתרים לבחור היטב את מי שעומד לכתוב את התכנים באתרכם. כותב התכנים לאתר צריך להיות מקצועי, בעל ניסיון רב הן בכתיבה עיתונאית או ספרותית והן בכתיבה לקידום אתר.
ספק שירותי כתיבה ושירותי תוכן כזה, ישאיר אתכם רגועים וסמוכים כי הוא תורם לאתר ולא פוגע בו, ולא פחות חשוב, מספק לגולשים באתר תוכן איכותי, ממנו הם יוכלו ללמוד, ליהנות מקריאתו, ולעצב את תפיסתם את אתרכם כיעיל ואיכותי, דבר שיעשה בדרך כלל הקשר ישיר לתפיסתם את חברתכם ומוצריכם. 

מעבר לפורום שיווק ופרסום

 
קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב