דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלבד האוכל מוסיקה לאירועים הינה החלק החשוב במהלך האירוע, אשר בכוחו להכריע את הצלחתו או כישלונו של הערב. 

מאת    [ 02/06/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2042 פעמים ]

שירה בציבור היא אחד המאפיינים הייחודיים שלנו כעם.הגדרת הישראליות,אחרי הפלאפל וריקודי עם, הינה שירה בציבור ושירי ארץ ישראל. השירה בציבור כבר הצמיחה לנו מספר כוכבי כוכבות וכוכבי זמר כמו שרל'ה שרון,אפי נצר,גבי ברלין וכו'.שהינם בעצם האבות של השירה בציבור והם אלא ששרו שירים אלו ממש בתקופה שהשירים נכתבו., כיום ניתן למצוא גם זמרים וזמרות צעירות יותר המכירים את השירים על בוריים, זמרים אלו וסוחפים בהופעותיהם את כל הקהל לשירה וגם ריקודים.

מוסיקה לאירועים ושירה בציבור

מלבד האוכל מוסיקה לאירועים הינה החלק החשוב במהלך האירוע, אשר בכוחו להכריע את הצלחתו או כישלונו של הערב. ישנם סגנונות מוסיקה רבים ומגוונים, ובכל אירוע ואירוע ישנם גורמים שונים המשפיעים על הסגנון שיושמע. סגנון מוסיקה לאירועים, תלוי במספר לא מבוטל של משתנים.

 סוג האירוע ובחירת המוסיקה

ישנם מגוון רחב של סוגי אירועים, כגון בר מצוות,בריתות,מסיבות,ערבי חברה,אירועיים עיסקיים, ערבי שירה בציבור ועוד, ולכל סוג אירוע סגנון מוסיקה המתאים לו. מוסיקה שנשמיע לבת מצווה למשל תהיה מורכבת ממוסיקת רקע,מוסיקה מוסיקה לריקודים המתאימה לקהל המבוגר וגם לקהל הנערים והנערות המוזמנים לבת המצוה, מוסיקה שנשמיע בכנס עיסקי תהיה בעיקר מוסיקת רקע נעימה ואיכותית.

רוב רובם של האירועים מתחלקים למספר חלקים במהלך הערב. למשל, קבלת פנים, ישיבה סביב השולחן, ברכות, צילומים, רחבת הריקודים ועוד. בדרך כלל בכל חלק של הערב תישמע מוסיקה מסוג אחר. במהלך הארוחה למשל, המוסיקה תהיה נמוכה ורגועה על מנת לאפשר לסובבים את השולחן לדבר בנעימים, בעוד בזמן הריקודים תישמע מוזיקה שמחה, קולנית וקופצנית יותר.

גם למוזמנים לאירוע יש חלק גדול בקביעת המוסיקה לאירועים שתישמע. בבחירת מוסיקה לאירועים חשוב מאוד להתייחס לכמות האורחים וגילם. לקהל מבוגר למשל לא נשמיע את אותה המוזיקה שנשמיע לבני נוער.

רצונותיהם של בעלי האירוע

על התקליטנית להתחשב ברצונותיהם של בעלי האירוע. יתכן ורצונות אלו אינם תואמים את סוג האירוע שאותו הם חוגגים ובמקרה כזה יתכן מקום לדעתו של התקליטן. עם זאת, בעלי האירוע משלמים עבור שירות התקליטן, מכירים את הקהל שלהם ויהיו אלו שהאירוע ישאר איתם לתמיד, ולכן רצונם חשוב.

 מקום האירוע

המוסיקה שתישמע באירוע תלויה גם במקום בו מתקיים האירוע, ובאווירה אותה הוא מקנה. אירוע באולם, בגן אירועים, בים, בטבע וכדומה מצריך מוזיקה שונה ויש לתת משקל למקום האירוע כאשר בוחרים רשימת שירים.  בחירת הזמרת היא אינה דבר שיש להקל עימה ראש. על התקליטן מוטלת עבודה קשה ומורכבת, עליו להיות בעל ניסיון וידע רב בתחום, כדי שיוכל להתחשב בשלל המשתנים ולהבטיח אירוע מוצלח שיספק את כולם.

   רויטל טל -זמרת ומנחה ערבי שירה בציבור באירועים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב