דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוט ועיצוב מסיבת יום הולדת 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 4659 פעמים ]

 



מסיבת יום הולדת של ילדכם מתקרב, ישנם הרבה ארגונים לפני האירוע , ההזמנות ליום ההולדת שחייבות להיות מעוצבות בצורה מקורית ביותר שיש, ארגון האוכל וכמובן העוגה.כמו בחירת הנושא  להפעלות ימי הולדת, כאשר נוסף לכל העניין העיצוב והקישוט של מסיבת יום ההולדת . להלן מגוון קישוטים ועיצובים למסיבת יום ההולדת  היכולים להתאים לכל כיס ולמנוע הרבה כאב ראש להורים.

 

בחירת נושא היום הולדת

מרכיב חשוב בבחירת הקישוטים הואבחירת  נושא ההפעלות ימי הולדת. לקישוט יש מרכיב מאוד חשוב סביב הנושא הנבחר הקישוט הוא דבר שיוסף שמחה לאווירת המסיבה של משתתפי האירוע. אם מדובר לדוגמא על יום הולדת בנושא פרחים, ניתן לבקש מהבנות להגיע עם לבוש שמצויר עליו פרחים או להגיע בצבעים מסויימים שיתקשרו להפעלות ימי הולדת שיערכו במהלך המסיבה, אפשרי לעשות פרחים לקישוט על הקיר מניירות קרפ או ניירות אחרים כמו צלופנים  .על שולחנות האוכל ניתן לשים מפות פרחוניות עם כוסות וצלחות תואמות.אם מדובר בהפעלות ימי הולדת  בנושא עולם האגדות ניתן לתלות פוסטרים על הקירות של דמויות מהאגדות ,לבקש מהבנות לבוא בשמלות חגיגיות ,לקשט את שולחן האוכל עם מפה של דמויות מצוירות מהאגדות עם צלחות וכוסות תואמות.

תאורה ומוזיקה

כאשר מדובר במסיבה עם נושא מסוים , המוזיקה חייבת להיות מתאימה לנושא וכך גם התאורה אשר יכולה לתרום הרבה .כל זה כמובן כאשר המסיבה נערכת בבית. בזמן שמחכים לבוא כל הילדים אפשר לשים מוזיקת רקע אהובה עם זמר אהוב של הילדים, שירי יום הולדת וכו'. כמו כן גם בין ההפעלות או לפני האוכל מומלץ לשים מוזיקה כדי שהילדים לא יצאו מריכוז. כאשר אנו מדברים על תאורה, אפשרי לכסות את המנורות בניירות צלופן בגוונים שונים ועל ידי כך צבע התאורה ישתנה. ישנה חשיבות גדולה לתאורה בכלל במסיבות , זה משרה אוירה שונה וכיפית, מרגישים שזה מסיבה.

רעיונות לקישוטים

אפשר למצוא בחנויות קישוטים שונים אשר יעזרו לכם לעצב את חלל האירוע. לדוגמא בלונים אשר תולים במכל מיני במקומות בחדר.רצוי שיהיו בצורות וצבעים שונים. זה יוסיף הרבה לאווירה השמחה. חשוב לתלות בלונים בכניסה לבית אפילו על דלת הבית ,מאוד חשוב לילד האירוע שידעו על יום הולדתו. ניתן לקשט גם את כיסא בעל השמחה, כך ירגיש הילד שהוא מיוחד באותו יום. אפשר לקשט גם עם סרטי מתנות לעשות מהם שרשרות מסולסלות היורדות מהתקרה ועיצובים שונים על הקירות, קופסת הפתעות המקושטת בנצנצים ובסרטי מתנות כאשר היא תלויה קרוב לתקרה במרכז החדר ובפנים יהיה הפתעות לכל הילדים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב