דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון משכנתא - שימושים 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2521 פעמים ]

 

מחשבון משכנתא - שימושים

איך תבחר את המשכנתא שמתאימה לך ביותר? בשוק המשכנתאות יש כ-30 מסלולי משכנתאות השונים באופן מהותי האחד מהשני. איך תדע במה לבחור?

 


    • מחשבון משכנתא הוא כלי עזר חשוב העוזר לך לקבל מידע לבדיקת היכולת הכלכלית שלך ולהתאים את מסלול ותמהיל המשכנתא האופטימאלי בשבילך.
    • מחשבון משכנתא מחשב לך את סכומי ריבית משכנתא שתצטרך לשלם ואת החזרי משכנתא החודשיים לכל אורך תקופת המשכנתא.
    • מחשבון משכנתא ייתן לך אינדיקציה איזו משכנתא הכי מתאימה לך בהתחשב בנתוני ההווה ובשינויים העתידיים שיכולים להשפיע על החזרי משכנתא חודשיים וריביות משכנתא.

 

מחשבון משכנתא - יתרונות שימוש

לקיחת משכנתא היא אחד הצעדים הכלכליים הגדולים ביותר בחייך. מדובר בסכומי עתק שישפיעו על חייך הכלכליים לאורך עשרות שנים. כל טעות קטנה בשימוש לא נכון במחשבון משכנתא או בבחירת מסלול משכנתא  ותמהיל משכנתא עלולה לגרור אותך למצב של חוסר יכולת כלכלית לעמוד בהחזרי משכנתא חודשיים ולהביא את בנק משכנתאות למכור את הנכס שלך. על מנת למנוע מצבים בלתי נעימים בעתיד חשוב להשתמש ב-מחשבון משכנתא לבדיקת יכולת החזרי המשכנתא שלך. למעבר ל-מחשבון משכנתא,  לחץ על הקישור הכחול.

איזה פרטים יש להזין במחשבון משכנתא?

 


    • סכום משכנתא נדרשת. הזן ב-מחשבון משכנתא סכום משכנתא נדרשת. סכום זה  צריך לכלול הוצאות נלוות לרכישת הנכס כמו: מיסים שונים, עמלות לבנק משכנתאות, דמי תיווך, שיפוץ הנכס, ריהוט ומוצרי חשמל לנכס.

 

 

כמובן שככל שאחוז המימון העצמי שלך מערך הנכס יהיה גבוה יותר כך תוכל לקחת משכנתא נמוכה יותר ולחסוך בהוצאות ריבית משכנתא.

 


    • אורך תקופת משכנתא בחודשים או בשנים. הזן ב- מחשבון משכנתא את אורך תקופת משכנתא על פי הערכת מצבך הכלכלי ויכולתך לעמוד בסכומי החזר משכנתא. ערוך ניסוי וטעייה במחשבון משכנתא והזן את מספר החודשים שלהערכתך תוכל להשלים את תשלומי המשכנתא וקבל את התוצאה במחשבון משכנתא מהו ההחזר החודשי.  אם להערכתך אתה יכול על פי מצבך הכלכלי להגדיל או להקטין את החזר המשכנתא החודשי, קצר או הארך את תקופת משכנתא במחשבון משכנתא עד שתקבל את סכום ההחזר המתאים לך.
    • ריבית משכנתא ומדד מחירים לצרכן. הזן ב-מחשבון משכנתא ריבית משכנתא או מדד חזויים. מכיוון שלא ניתן לחזות במאה אחוז מה יהיו ריביות משכנתא או מדדים להצמדת משכנתא יש להזין במחשבון משכנתא מספר אפשרויות ריאליות ולקבל תוצאות בהתאמה. שקלל את הנתונים שקיבלת ממחשבון משכנתא להערכת החזרי המשכנתא הצפויים עבורך.

 

 

מסקנות

מחשבון משכנתא הוא רק כלי עזר הנותן לך אינדיקציה מסוימת מהם האופציות העומדות בפניך. כדי לקבל מידע שיכסה את כל האופציות, ערוך ב- מחשבון משכנתא סימולציות שונות. שחק עם גובה ריבית המשכנתא, מדדים והצמדות שונות, תקופת החזר המשכנתא, סכומי משכנתא שונים עד שתרגיש שקיבלת את כל המידע שחיפשת.

תחום ה- משכנתאות הוא מורכב ומסובך מאין כמוהו. צעד חכם יעשה האדם הלומד מניסיונם של אחרים. סכומי העתק שאתה עומד לקבל מבנק משכנתאות יכולים להשפיע מהותית על עתידך הכלכלי. מומלץ מאד לפנות ל-ייעוץ משכנתאות חיצוני ובלתי תלוי בבנק משכנתאות כדי לקבל חוות דעת מקצועית והכוונה לקבלת המשכנתא האופטימאלית עבורך. יועץ משכנתאות פרטי שלך ישיג לך חיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים לאורך כל תקופת המשכנתא אך ורק בגלל מקצועיותו. אדם שלא חי ונושם משכנתאות לא יוכל להשיג חיסכון במשכנתא כמו שיועץ משכנתאות פרטי יוכל להשיג לך. לפנייה ליועץ משכנתאות לחץ על הקישור הכחול.

 

כותב המאמר: רו"ח קובי חבר, בעל האתר: "KH ייעוץ משכנתאות".   KH ייעוץ משכנתאות הוקם על ידי יועץ המשכנתאות, הכלכלן הבכיר קובי חבר, במטרה לספק ללקוח הבודד תנאי משכנתא הטובים ביותר בכל זמן נתון בשוק הפיננסי המסובך והבירוקרטי של המשכנתאות. לשחרר הלקוח מרב הבירוקרטיה הקשורה בתהליך לקיחת משכנתא תוך חסכון מהותי בזמן ובכסף, כולל בנושאים אחרים הקשורים במשכנתא כמו הביטוח, שמאי והטאבו.  מר חבר מביא את ניסיונו המעשי משנת 1986 בתחום הכספים ובמשא ומתן כספי, אופיו האסרטיבי, קשריו העסקיים והידע הרב בתחום ייעוץ המשכנתאות וזאת בשילוב התעודות וההסמכות מתואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים, MBA  התמחות במימון, מאוניברסיטת NYIT  בניו יורק הידועה בארה"ב ובעולם, תעודת רואה חשבון משנת 1988 ממועצת רואי החשבון בישראל וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.  מר חבר עבד מעל עשרים שנה בניהול במחלקות הכספים בחברות שונות בארץ, בארה"ב ובהודו ורכש ניסיון מעשי רב ביותר בתחומי הניהול הכספי והמשא ומתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב