דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטי תדמית - 5 טיפים כיצד ניתן להשתמש בוידאו כדי לשווק את המותג שלנו ברשת? 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2024 פעמים ]

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה ברצוני להרחיב על האפשרויות העומדות בפנינו לפרסם מותגים ברשת האינטרנט באמצעות סרטוני וידאו.

  1. המרה של פרסומת ששודרה בטלוויזיה לפורמט אינטרנטי והעלתה לרשת- זוהי השיטה הפשוטה והנפוצה ביותר, החברה השקיעה כספים רבים ביצירת פרסומת לטלוויזיה, כעת כל מה שנותר לעשות הוא להמיר את הקבצים של הסרט לקבצי אינטרנט ולהעלות אותם לרשת. שיטה זו עובדת על מותגים גדולים וקטנים כאחד ובעזרתה אנו חוסכים את עלות הפקת סרטון חדש לאינטרנט. חברת אפל עושה זאת כל הזמן ומעבירה את הסרטונים לערוץ היוטיוב המושקע שלה.
  2. וידאו ויראלי- וידאו ויראלי מופק לצרכי שיווק באינטרנט בלבד, אי אפשר לעשות המרה לפרסומת ששודרה בטלוויזיה לוידאו ויראלי. זה פשוט לא יעבוד, בשונה מ סרטי תדמית מטרתו הראשית של הוידאו הויראלי היא לייצר העברה ספונטנית של הסרטון מגולש אחד למשנהו. חברות רבות מוצאות לנכון להשקיע סכומי כסף בנוסף לסכום שהושקע בפרסומות לטלוויזיה בהפקת סרטונים הויראלים.
  3. סדרות רשת- סדרות רשת הן למעשה סדרות רגילות (כמו בטלוויזיה) שמעבירות את המסר של המוצר בצורה מודעת יותר או פחות. הסדרה שמורכבת מכ10 פרקים, מכילה את כל המרכיבים של סדרה רגילה, והיא מופצת באופן ויראלי וע”י קניית מדיה. זוהי שיטה אפקטיבית מאשר הפקת סרטי תדמית,  ניתו לקחת למשל את הסדרה החדשה של מורטל קומבט, הסדרה זכתה למיליוני צפיות ויצרה באזז וערנות לקראת ההשקה של משחק הוידאו החדש של מורטל קומבט.
  4. תוכן שיווקי- הכנסת שם המותג אל תוך הוידאו שאינו שייך למותג- זוהי תופעה שהחלה לתפוס תאוצה בזמן האחרון, חברות לוקחות קטעים מהטלוויזיה או אירועים מהטלוויזיה ושותלות בהם את המותגים שלהן. למשל: במשחק האולסטאר  של ליגת האן בי איי הטביע בלייק גריפין בקפיצה מעל מכונית, ובכן המכונית לא הייתה שם במקרה, קיא שילמו כסף למארגני התחרות כדי שישימו את המכונית שלהם מתחת לסל.
  5. סרטוני הדרכה אישיים- זוהי הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם בצורה משכנעת, הקליטו את עצמכם, דברו על נושא מעניין וחשוב לקהל שלכם, בשונה מטקסט, אותו כל אחד יכול להכין, בסרטוני הוידאו רואים אתכם, שומעים אתכם, מרגישים אתכם!

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב