דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט מעץ - כל מה שרצית לבנות ולא ידעת איך 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 8713 פעמים ]

אם גם לך יש חלום לא ממומש לעסוק בנגרות – יש לנו הצעה נהדרת בשבילך. בנגריות בוטיק לשיטת עשה זאת בעצמך תוכל להרכיב כל ריהוט מעץ העולה על רוחך, לצד ליווי והדרכה צמודה. ריהוט מעץ בשיטת עשה זאת בעצמך – ככה זה עובד היום.
מחפש ריהוט מעץ שאין להשיגו בחנויות? נרתע מהמחירים הלא שפויים שדורשות נגריות יוקרה? שיטת עשה זאת בעצמך טומנת שלושה מרכיבים חשובים שיכולים להתאים בדיוק לך: מבחר רחב של עצים באיכות גבוהה, מחיר השווה לכל כיס וכמובן התאמה אישית. כן כן – היום כל אחד יכול להיות נגר, בעזרת נגריות המתמחות בשיטת עשה זאת בעצמך.

ריהוט מעץ: התחלות ומושגים בסיסיים
אז מה זה בעצם ריהוט מעץ? ובכן ההגדרה המדויקת ביותר שניתן להתייחס אליה היא כל פריט שבסיסו עץ. מכאן אפשר למנות פריטים רבים כמו מטבחים, ארונות קיר, שידות, מיטות והרשימה עוד ארוכה. אבל נגרות טובה לוקחת את כל אלה ומשדרגת אותם: כלומר, לא חייבים לבנות מאפס, כדי ליהנות מרהיטים יפים ואיכותיים. גם השלמה לרהיטים קיימים, תופסת מקום של כבוד בעולם הרהיטים מעץ.
לצד נגריות המתמחות ברהיטים לא סטנדרטיים, ניצבים נגריות מסוג חדש העובדות בשיטת "עשה זאת בעצמך". השיטה עצמה שכבר זכתה ללא מעט שבחים הפכה להיות הפתרון המושלם לאלה מאתנו המחפשים אתגרים חדשים ואינם חוששים להפעיל את החלק הטכני והיצירתי שלהם. ולא, לא מדובר בעבודה קשה או מורכבת. תיכף תבינו למה. 

ריהוט מעץ: היתרונות ברורים לעין
יתרונותיו הברורים של ריהוט מעץ ממקמים אותו בראש סולם העדיפויות של הצרכן, הן במראה והן באיכות. לצד האלומיניום או הברזל, העץ נחשב לחומר איכותי ואמין שאינו ממהר להישחק. חיי המדף שלו ארוכים, הוא ידידותי לניקוי והשמירה עליו נוחה למשתמש. כמובן שאת כל אלו משלים היתרון החשוב מכולם: סוגי עצים הינם נוחים לעיצוב, צביעה ולייצור בהזמנה אישית.

מהי נגרות בשיטת "עשה זאת בעצמך"
הבסיס המהותי של עשה זאת בעצמך, כפי שהוא מוצג באמצעות רשתות שיווק שונות המוכרות לרובינו, הוא האפשרות להרכיב את הפריט לבד ובבית. יחד עם זאת, בעת האחרונה קמו נגריות בוטיק המאפשרות ללקוח לקחת חלק פעיל גם בתהליך התכנון והבניה של המוצר אותו הוא מבקש לרכוש. בצורה כזו הלקוח יכול לבחור את מידת המעורבות שלו בתהליך (ברמת התכנון או הביצוע) ובאיזו רמת גימור הוא יקבל את המוצר (מורכב / צבוע / מודבק וכולי). 
השיטה כאמור מכוונת יותר לצרכנים שאינם צריכים או רוצים את הארון הסטנדרטי המוכן אותו ניתן לרכוש ברשת כזו או אחרת. כאן אנחנו יכולים לבחור את מה שהכי מתאים לנו מבלי להתחשב בגדלים סטנדרטיים וממוצעים. זאת ועוד, שיטת עשה זאת בעצמך מותאמת גם למי שרוצה להרחיב את המטבח או את הארון הקיים.
בכל הנוגע למחיר, גם כאן מדובר בשיטה מנצחת. כיוון שזמן העבודה הקצר הוא שלנו, עשה זאת בעצמך הופכת ריהוט מעץ למשתלם במיוחד. ההפרשים הכספיים יכולים לעבור את רף ה-50 אחוזים בין רהיט מוכן וכזה שאנו מרכיבים לבד.

עבודת נגרות דורשת קצת יצירתיות
אז אחרי שהבנו שכאן כאמור יש לנו שיטה מנצחת, חשוב להבין איך ניגשים אליה. בשיטת עשה זאת בעצמך הכל הופך להיות פשוט, נוח וקל רק אם שומרים על קו מחשבה יצירתי, או במילים פשוטות יותר: שומרים על ראש פתוח.
יש לקחת שעבודת ההרכבה מינורית, וההתאמה אישית אינה בהכרח באה לפתור רק את בעיית המידות והגודל של החדר אלא ואולי בעיקר באה להשלים לנו את המראה העיצובי – בשיטת עשה זאת בעצמך הלקוח יודע כי הוא מקבל בדיוק, אבל בדיוק, את מה שהוא רוצה. חומר למחשבה.

אבי בר-חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב