דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דייג מיאכטה 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3991 פעמים ]

 דייג מיאכטה

 

בני עוסק בתחום בו אני עוסק,השכרת יאכטות,בני הוא גם דייג מקצועי עם קבלות,שיוצא להפלגת דייג מיאכטה מידי יום,אני לא מדבר על דייג רגיל זה בשביל בני שטויות,המומחיות שלו זה דייג מיאכטה למטרת תפיסת דגי חרב במשקלים אדירים.

השכרת יאכטות,סירות וכלי שייט זה התחום בו אני עוסק כבר הרבה שנים,זהו למעשה גם התחום בו בני עוסק כבר שנים,ממש עם השחרור מהצבא,אך גולת הכותרת אצל בני זה כאמור דייג מיאכטה.

היאכטה של בני גם מאובזרת במיוחד לאפשרות של דייג מיאכטה,בכל מיני ציודים לכל צורות הדייג שתעלינה במוחכם.

פשוטו כמשמעו דייג מיאכטה זה בני....אז יצאנו באחד מימי חמישי (אלו בדרך כלל ימי הדייג שלנו כחברים)   לדייג מיאכטה ,בימי חמישי זו הפלגת דייג שחייבים לתפוס דגים...פשוט סוף השבוע מגיע וצריך דגים על הצלחת של יום שישי,כבר ביציאה מהמרינה גררנו מאחורי היאכטה כמה מתקני גרירה אליהם היו מחוברים דמויי פיתיונות,במשך שעה ארוכה לא קרה כלום,אפילו חשבנו שזה יהיה מאכזב לחזור הביתה ללא דגים,,,לאחר שניסיון זה לא צלח,ומאחר שזו הייתה עונת דגי החרב,החלטנו בעצה משותפת לשנות טקטיקה... נשארנו בדריפטינג איטי ללא מנוע או מפרש,נענו בעזרת הרוח והורדנו למים מתקנים לתפיסת סבידות,מייד החלנו להעלות בזו אחר זו סבידות שנחשבות למעדן ופיתיון טוב לדגי החרב.

דייג מיאכטות לתפיסת סבידות... היאכטה צריכה להיות מאובזרת בכל ציוד הדייג הקיים.

הסבידות שנתפסות  מיד מוצמדות לקרסי ענק (קרסי כריש) שהושלכו למים בעומק של כחמישים מטרים,כך פשוט ממתינים בתנועה איטית ורוצים לראות מה קורה בסופו של לילה.לפתע התעוררתי,חשתי שמשהו קורה,זה היה באוויר,משיכה עזה והרולר החל  לרוץ ולזעוק....

להרים אל היאכטה דג חרב במשקל רציני זה לא דבר של מה בכך...כאשר הדג שוחה לכיוון שלנו הוא נותן לנו למעשה חוט דייג  רפוי ועלינו למשוך אלינו את הבוש שבחבל,אם לא נשאיר את החבל במטח הוא עלול להסתבך לנו בתחתית היאכטה,אך לעומת זאת פתאום הדג משנה כיוון שחיה והוא יכול במשיכה אחת להוריד לנו אצבע,לכן...אין אפשרות להעלות דג כזה אל היאכטה אלא רק כאשר הוא מתעייף,כן ככה זה דייג מיאכטה,הדג מושך ולעיתים נותן הרגשה שהוא כבר אצלנו ושוב חוזר חלילה,פה ושם אנו רואים את סנפיר הגב שלו מבצבץ מן המים,פתאום הדג שוקע ופתאום מזנק אל על מחוץ למים בגובה של כשלושה מטרים.

לאמור את האמת בדייג מיאכטה התהליך של העלאת הדג ממש מעניין ומרתק,לעיתים אנו קושרים אל החבל מיכל ריק כדי שיכביד על הדג,כלומר כל פעם שהדג צולל האוויר במיכל גורם לו לצוף חזרה.

השעה כבר מאוחרת ולאחר קרב של כשעה לא פחות,הדג תשוש ואנו סוף סוף יכולים לגרור אותו לכיוון היאכטה,כאשר הוא ממש צמוד לירכתי היאכטה אנו קושרים לקצה זנבו חבל נוסף ורק לאחר מכן אנו משחררים את המתקן מפיו,אל היאכטה הדג עולה אחר כבוד בעזרת גלגלת...זו האפשרות היחידה מפאת משקלו (יותר מאוחר במדידה המשקל הראה שלושים וחמישה קילוגרם).

זהו סיפור של דייג מיאכטה,לעיתים אנו פורסים את הדג לפרוסות ענקיות ומתחלקים בנינו,אך רובו נמכר לאחת המסעדות המקומיות ומגיע אל שולחנות הסועדים.

בתאבון !!!

היאכטה של מוטי - שרותי שייט ונופש
השכרת יאכטה | יאכטה להשכרה  לכל מטרה
יעוץ הזמנות וברורים : 054-47-87-100
לאתר : rentayacht.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב