דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: לארגן אירוע בלי לצאת מהפייסבוק 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2190 פעמים ]

בעידן החדש בו אנו חיים, כולנו אזרחי המדינה השלישית בגודלה בעולם – הפייסבוק, וכאזרחים טובים של המדינה אנחנו מבלים בפייסבוק זמן רב בכל יום. מי מאיתנו לא נכנס לפייסבוק בזמן העבודה כדי לראות מה התחדש או מתחבר מהטלפון הנייד רק כדי להגיב לאיזה סטאטוס? ומיותר לציין שהמחשב הביתי פתוח גם הוא על פייסבוק כדי שלא נפסיד שום התרחשות.

אך עם כל הכבוד (ויש כבוד) לפייסבוק, יש לנו צרכים בסיסיים עליהם הוא לא יכול לענות. בין אותם צרכים קיים הצורך הבסיסי לאוכל וגם הצורך לפגוש חברים מעבר למתחם הווירטואלי. זה נחמד להתכתב עם חברים, להגיב להם, לשלוח להם הודעה, אבל לפעמים צריך גם לפגוש אותם פנים מול פנים.

חובבי הבשר שבינינו יגלו שמהיום אל גאוצ'ו עוזרת לנו להתמודד עם הצרכים הללו בצורה חדשנית ומשתלמת. סורטל הפייסבוק החדש של אל גאוצ'ו מאפשר לכל אחד מאיתנו להזמין שולחן באחת ממסעדות אל גאוצ'ו בלחיצת עכבר ומבלי לצאת לרגע מהפייסבוק. כך לא נפסיד שום התרחשות וגם נוכל לקבוע עם חברים במסעדה האהובה עלינו לאיזה ארוחה בשרית טעימה ומפנקת. 

באמצעות האפליקציה ניתן לפתוח אירוע ולהזמין חברים. אפשר לבחור שהאירוע יהיה פתוח לכולם, ואז כל אחד יוכל להצטרף ולחגוג איתכם בארוחת בשרים מפנקת וטעימה במסעדת אל גאוצ'ו שבחרתם. ואפשר כמובן לקבוע שהאירוע יהיה פרטי ורק המוזמנים אליו יראו אותו ויוכלו לאשר הגעה.

אחד מהיתרונות הגדולים של האפליקציה הוא ההטבות וההנחות שהוא מציע. ככל שיותר חברים מצטרפים לאירוע ויותר חברים מאשרים את הגעתם, כך ההטבות וההנחות שזוכים לקבל גדלות.

לפני מספר ימים אחותי חגגה את יום הולדתה ופתחה אירוע באמצעות אפליקציית הסורטל של אל גאוצ'ו. בין המוזמנים היו כמובן אני ויעל. ברור שלרגע לא היססנו ואישרנו את הגעתנו ליום ההולדת, אני בגלל הבשר ויעל בגלל יום ההולדת. אתם בוודאי מתארים לעצמכם שחגיגה הייתה מושלמת. בכל זאת לחגוג יום הולדת כאשר השולחן מלא בסטייקים עסיסיים של סינטה, פילה ואנטריקוט פרימיום זאת חוויה נפלאה.

ליום ההולדת הגיעו בסופו של דבר 16 חברים. בזכות כמות החברים שהגיעו זכינו בהנחה משמעותית על כל ההזמנה שביצענו. אני חוגג את יום הולדתי בעוד פחות מחודשיים ועכשיו נשארה לי רק ההתלבטות באיזו ממסעדות אל גאוצ'ו לחגוג. האם זה יהיה במסעדת אל גאוצ'ו בבת ים, הרצליה או ראשון לציון עוד לא החלטתי, אבל ללא ספק אזמין את החברים דרך הפייסבוק. זה גם הכי פשוט, קל ונוח וגם נקבל הטבות והנחות.

בפייסבוק אפשר לעשות הרבה דברים ובדרך כלל אנחנו מבלים שם הרבה מאוד זמן. לעיתים אנחנו שוכחים לאכול בגלל הזמן הרב שאנחנו נמצאים מול המסך ועכשיו סופסוף יש לכך פתרון. כאשר אנחנו גולשים בפייסבוק, מצ'וטטים עם חברים, רואים תמונות ומגיבים לאיזה סטאטוס ובו זמנית נהיים רעבים, אנחנו יכולים להיכנס לסורטל של אל גאוצ'ו, להזמין שולחן לאחת ממסעדות הרשת, להזמין את החברים הטובים שלנו, ואז כל מה שנותר זה להתניע את הרכב, להגיע למסעדה שבחרנו, ליהנות מהבשר המשובח ולבלוס... 

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב