דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: בשר בלג בעומר 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3617 פעמים ]

ל"ג בעומר זה כבר לא מה שהיה פעם. זה כבר לא רק חבר'ה סביב המדורה, שמנגנים בגיטרה ואוכלים מרשמלו ותפוחי אדמה שניצלו במדורה. היום רבים הופכים את החג הזה לחגיגה, לאירוע, וכמו בכל אירוע טוב, חלק נכבד ממנו אם לא העיקרי הוא כמובן הבשר.

לפני כשנה עברתי להתגורר במושב בשפלה עם בת זוגי. אחת החוויות הראשונות שלי במושב הייתה חגיגת ל"ג בעומר שהתקיימה במשק של חברה טובה של יעל. אפשר לסווג את החגיגה תחת קטגוריית אירועים קטנים, אבל בינינו, זאת הייתה הפקה גדולה ביותר ולמרות שמדובר על אירוע רק לכ-50 אנשים, הוא ממש לא היה אירוע קטן.

כמובן שהמסורת לא נשברה וקודם כל הייתה מדורה, עם המון תפוחי אדמה ומרשמלו שניצלו בתוכה. אבל ברור שזה לא הסתכם בכך וזה לא היה העיקר. כמויות הבשר שהיו באירוע הזה לא היו מביישות אירועים גדולים של מאות אנשים. על הגריל עבדו שלושה אנשים והוא היה בגודל שבחיים לא ראיתי. ועליו נחו להם בשלווה עשרות אם לא מאות נתחי בשר מכל הסוגים, מנקניקיות צוריסוס, דרך סטייק אנטריקוט וכלה באסאדו.

וכמו שכבר הספקתם להכיר אותי, בשר זאת אחת האהבות הגדולות שלי וכשאני נמצא באירוע שיש בו בשר אני בולס והמון. אני יכול לאכול סטייק ולאחריו עוד אחד ועוד אחד בלי שום בעיה. להערכתי אכלתי באותו חג לפחות קילו של סטייק אנטריקוט ואולי אפילו יותר מזה. וזאת כמובן בלי קשר לטעימות שלי מבשר האסאדו, נקניקיות הצוריסוס ואפילו מהעופות.

מאז אותו ל"ג בעומר התאהבתי בחג הזה וחיכיתי שהוא יגיע שוב. וברגע שקיבלנו את ההזמנה השנה התחלתי להתרגש. מאז אותה שיחת טלפון לפני כשבועיים אני רואה מול העיניים שלי רק בשר וכמויות אדירות. לא פעם מתגנב לי איזה סטייק עסיסי לחלומות שאני חולם בלילה ובכל פעם שאני מריח איזשהו ריח באוויר אני מדמיין שזהו ריחו של סטייק אנטריקוט עסיסי וטעים.

אני מאוד אוהב אירועים קטנים כאלה שמצד אחד מגיעה כמות יחסית קטנה של אנשים, אך מצד שני יש כמות אדירה של אוכל ובעיקר בשר. השנה גם החלטתי לפנק את החוגגים בעצמי ולהביא כמה נתחי בשר ממוצרי הפרימיום של אל גאוצ'ו. כמובן שלא אוכל בעצמי להביא נתחים לכל 50 החוגגים, אבל אביא כמות יפה כדי שמרביתם יצליחו ליהנות מבשר משובח, מסטייק אנטריקוט איכותי ונקניקיות צוריסוס אמיתיות.

בניגוד לשנה שעברה השנה אגיע לחגיגות ל"ג בעומר הרבה יותר מוכן. למרות שהמדורה נערכת במוצאי שבת, אדאג בארוחת שישי בערב לאכול מעט ובארוחת הצהריים של שבת אתנזר לחלוטין, כדי שיהיה לי מספיק מקום לבשר של המדורה. מי יודע, אולי השנה הספירה לא תסתיים אחרי הסטייק השלישי, ייתכן שהפעם לא רק אנשנש מנקניקיות הצוריסוס ובשר האסאדו ואפשרי שלא אעצור בקילו של סטייק אנטריקוט. כמובן שאחרי זה תהיה לי עבודה קשה יותר בחדר הכושר, אבל זה בהחלט שווה את זה. תזכרו תמיד שאירועים קטנים הם האירועים הכי שווים, כי בהם נשאר בשבילכם יותר בשר...

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו
או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב