דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אריזה 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 3350 פעמים ]

 

 

מכונות אריזה הינן חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור של כל מוצר. מגוון מכונות האריזה עונה על הצרכים של התעשייה, הן בתחום הייצור והן בתחום השיווקי, ומציע פתרונות גמישים לאריזה של מוצרי מזון ומוצרים אחרים. מתעשיית הגבינות ועד לבשר, מסלטים טריים ועד לדברי מאפה, מקפה וגרגרים ועד לשמפו, ממגבונים לחים ועד לכרטיסים חכמים - מכונות האריזה מותאמות לתנאי השוק ולרגולציה, כמו גם לטכנולוגיות החדישות, המחקרים העדכניים והפיתוחים של כל תחום ותחום.

מכונות אריזה יוצרות את צורת האריזה, ממלאות אותה ואוטמות. את חלק ממכונות האריזה ניתן למצוא גם בגרסה אלקטרו - מכאנית, וגם בגירסה אלקטרונית. רובן הגיניות לחלוטין ולפיכך מתאימות גם לאריזת מזון. הרכיבים המכניים והאלקטרוניים של מכונות האריזה נמצאים באחורי המכונה, ללא כל מגע עם החלקים הקדמיים, כך שקל ופשוט לשמור על ניקיונם וניתן לנקות אותם בכל רגע נתון.

הסוגים השונים של מכונות אריזה עובדים בשיטות שונה ומתאימים לאריזות של מוצרים שונים. לכל מכונה גם שיטת אטימה שונה, יש האוטמות בואקום, ויש אריזות הניתנות לסגירה חוזרת. בנוסף, ישנן מכונות שמזינות את סרט ההדבקה מלמעלה וישנן שמזינות מהתחתית. כמו כן, מכונות האריזה קיימות בגדלים שונים, מהירויות שונות והספקי עבודה שונים. לכן, חשוב מאוד לבחור מכונת אריזה שהכי מתאימה הן למוצר אותו מבקשים לארוז, והן לדרישות הייצור והשיווק שלו.

מכונות אריזה פלופאק (אופקיות) -

מכונת אריזה פלופאק אוספת ומזינה את המוצרים לתוך האריזה בעזרת מסוע, ואז אוטמת וסוגרת את האריזה. ישנן מכונות אריזה פלופאק עם מסוע חד קווי, וישנן מכונות אריזה עם מסוע רב קווי. מכונות אריזה פלופאק מתאימות לסוגים שונים של אריזה: קרטון, גביעים, בקבוקים, קנקנים ועוד, כמו גם לסוגים שונים של מוצרים: מוצרים קשיחים, מוצרי מזון ומוצרי חלב ושתייה.

מכונות אריזה ורטיקליות

מכונות אריזה ורטיקליות ממלאות את האריזה, יוצרות את צורתה ואוטמות אותה. מכונות אריזה אלו מתאימות למוצרים שפיכים, כגון גרעינים, אבקות, סוכריות ועוד הרבה אחרים. במכונות משולבים משקל ומערכת מינון לפי נפח, המבטיחים כי בכל אריזה תהיה הכמות הנדרשת באופן מדוייק.

קווי אריזה אוטומטיים

קווי אריזה כוללים מספר מכונות אריזה המתאימים במיוחד למוצרי אפייה ומוצרים אחרים המגיעים מתנורים או מתעלות קירור. בקווי האריזה המוצר עובר באופן אוטומטי מקו הייצור ועד לאריזתו הסופית. 

 

מאמר זה נכתב עבור חברת אילה-פק ישראל בע"מ, המתמחה במכונות אריזה, מכונות הדבקת תוויות, גלאי מתכות ומוצרי מכונות אריזה משלימים.


 


חברה בת של אילה פק שויצריה – מהמובילות בתחום מכונות וקווי אריזה בעולם.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב