דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב כיף לעובדים - פעילות חזקה מהירה ומענגת 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 825   [ נצפה 3895 פעמים ]

עבודת צוות בהשטת סירת קנו

בקאנו זוגי השייטים חותרים עם משוט בעל להב אחד כאשר הם ממוקמים כל אחד בצד השני של הסירה. בכדי להגיע לכיוון הנכון יש צורך בהסכמה לגבי המיקום ששטים עליו, אך כדאי להגיע בזמן הטוב ביותר יש צורך לחתור בתאום מושלם. החותרים שקיבלו את מדליית הזהב באולימפיאדה בייג'ינג עשו זאת תוך שהם מפגינים את כישוריהם הטובים ביותר ואת הכימיה הטובה ביותר.

תפקידו של ערב כיף לעובדים

ערב כיף לעובדים הינו אירוע שנועד לרווחת הצוות אך לא רק. תפקידו לחזק את התקשורת הבין אישית, ללכד ולגרום לצוות להרגיש שהם חותרים נמצאים יחד "באותה הסירה".

ערב כיף לעובדים - קביעת יום ותקציב

1.קביעת היום - הבחירה  תיערך רק לאחר שבדקתם בלוח השנה העברי וביומן האישי שלכם. קבעו שלושה ימים שיכולים להתאים ויחד עם העובדים/ות קבעו את היום המועדף

2.קביעת תקציב - בררו מול מחלקת הרווחה/ משאבי אנוש/ מנהל/ת האחראים מה התקציב שהארגון נותן לטובת ערב כיף. שאלו כיצד התשלום מגיע לספקים ואיזה אישורים אתם צריכים לקבל מהם.

ערב כיף לעובדים בפועל - הפקת פעילות

א.בחירת קונספט - כתבו מה הצרכים של העובדים מהערב, ומה המטרה המרכזית שלכם.

ב. אפיון צוות - צוות עובדים חדש לא תמיד מכיר טוב האחד את השני. לכן חשוב לערוך פעילות שתעודד את המינגלינג שבין העובדים. ניתן להזמין הפעלה תחרותית, משחקי גיבוש צוות וותיק שזקוק להפעלה יותר משחררת להפגת מתחים ניתן לבחור בסדנת צחוק ואלתור.

ג. רקע העובדים - יש לבדוק איזה פעילות נעשה בעבר, האם ישנו מגזר ששולט בצוות, מה היחס בין עובדים חרדים, דתיים, חילונים. סוג התפקיד, סטאטוס אישי ועוד. חשוב להתייעץ עם העובדים, ישנם חברות שנותנות רשימה של פעילות והעובדים צריכים לבחור.

ד. סוג האירוע - ייתכן כי בערב כיף תרצו לשלב פעילות סיום שנה, חגיגת גמר פרויקט, אירוע פרידה, ערבי גיבוש למנהלים. אחד מהדברים האינטואטיבים זה לחלק את הערב לשני חלקים, הראשון מילות תודה וחלוקת מתנות והחלק השני יוקדש לפעילות חברתית.

ערב כיף לעובדים עם לוקיישן מתאים

בחירת מקום בקרבת מקום למשרד יכול לתת מקדמה טובה להצלחת הערב. מומלץ לערוך ערב כיף לעובדים בבית או בדירה של אחד מהעובדים/ות מנהלים/ות. הדבר ירתום את העובדים/ות להגיע לאירוע וגם יחסוך בעלות של שכירת מקום.

מקומות לאירוע: בתוך כותלי המשרד, פארק ציבורי, לופט (חדר יוקרתי), ספא, מסעדה (פרייבט רום), מועדון ריקודים, אולם כנסים ואירועים, אולם קולנוע (חדר vip), באוליניג, סנוקר, חדר הרצאות בבית מלון, שייט ביאכטה, טיסה בכדור פורח.

ערב כיף לעובדים עם כיבוד מתאים 

בדקו מי מהעובדים בדיאטה, מי צמחוני/ת, טבעוני/ת לא אוכל/ת גבינות. אם החלטתם לערוך ברביקיו כדאי להצטייד בשלוש מאוד גרם בשר לעובד/ת. כדאי שהבשר יופשר בהתאם לטמפרטורה של החדר לפני הצלייה. ערכו רשימה מה כל אחד ואחת מביאים. אם ערב כיף מתקיים בחוץ ערכו בדיקות לגבי הכשרות שלה המקום.

ערב כיף לעובדים עם הפעלה קבוצתית

1."תחרות ריצה" - מעמידים את העובדים/ות בזוגות כאשר הם צמודים "גב אל גב" בשורה אחידה. קובעים להם יעד שאליו הם צריכים להגיע כאשר לאורח הדרך הידיים משולבות.

2."השולף המהיר" - עורכים סבב שבו הראשון/ה אומרים מילה, השני/ה חוזרים על המילה ומוסיפים מילה אסוציאטיבית נוספת למשל  "פרח"..אדום.. אבטיח..קיץ וכך הלאה. מי שלא יודע נפסל.

3."קפיצה לגובה" - שואלים את העובדים/ות  כמה הם יכולים לקפוץ במשך דקה, ואז מבקשים מהם לקפוץ. יש לשאול מי עבר את הרף.

4."להריח פרח"- כל עובד/ת בוחר/ת פרח וירטואלי שאותו נותנים להריח לאנשים בחדר. כל אחד/ת צריך/ה לנסות לנחש את שם הפרח והריח של הצד השני.

5."טלפתיה" - כל עובד/ת נותנים חפץ ששייך להם. שמים אותם בקופסה או בשקית לאחר מכן העובדים/ות צריכים לנחש של מי החפץ.

6."שיר במתנה" - העובדים/ות מתבקשים להקדיש  שיר למישהו/ מישהי מהצוות כאשר כל הצוות שר את הפזמון.

7."כוכב נולד" - מעלים שלושה מתנדבים/ות אל הבמה. יש לתת להם נושאים כגון שירי יום הולדת, שירי מלחמה, שירי אהבה והם צריכים לשיר שיר אחר תוך עשר שניות. מי שלא מצליח נפסל.

8."הורדת מטבעות" - מציידים את העובדים/ות במטבע בן עשר אגורות. על כף היד. לאחר שהעובדים הולכים בחדר הם צריכים .לנסות לגנוב את המטבע של האחר/ת ובתנאי שהמטבע שלהם לא נופל. אם המטבע נופל זאת פסילה מהמשחק.

9."סושי וקוויאר" - משחק הכיסאות. מחלקים את העובדים/ות לסושי ולקוויאר. מוציאים כיסא אחד. זה שעומד/ת צועק סושי ואז כל מי שנאמר לו/לה סושי מתחלפים במקומות שזה שעומד גם צריך לשבת, זה שנשאר לעמוד יכול להגיד סושי&קוויאר ואז כולם מחליפים מקומות

10."ווייפאאוט" - מחלקים את הצוות למספר קבוצות. מפזרים מספר עיתונים כמספר הקבוצות. ברגע שנאמר "ווייפאאוט" כל קבוצה צריכה לדרוך רק על העיתון.

ערב כיף לעובדים - פעילות סדנאית

א.סדנת משחקים - משחקי קבוצה, משחקים בזוגות, משחקי אלתור, תחרויות, חשיבה.

ב.סדנת יוגה צחוק- תחרות הצחוק המתגלגל, משחקי כריות, מעגלי צחוק.

ג.סדנת  גרפולוגיה - סודות האותיות, כתיבת ברכות, פירוש ציורים, בירור היצרים.

ד.סדנת אימפרוביזציה - משחקי אסוציאציה, העמדת פנים, פנטומימה, ג'יבריש.

ה.סדנת תקשורת בין אישית - פלרטוט דרך הגוף, משחקי תקשורת, רושם ראשוני

ו.סדנה משולבת - משחקי גיבוש, גרפולוגיה, אימפרוביזציה וצחוק.

 להזמת ערב כיף לעובדים ניתן ליצור קשר בטלפונים: 03-5590868 / 050-5711160

 

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב