דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: קייטרינג לאירועים 

מאת    [ 20/05/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2062 פעמים ]

אני לא יודע מה איתכם, אבל כשאני חוגג אירוע מכל סוג שהוא, אני חייב שיהיה בו בשר וכמה שיותר. אירוע חלבי בשבילי הוא לא אירוע ואם אני נקלע לאירוע שכזה אני ממש סובל. יצא לי להיות באירועים כאלה ואחריהם הדבר הראשון שעשיתי זה הלכתי למסעדה לאכול בשר.

כל חובבי הכדורגל בוודאי יודעים שגמר ליגת האלופות מתקרב ומתרגשים מכך. בדיוק עוד חודש, ב-28.05.2011 יעלו שתי הקבוצות הטובות ביבשת אירופה לאחד האצטדיונים המרשימים בעולם, אצטדיון וומבלי למשחק שיכתיר את אלופות אירופה לשנת 2011. וככל הנראה זה הולך להיות גמר משובח שיפגיש את שתי הקבוצות הטובות בעולם, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד.

בשבילי ובשביל חברי הטוב שחף מדובר על אירוע גדול. כל שנה בגמר ליגת האלופות אנחנו מרימים הפקה אצלו על הדשא במושב, שכמובן כוללת מקרן ומסך ענק, חברים רבים וכמויות אדירות של בשר מכל המינים והסוגים, סטייק, אנטריקוט, צוריסוס ועוד.

השנה, בעקבות המשחק הגדול, החלטנו גם אנחנו ללכת בגדול. הפעם חשבנו יחד והגענו למסקנה שעל מנת שגם אנחנו וגם כל האורחים ייהנו, נזמין שירותי קייטרינג. כמובן שלא הייתה שום התלבטות בנוגע לקייטרינג, שנינו חובבי בשר ולכן לרגע לא עלתה אפילו המחשבה על קייטרינג חלבי.

החלטנו לבדוק קצת שירותי קייטרינג, עשינו סקר שוק והשוואות. בחנו מספר חברות שעושות קייטרינג לאירועים, אבל בסופו של דבר החלטנו ללכת על המומחים בבשר. לכבוד האירוע החשוב והגדול (לפחות מבחינתנו) הזמנו את שירותי הקייטרינג של אל גאוצ'ו.

אנחנו כל כך אוהבים את מסעדות אל גאוצ'ו ואת הבשר המוגש בהן ולכן באירוע שאנחנו עורכים רצינו ליהנות כמו שצריך והיה חשוב לנו שגם האורחים והחברים שלנו יצאו מרוצים. שירותי הקייטרינג של אל גאוצ'ו ידאגו להכל, לבשר על כל מיניו וסוגיו, מנקניקיות צוריסוס, דרך כנפי עוף, המשך בסטייקים של אנטריקוט, סינטה ופילה וכלה כמובן בכל התוספות והקינוחים.

קייטרינג לאירועים מסוג זה נותן יתרון גדול ביותר למארחים. בכל השנים בעבר שאירחנו, היינו צריכים לדאוג לכל ההכנות, לאוכל, לשתייה, לתוספות, לקינוחים וכמובן שבשעת המשחק אנחנו היינו אלה שנמצאו ליד הגריל והיו צריכים לחלק את תשומת ליבם בין נתחי הבשר שנחים להם בשלווה על האש לבין השחקנים שרודפים אחרי הכדור.

הפעם נוכל להיות מרוכזים בכל מאת האחוזים במשחק ובחברים שלנו, וכמובן גם באוכל. זה אמנם ידוע שמי שעומד ליד הגריל זוכה לאכול הכי הרבה, אבל הוא בעיקר טועם ולא אוכל ממש בנחת. בזכות שירותי הקייטרינג של אל גאוצ'ו נוכל לשבת עם כולם (או לעמוד, בגלל המתח מהמשחק או כדי שיהיה יותר מקום לבשר) וליהנות מהמשחק, מהחברה ומהאוכל והבשר המשובח.

לא אגלה לכם בעד מי אני במשחק, רק ארמוז לכם שלא מדובר בקבוצה אנגלית :) מה שכן אני יכול לגלות לכם, זה בעד מי אני בבשר. אני בעד סטייקים של אנטריקוט ופילה בעיקר, כמה שיותר עסיסיים וטעימים, או בקיצור בעד סטייקים של אל גאוצ'ו.

 

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו
או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב