דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנהג שמשקף את ההווי הישראלי, אשר פחות מקובל ברחבי העולם. אירועים אלה יכולים להתקיים בערבים משמחים.חגים,ימי הולדת ומסיבות. 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2127 פעמים ]

שירה בציבור

שירה בציבור נחשבת וידועה כאירוע ייחודי ויוצא דופן. אירועים מסוג זה, המעלים בין רגע חיוך על פני כל משתתף, המעלים נוסטלגיה, הינם אירועים מהנים, מלאי שמחה וזרימת אדרנלין, מיד תיווכחו לראות איך גם האדם הביישן ביותר שלא נוהג בדרך כלל לשיר בפומבי, ירצה לקחת חלק בכיף הגדול וייסחף לשירת הקהל. מעבר להנאה הרבה שאותה שירה בציבור נותנת לנוכחים, יש מספר דברים נוספים שהופכים אותה לכל כך מבוקשת.

ייחודיות

הדגש בשירה בציבור הוא לרוב על שירי ארץ ישראל. ייחודיותה היא בכך שמדובר על מנהג שמשקף את ההווי הישראלי, אשר פחות מקובל ברחבי העולם. אירועים אלה יכולים להתקיים בערבים משמחים כמו יום העצמאות וגם בימים פחות משמחים כגון ערבי זיכרון, כאשר הדבר המשותף לכולם הוא האחדות. השירה הקבוצתית מחברת קבוצת אנשים שלא בהכרח מכירה אחד את השני ושאין לה בהכרח מכנה משותף תחת רעיון מרכזי אחד - שירה משותפת.

מתי זה מתאים?

נכון שציון תאריך מסויים הוא סיבה טובה לחגוג, אך לא תמיד יש צורך למצוא  סיבה או תירוץ על מנת לקיים שירה בציבור, מכיוון שאף פעם לא צריך סיבה טובה כדי לשמוח. אך אם בכל זאת אתם מעוניינים בכזו, שירה בציבור פשוט מתאימה לכל אירוע שאותו תרצו לקיים. למשל, מסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים או רווקות, ערבי גיבוש, ערבי פרישת עובד, ערבי כיף וכדומה. בכל אירוע ואירוע, תמיד נותנים הנוכחים לשירה נופך שונה, מעניין ומיוחד. ניתן לקיים ערבי שירה בכל מקום שבו תחפצו, בין אם בחצר ביתכם ובין אם על מחצלות בחוף הים.

מהלך הערב - כיצד מתבצע ערב שירה בציבור

ערב שירה מורכב גם מהקרנה וגם מסאונד, להם דואגת המפעילה והמנחה, את החלק של הקרנת המילים שירה בציבור תבצע באמצעות מקרן איכותי המציג את כל מילות השירים כמצגת ממוחשבת מקצועית ביותר, (ולא כבעבר בו השתמשו בשירונים, או בהקרנת שקופיות דרך מטול), את החלק של המוסיקה לרוב מבצעים נגנים באמצעות כלי נגינה שונים כמו גיטרה, פסנתר, אקורדיון וכדומה, ולרוב ורצוי מאוד להזמין אדם שיפעיל את הערב. כמו כן, במקום האירוע מוצבת מערכת הגברה, מערכת ההגברה היא החלק החשוב ביותר בערב שכן היא שתקבע את הסאונד האיכותי ומכך את טיב האירוע. מערכת סאונד לא טובה, עלולה לאכזב את המשתתפים ולשבש במידה גדולה את ההנאה, ולכן חשוב לבדוק אותה מבעוד מועד.

שירה בציבור הופכת כל אירוע לחוויה משחררת ומהנה, התכנית מורכבת משירי ארץ ישראל וגם שירים ישראליים מכל השנים והזמנים בארץ, מיטב הזמרים והזמרות שלנו יקבלו בערב כזה במה לשיריהם היפים, כאמור היא מאחדת בין הנוכחים ומאפשרת להם לפתוח ליבם, ולהשמיע ברבים את קולם.

 

רויטל טל - זמרת לאירועים ושירה בציבור 

 

 

רויטל טל - זמרת לאירועים ושירה בציבור - 050-5382143 
http://www.revital-tal.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב