דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסלולי טיול ארוכים בסין: 5 שבועות ומעלה. סין הקלאסית + סצ'ואן ויונאן 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 2649 פעמים ]

מסלולי טיול ארוכים בסין: 5 שבועות ומעלה. סין הקלאסית + סצ'ואן ויונאן

חמישה שבועות ומעלה הם תקופה ארוכה מספיק להגיע לאזורים מרוחקים בסיןההמלצה שלנו לתקופה של 5 שבועות הוא להיצמד למסלולים של 3 - 5 שבועות ולהאריך את השהות בכל יעד, או לחילופין, לשלב בין המסלולים.

להלן מסלולי הטיול בסין3 - 5 שבועות:

סין הקלאסית + סצ'ואן ויונאן
סין הקלאסית + סצ'ואן ויונאן

משך הטיול: 3 - 5 שבועות

המסלול בקצרה: בייג'ין > שיאן והסביבה > צ'נגדו > לשאן > אמי שאן >  צ'נגדו > ליג'יאנג > ערוץ דילוג הנמר > שנגרילה > קונמינג >  גווילין - יאנגשו >  שנגחאי אוהונג קונג

המסלול שלפניכם מתמקד באזור סצ'ואן ויונאן. נתחיל במסלול של סין הקלאסית הכולל את בייג'ין ושיאן ומשם נמשיך למחוז הפנדות - סצ'ואן. נבקר בערים צ'נגדו, לשאןואמי שאן. הנקודה הבאה, הוא מחוז יונאן, שם נבקר ביעדים ליג'יאנג,ערוץ דילוג הנמר ושנגרילה. דרך קונמינג נמשיך לאזור גווילין יאנגשו המפורסם בזכות נהר הלי עם הנופים הקסומים. לסיום הטיול, עומדות לפנינו 2 אופציות: שנגחאי או הונג קונג.

המסלול בהרחבה
בייג'ין
בייג'ין, בירת סין ושער הכניסה למדינה, היא עיר מרתקת לביקור, מלאה באטרקציות נהדרות לתיירים המשלבות ישן וחדש, מסורתי ומודרני כאחד. 
זמן מומלץ2 - 4 ימים.

שיאן והסביבה
שיאן היא אחת מאתרי התיירות הפופולריים בסין, וזאת בעיקר בזכות אתר חיילי הטרה קוטה, שנמצא בשולייה המזרחיים. מלבד האתר, בעיר עצמה יש אטרקציות חביבות וניתן לבלות בה כמה ימים וגם בהר הפרחים הסמוך אליה. 
זמן מומלץ: 2 -3 ימים.

צ'נגדו
צ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן שבמרכז סין, ידועה בעיקר בזכות מרכז הרבייה של דובי הפנדות הסמוך לעיר. בצ'נגדו אין יותר מדי אטרקציות תיירותיות והיא משמשת בעיקר כעיר מעבר למטיילים רבים, בדרך לשמורות סצ'ואן, לטיבט במערב ולמחוז יונאן בדרומה.
זמן מומלץ: 2 -3 ימים.

לשאן
עיירה חביבה במחוז סצו'אן, אשר האטרקציה העיקרית בה היא פסל דה-פו (Da Fo), הנמצא במרחק 3 ק"מ ממנה. מדובר בפסל הבודהה החצוב הגדול ביותר בעולם, המתנשא לגובה של 71 מטרים. הפסל החצוב שוכן במצוק הר השילווא, במפגש הנהרות מינג'יאנג, דאדו וצ'ינגיי, כ-160 קילומטרים דרומית מערבית לצ'נגדו, בירת המחוז.  
זמן מומלץ: 1 - 2 ימים.

אמי שאן
אמי שאן, ההר הקדוש לבודהיסטים, מתנשא לגובה של מעל 3,000 ק"מ. ההר הוכרז כאתר לשימור מאת אונסק"ו יחד עם פסל הבודהה הגדול שבלשאן הסמוכה.
זמן מומלץ: 2 - 3  ימים.

צ'נגדו
נחזור לצ'נגדו, בדרך דרומה למחוז יונאן. 
זמן מומלץ: 1/2 עד 1 ימים.


ליג'יאנג
אחת האטרקציות המתויירות בחבל יונאן ובסין כולה. זוהי עיירה ציורית על גבול טיבט, בירתם של בני מיעוט הנאשי, שהוכרזה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. העיר נפגעה מרעידת אדמה חזקה שהתרחשה כאן ב-1997, ואולם היא שוחזרה בצורה מדוייקת להפליא. 
זמן מומלץ: 2 - 3 ימים.

שנגרילה
עיר קטנה במחוז יונאן היושבת בגובה של 3,000 ק"מ בצמוד לרמה הטיבטית. שנגרילה, שנקראה בעבר זונגדיאן, זכתה לכינויה הנוכחי בזכות צביונה הטיבטי, התושבים, המנהגים והתלבושות. 
זמן מומלץ: 2 - 3 ימים.

ערוץ דילוג הנמר
אחד הטרקים המפורסמים והמתויירים בסין ובעולם כולו, שהפופולריות שלו לא פוגמת מההנאה בטיול בו. זהו המקום בו נהר היאנגצה העושה את דרכו דרומה נשבר לפתע ופונה ב-138 מעלות צפונה, ביוצרו את הנקיק העמוק בעולם, כ-3,000 מטרים מתחת להרים המקיפים אותו.
זמן מומלץ: 1- 2 ימים.

קונמינג
קונמינג, בירת מחוז יונאן שבדרום מערב סין, משמשת בעיקר כשער כניסה וכעיר מעבר לערים והאטרקציות השונות במחוז. מדובר בעיר מודרנית יחסית המשמרת גם את חלקיה העתיקים וכך לצד בתי קפה וחנויות מודרניות, ניתן למצוא בקונמינג גם בתי תה מסורתיים. את קונמינג חוצה נהר פן לונג דזיאנג (Pan long Jiang) שלאורכו טיילת, בה נעים לטייל בערב.  
זמן מומלץ: 1 יום.

גווילין - יאנגשו
אזור גווילין יאנגשו, הוא אזור פופולרי לטיול בסין, בעיקר בזכות הנופים הקסומים של נהר הלי, הזורם בין הערים גווילין ויאנגשו. האזור שייך לחבל גואנשי בדרומה שלסין וגובל ביונאן במערב. מגווילין ניתן לצאת לטיול לטרסות האורז של לונגשנג, הידועות כיפות באזור.
זמן מומלץ: 3 - 5 ימים.

אופציה לסיום - שנגחאי או הונג קונג

שנגחאי
יש המשווים את שנגחאי למנהטן, וזאת בשל הבנייה המודרנית שבה. העיר המפותחת משלבת בתוכה חדש וישן, מודרני ועתיק ומציעה למבקרים בה אתרים רבים ומעניינים לביקור. 
זמן מומלץ: 2- 3 ימים.

הונג קונג
הונג קונג, המכונה גם "ניו יורק של המזרח" היא  שילוב ייחודי של מזרח ומערב, קפיטליזם וסוציאליזם – מקום מרתק לטיול. מצד אחד גורדי שחקים, כבישים מהירים ושדרות כוכבים – ממש כמו בלוס אנג'לס ומצד שני מקדשים בודהיסטים ושווקים סינים אותנטים. 
זמן מומלץ: 2 - 4 ימים.




 
הייחוד של ברווז סין הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד אודות סין. ברווז סין הוא חלק מקבוצת ברווז טיולים שמפעילה כעת מדריכי טיולים באינטרנט לתאילנדהודו וסין.  ברווז סין הוא מיזם של ד"ר יוסי מערבי. יוסי הוא חוקר, מרצה ויועץ בתחומים שונים של פסיכולוגיה עסקית וארגונית. בנוסף, יוסי הוא טייל חובב שביקר עשרות פעמים בכל רחבי מזרח אסיה, ואף הדריך בעבר טיולים מאורגנים לסין, טיבט ונפאל.
יוסי מסביר את הרעיון שמאחורי ברווז טיולים: "כאשר עבדתי כמדריך טיולים, חברים, מכרים ובני משפחה ביקשו ממני פעמים רבות לייעץ להם לגבי טיולים במזרח הרחוק.
שמתי לב לכך שבדרך כלל הם לא ציפו להרצאות ארוכות ומפורטות, אלא לקבל תוך 30-20 דקות הבנה של היעד שתעזור לה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב