דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצים לבדוק התאמה זוגית? גלו את סוד האותיות...| ציונה אבירם 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 4104 פעמים ]

איזה מציאות אנחנו יוצרים  - איך  אנו מנווטים את האהבה והמיניות שבנו? כיצד אנחנו מגיבים בשעת כעס? שאלות גורליות ביותר! אכן כן, בבדיקת התאמה זוגית נגלה את כל התשובות לשאלות הללו.

  למיקום האותיות בשם שלנו תפקיד נכבד אותו גילה איש הקבלה המדהים: נפתלי פרום. אות ראשונה בשם מראה לנו איך אנו יוצרים את המציאות שלנו. אות שנייה מצביעה על האופן בו אנו אוהבים ומנווטים את הלב. אות שלישית מלמדת כיצד אנו משחררים כעסים בחיים בכלל , ובהתאמה זוגית בפרט. כל אותיות אחרי האות השלישית, עוזרות לנו לנווט את הכעסים.   הלכה למעשה- כיצד מתבצעת בדיקת ההתאמה הזוגית?

מחברים את  האות הראשונה של האישה עם האות הראשונה של הגבר ורואים אם יש התאמה זוגית ביום יום. כנ"ל לגבי המיקום של האות השנייה והשלישית. חשוב לציין שהאות הראשונה היא המשמעותית ביותר וכל שאר האותיות מסייעות לה. על מנת ליצור זוגיות הרמונית, לא חייבת להיות  התאמה זוגית מושלמת בין האותיות. למעשה, זה האתגר שלנו בחיים – להתגבר על המכשולים שמציב לנו הגורל, ואת זה אנו עושים בעזרת  גילוי סוד האותיות המסתתר בהתאמה הזוגית בניינו.

  לפי נומרולוגיה לצורך המחשה ניקח את הזוג המפורסם יהודה לוי ונינט טייב ונבדוק את ההתאמה הזוגית ביניהם.     שילוב אות ראשונה בהתאמה זוגית של בני הזוג =  נ' + י' (מציאות)

בחיבור זה במציאות היומיומית, קיים קשר של  חברות עמוקה בין השניים. תקשורת מעולה ואפשרות להצלחה כלכלית ביחד. זה קשר שגם אם לא יהיו נשואים – תמיד תהיה בניהם חברות עמוקה.

שילוב אות שנייה בהתאמה זוגית של בני הזוג = ה' + י' (אהבה ומיניות) חיבור זה  מצוין למיסוד קשר. קיימת משיכה מינית חזקה,  אהבה והערצה הדדית בין השניים. ייתכנו בעיות על רקע מיני או על סדר וניקיון, אולם יחד עם זאת חיבור האותיות מצביע על קשר מצוין. שילוב אות שלישית בהתאמה הזוגית של בני הזוג = ו' + נ' ( כעסים)

בחיבור זה בזמן כעס,  יתכן שיבואו לידיי ביטוי התכונות השליליות של בני הזוג כמו למשל: עקשנות, אגו מנופח ואי יכולת להקשיב אחד לשני. הם גם  עלולים  להתנהג באופן נורא ואיום אחד כלפי השני.

  מה למדים אנו מבדיקת  ההתאמה הזוגית בין בני הזוג? רואים אנו שקיימת התאמה זוגית כמעט מושלמת בין השניים בשתי האותיות הראשונות שהן כאמור יצירת המציאות וניווט האהבה והמיניות. אי לכך, עוצמה כ"כ חזקה של התאמה זוגית עוזרת להם להתגבר  על הכעסים שלהם  בזמן מריבה למרות שרואים אנו חוסר התאמה זוגית בעת ניווט הכעסים. זה בא ללמד אותנו שעלינו להסתכל על ההתאמה הזוגית מכל ההיבטים ובכלים נוספים.   מהם הכלים הנוספים  המסייעים לנו לבדוק התאמה זוגית ואיך זה בא לידיי ביטוי בזוגיות משלב ההיכרות ועד שלב החתונה? מרכיב ראשון  שילוב האותיות של בני הזוג מאד משמעותי בבדיקת התאמה זוגית בסיסית.

מרכיב שני חשוב לא פחות הינו תאריך הלידה של בני הזוג. זה השיעור בזוגיות. כלומר חיבור הגורלות של הזוג יוצר גורל שלישי משותף. אם יודעים להתגבר על האתגרים שמציב להם הגורל – זה מעולה, במידה ולא,  על כל אחד מבני הזוג להתבונן פנימה לתוך עצמו ולשנות את ההתנהלות שלו על מנת ליצור התאמה זוגית הרמונית. מרכיב שלישי הוא  מפת  הלידה של בני הזוג. כאן בודקים את מרכיבים נוספים כגון משאלת הלב,דרך החיים ועוד... מבחינה קבלית- שורש נשמה, עולם שולט ועוד...

  לסיכום:

כל אחד מהמרכיבים הללו, מאד משמעותי בבדיקת התאמה זוגית. לכן, לפני שזוג הולך למסד קשר, חשוב להתייחס לכל אחד מהם ולא להסיק מסקנות חפוזות ממרכיב אחד בלבד. ישנם מקרים שעל פניו ההתאמה הזוגית נראית מוצלחת, אולם מפת הלידה הכללית  מראה את ההיפך הגמור. ז"א שעשויים להיות מרכיבים במפה שתומכים בקשר בפן החיובי, ובמקרים אחרים עלולים להשפיע באופן שלילי על הקשר.

  מאחלת לכולנו זיווג  מוצלח,  

אני פה בשבילכם, מכל הלב ובאהבה,  

ציונה אבירם – נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים        

עיצוב גרפי Fresh Studio

ציונה אבירם , נומרולוגית מאמנת ויועצת בתחום הנישואין וזוגיות. בייעוציה האישיים משתמשת בכלים ייחודיים המשלבים : נומרולוגיה ואסטרולוגיה קבלית, בהם חושפת גלגולים קודמים המשפיעים על תפיסת עולמו כיום. כמו כן, משתמשת בזכרונות מוקדמים על מנת לגלות את השקפת העולם המנהלת את האדם בחייו בבגרותו... מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" . כנסו לאתר שלי: נומרולוגיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב