דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת אלבומים מעוצבים 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2861 פעמים ]

 

עד לפני כמה שנים אלבומים מעוצבים היו נעשים בעבודת יד עדינה שהייתה כרוכה בהדבקת התמונות באלבום, קישוט בניירות וחיתוכים שיצרו אלבום מעוצב בעל מראה ייחודי אך אלבום כזה כמעט ואינו קיים שכן מרגע המעבר למצלמות דיגיטליות החלו לעשות בעיקר אלבומים מעוצבים דיגיטליים שנראים שונה לגמרי.

אלבומים מעוצבים דיגיטליים נעשים אף הם בידי מעצבת אך כל העבודה היא במחשב בתוכנת עיצוב כמו פוטושופ ואחרי סיום העיצוב הדיסק מועבר לצלם ומשם לבית הדפוס שמגיש את כל האלבום ערוך ומסודר על נייר פוטו מיוחד כאשר אפשר לבחור את גודל האלבום, את סוג הכריכה ואת מספר הדפים שרוצים.

איך בוחרים אלבומים מעוצבים?

קודם כל צריך לדעת מה התקציב שלכם שכן קיימים אלבומים מעוצבים מסוגים שונים ואפשר לבחור אלבום על נייר איכותי או פשוט יותר ובנוסף, יש עלות שונה לכריכה מעור או מדמוי עור. אחרי שמחליטים על התקציב צריך לבחון את המטרה שכן אפשר כיום לעצב אלבומים לבד דרך האינטרנט בקלות ובעלות נמוכה יחסית.

הבחירה של אלבום מעוצב דרך מעצב או באופן עצמאי תלויה מאוד באיזה אלבום מדובר שכן אם זה אלבום משפחתי, או מסע אפשר לעשות זאת לבד לגמרי, אתרי אינטרנט מציעים תוכנות פשוטות להורדה שתוך כמה צעדים יש לכם אלבום מעוצב גם אם אין לכם כשרון בעיצוב ועם סיום הכנתו הוא נשלח אליכם ישירות הביתה.

כמה עולה אלבום מעוצב?

באם אתם עושים אירוע אזי יש לכם גם צלם והוא לרוב יציע לכם במסגרת החבילה כולה גם עיצוב אלבומים מקצועי אך לרוב זה מוגבל לאלבום אחד או בחתונה לעוד שני אלבומים מעוצבים קטנים בנוסף לאלבום של בני הזוג ולכן אם מישהו רוצה במשפחה גם הוא להחזיק אלבום, הרי זה יהיה בתוספת של עלות שלרוב גבוהה.

הזמנת אלבומים מעוצבים דרך צלם היא יקרה באופן משמעותי מעיצוב עצמאי דרך תוכנה ולפעמים אין צורך לשלם עלות זו שכן התוצאות שמקבלים דרך עיצוב באינטרנט הן יפות ומוצלחות ואפשר להזמין כמה אלבומים בעלות של אלבום אחד.

 

בגרפאור אנו מאמינים בקידמה ולכן אנו מעורבים בכל העדכונים השוטפים בענף הדפוס: בטכנולוגיות, בטכניקות ובחידושים. יש לנו את כל האמצעים הנדרשים ואת הציוד החדיש ביותר. בראש מעיינינו תמיד למצוא את הדרך היעילה והמקורית ביותר לבצע את  העבודה  במסגרת התקציב  שלכם. 
 
נסיונינו הרב בשילוב של הפקות מורכבות עם סריקות נרחבות, הופך אותנו לאמצעי מושלם להתמודדות עם פרוייקטים מגוונים. אם אתם מעוניינים באיכות ובמהירות דעו שאנחנו כאן, לשירותכם. 
 
נשמח להסביר לכם כיצד הדפוס הדיגיטלי יוכל לקדם את העסק שלכם, לחסוך בהוצאות בטווח הארוך ולאפשר גמישות מירבית. כבר עזרנו למאות חברות בתהליך זה ואנו משוכנעים שתהיו מרוצים מהתוצאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב