דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוים לדמותו של גבר דור שלישי -חלק רביעי (איך נולד גבר ) 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 946   [ נצפה 3361 פעמים ]

בגיל 13 עולה הנער הצעיר לתורה ואביו אומר עליו את המשפט ברוך שפטרנו מעונשו של זה . אחרי משפט זה הופך הילד לגבר צעיר .ומתחיל את המסע שלו למציאת דרך הגבר שלו . איך נולד גבר - איך מעוצבת  דמותו ? איך הוא מגבש את תכונותיו הגבריות?מיהם מקורות ההשראה הגבריים שלו ?.בכתבה זו אספר לכם מזוית אישית את תהליך לידתו של הגבר שבי את המכשולים שבהם נתקלתי בדרך ,את הפרידות שמהם הייתי צריך להפרד,את האנשים הגברים שהיוו עבורי מקורות השראה .ואיך גיבשתי את דרך הגבר שבי .

מיהו הילד שממנו נפרדתי :

הילד שממנו נפרדתי והיה איתי כמעט 35 שנים היה ילד שבטחונו העצמי בעיני עצמו היה נמוך ,חינכו אותו בבית שצריך לציית לסביבה הסביבה צודקת לעשות את מה שבעל הסמכות אומר ולא להתנגד ,הילד שבי לא היכיר את המילה לא וחשב שכדי לקבל אהבה והערכה הוא צריך לרצות וללכת שבי אחר מי שנמצא מולו להיות עפר לרגליו ,הילד שבי פחד מאתגרים פחד מדברים חדשים ,ותמיד הסתתר מאחורי הוריו .הילד שבי לא אהב את עצמו וגם שבנות המין השני בבית ספר יסודי ותיכון וצבא ואחרי צבא התענינו בו הוא ברח מהם ופחד מלהתמודד עם ילדה ,נערה ,עלמה .

תחילת הדרך .... להתחיל לאהוב את עצמי :

המסע שלי להיות גבר ולהכיר את הגבר שבי התחיל בגיל 24 שעמדתי מול הראי ואמרתי לעצמי אני אוהב אותך . מאוד לא האמנתי למה שהפה שלי אמר והיה לי קשה אפילו להסתכל על עצמי . כדי לעזור לי לאהוב את עצמי נתתי לאנשים אחרים לאהוב אותי לגעת בי .אני זוכר שאחד מהקשיים הגדולים שהיה לי זה לשחרר את השליטה להרפות מהלחץ ולתת למטפלת ברפלקסולוגיה ,למטפלת בשיאצו ולאנשים בשביל המלאכים לתת לי אהבה לאהוב אותי  ,ככל שקיבלתי יותר מגע ,יותר אהבה שיחררתי יותר והגעתי למצב שאהבתי את אותו מגע טהור ואמיתי .המפנה הגדול קרה לי בטיפול השישי בשיאצו שהמטפלת הפסיקה את הטיפול ואמרה לי:שי אתה אוהב אותי - זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי אהבה .

סימנים ראשונים של מיניות גברית :

לאחר שעברתי את המכשול של לקבל אהבה ולקבל את עצמי  ולהרגיש בפעם הראשונה תחושה של אהבה .עברתי לשלב הבא להרגיש תחושה של עוררות מינית בפעם הראשונה להרגיש רצון להתקרב לאישה .הדבר הזה קרה לי בתחילת הדרך (בגיל 25 )עם המטפלות שטפלו בי .אני זוכר שמטפלת שעשיתי אצלה יוגה וטיפלה ברייקי אי שם בטיפול החמישי הרגשתי במהלך הטיפול הרגשה מאוד רפוייה מאוד נוחה הרגשתי מאוד קרבה לאותה מטפלת והרגשתי שאני מתאהב בה התחושה עברה ישירות לאיבר המין שהרגשתי פתאום שהוא מתחיל להתקשות ולהזדקף דבר זה קרה לי פעם ראשונה והביך אותי ולפני שזה קרה אני הפסקתי את הטיפול הלכתי לשירותים דאגתי שהזקפה תרד וחזרתי להמשך הטיפול (אני לא בטוח עם המטפלת הרגישה משהו ) לאחר כמה זמן התוודיתי בפני המטפלת (היינו באותו גיל )שאני מתאהב בה זו הייתה הפעם הראשונה שאמרתי למישהי שאני מאוהב בה .

המפגש הראשון שלי עם אישה המשך המסע :

כשאני נותן לאנשים לגעת בי ולהתקרב אלי וחווה אהבה ,וגירויים מיניים כתוצאה ממפגש עם אישה .השלב הבא היה לקבל את הגוף שלי ולהיות באינטימיות עם עצמי עם הגוף שלי  ועם אישה . כאן נכנסה לתמונה אומנות הטנטרה שהביאה אותי לעמוד במרכז מול קבוצת אנשים שאמרה לי את כל התכונות השליליות שלי וגם אחרי זה את התכונות החיוביות שלי (תתפלאו רוב התכונות החיוביות והשליליות היו אותן תכונות ) ולאחר מכן הביאה אותי לא להתבייש בגוף שלי ולהיות עירום מול הקבוצה לבצע עיסוי ברביעיות בעירום כאשר אני מקבל מגע על גופי החשוף ואיבר המין שלי מידי נשים . הטנטרה גם הביאה אותי לשבת בישיבה מזרחית כאשר איבר המין שלי ואיבר המין של האישה צמודים ולהרגיש הכי קרוב את נשימותיה של האישה את המגע של האישה להיות הכי קרוב עם אישה .ולאחר הניסיונות שהיו לי בתרגולי הטנטרה המפגש שהיה לי עם אישה היה מאוד טבעי מאוד זורם ואם לא הייתי מתוודה בפניה שזו הפעם הראשונה שלי היא לא הייתה מרגישה (המפגש הראשון עם אישה בגיל 30 )

מערכת היחסים הראשונה הקונפליקט הראשון עם ההורים :

בשנתיים לאחר המפגש הראשון עם אישה שיחקתי ופגשתי מספר נשים שהרגישו מאוד נוח איתי ואני לא יודע איך אבל רוב הפגישות התאפיינו בכך שהגענו למצב אינטימי מאוד מהר .להרגיש את החיבוק ,את הנשיקה ,היו שנתיים חושניות שבהם שיחקתי במשחק החושניות עם הנשים שהיו איתי .עד מערכת היחסים הראשונה המשמעותית שהייתה לי (גיל 33 ) זו הייתה אהבה ממבט ראשון התאהבות טוטאלית שלי ושלה בפגישה השנייה היא אמרה לי שהיא בתולה ולא קיימה יחסי מין אבל לי זה לא שינה כי אני אהבתי אותה והייתי טוטאלי בקשר הגבר שבי היה ברגע זה דומיננטי .בשלושה החודשים הראשונים שהיינו ביחד כשהורי ראו שהקשר רציני הם לא אהבו את בת הזוג שלי (אמא שלי )ואני הייתי קרוע בין הורי לבת הזוג  שלי שהבחינה בכך אני זוכר שלאחר חצי שנה של קשר הורי ביטלו את הגעתה של בת הזוג שלי לארוחה אחרי שהזמינו אותה ואחרי זה התחרטו ובת הזוג שלי בסוף לא באה . קשר זה הראה לי עד כמה לא תפקדתי כמו גבר אלא כילד כי שמתי את הרצונות שלי בצד וכמו ילד הושפעתי מדעת הורי ,גם במשימות טכניות של תיקון אוטו  ותפקוד במצבי לחץ בת הזוג שלי לקחה את היוזמה והיא לקחה את תפקיד הגבר .בעצם בגלל זה נגמר הקשר .

ואז התחלתי את גיבוש הגבר שבי ....

 

מעגל גברים ...למה ?ומה תרומתו ?

ביוני 2007 הצטרפתי בפעם הראשונה למעגל גברים זה היה מוזר בהתחלה להיות בחברה של גברים שמשתמשים הרבה במילה זיונים ,מאוד אסרטיביים ,כוחניים עם הרבה רצון טוב ובקורת אמיתית .בהתחלה הייתי נחבא אל הכלים ומשמש כנושא כלים .עד שאחד הגברים אמר לי היגיע זמן להפסיק לשחק ולהתחיל להיות גבר .

וכך היה  לא לפחד מאתגרים לא לפחד מהתמודדות עם הסביבה להפרד מההורים ,וללכת נגד הציפיות שלהם ,לחשוב על עצמי ועל מה שאני רוצה ולא לפחד לטעות ,ובעיקר ללמוד לקח מהכשלונות שהיו לי .

הבקורת האמיתית שקיבלתי מחברי הגברים ומההתמודדות שהיתה לי איתם ויש לי עכשיו איתם ויהיו לי רק חיזקו אותי איתגרו אותי  וגורמים לי לא ללכת לאחור אלא להביט קדימה .

 

 

שיאצו זוגות -להרגיש את הלב דופק
שי איל


0772100347   0523646805


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב