דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בארהב- המקום המבוקש ביותר בעולם 

מאת    [ 07/05/2011 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 2995 פעמים ]

עבודה בארהב היא עבודה במקום המבוקש ביותר בעולם בכל תחום עסקי שהוא, ממכירות עד היי-טק, הובלות, אופנה ועוד... עבודה בארהב היא המקום היחידי על הגלובוס שבו ישנה דרישה ממשית לעובדים במשך כל ימות השנה, לא שמנה חג או לא, האמרקיאים תמיד קונים וכבר מזמן אין להם צורך בתירוץ בשביל זה. תרבות הצריכה האמרקיאית היא ממש חוויה אנתרופולוגית שאולי עוד עשור תווכח גם בארץ, בנתיים יש ניצנים...

עבודה בארהב בכל תחום שהוא פותחת מגוון אדיר של אפשרויות ודרכי פרנסה שונות ומגוונות. כיוון ששוק העבודה בחו"ל כל כך רחב ישנן מגוון גדול מאחד של חברות בארץ שמתעסקות ביוגס לעבודה בארהב, חברות אלו מספקות מגורים, משרה מסודרת, ואפילו עוזרות בהוצאת הויזה לארה"ב, ולכן רצוי מאד להגיע לעבודה בארהב באופן מסודר עוד מהארץ. כיוון שבמרבית העבודות בחו"ל כיום בשוק שמוצעות לצעירים אין צורך בידע או נסיון קודם, אפילו השפה לא מהווה מכשול וכל שנדרש הוא הרבה רצון, נחישות וכישורים אישיים ופחות מקצועיים, עבודה בארה"ב מהווה את מקור ההכנסה הפופולארי ביותר.

עבודה בארה"ב- מאיפה מתחילים:

הבעיה העיקרית בלהגיע לעבודות בארהב טמון בהוצאת הויזה. הויזה היא למעשה אשרת כניסה והיא הכלי העיקרי שיש לשגרירות האמריקאית על מנת לסווג את האנשים שנכנסים לגבולות המדינה. אז למה למעשה צריך לסווג אותם:
קודם כל מסיבות ביטחוניות, אחרי ה-11 בספטמבר תוכננו רפורמות קפדניות מאד לבדיקת כל אדם שנכנס לגבלות המדינה. השאננות הבטחונית של האמריקאים פגה ותהליך הוצאת הויזה על מנת להגיע לטיול או עבודה בארהב הפך להיות מסורבל מאד.
ישנן מספר ויזות לארה"ב דרכן תוכלו להיכנס לשטח האומה. הויזה הפופולארית ביותר הינה ויזה תייר שנקראת B1/B2. ויז זו ניתנת ברוב המקרים ל-10 ובאמצועתה תוכלו לטייל בארהב ולהנות ממגוון האטרקציות של ארץ האפשרויות הבלתי המוגבלות, אך ויזה זו אינה מאפשרת עבודה בארהב באופן חוקי. בעבר הייתה אפשרות לצעירים להוציא ויזת עבודה בארהב שנקראת H2B אך כיום היא איננה קיימת ולכן אם אין בידכם אזרחות אמריקאית עבודה בארהב באופן חוקי אינה נחלתכם...

תהליך הויזה אורך בין שבועיים לחודש מרגע תחליתו. תהליך זה כולל: מילוי טפסים, תשלום קוד גישה למערכת על סך 20 דולר ותשלום אגרת ראיון בעלות של 140$.
רבים חוששים מעבודה בארהב אופן לא חוקי ובהחלט ישנו סיכון מסויים להיתפס. הסיסון הוא יותר אצל חברות גיוס עובדה בארהב שהן צעירות, לא מנוסות וחסרות נסיון, כאלה שהקשרים הלאומיים שלהם וקומבינות עם מנהלי הקניון טרם נבנו.

 

עבודה בארהב- לטווח קצר וארוך:

עבודה בארהב מתאימה גם למי שמחפש עבודה לתקופות ארוכות טווח וגם למי שמחפדש עבודה בארהב לטווח קצר של מספר חודשים, כסף מהיר בזמן קצר.

מדועות דרושים של עבודה בארהב מגלים שפע של משרות גמישות הן מבחינת המיקום, תוקף חוזה העבודה בארהב, שכר, תנאי מחייה, הטבות נלוות וכן הלאה.

עבודה בארהב לטווח קצר מתאימה בתחום המכירות בעגלות, ציורי שמן, אבטחה, מלצרות, ועוד. פחות משלושה חודשים אין למה להגיע לעבודה בארהב בתחום זה כיוון שהיא לא משתלמת מבחינה כלכלית לחסרי הנסיון מבינכם. עבודה בארהב לטווחי זמן ארכוים יותר קיימים בענפים רבים, רובם מקצועיים שידרשו מכם השרה מסוימת, תואר ומוימנות כזו או אחרת. עבודה בארהב במשרות מסוג זה ברוב המקרים מקנות ויזת עסקים לעבודה בראהב באופן חוקי.

בשני המקרים חשוב להתארגן על עבודה עוד מהארץ. אל תהיו שאננים ותחיו בסרט שמעסיקים מחכים במיוחד לכם עוד בשדה תעופה רק בשביל להעסיק אתכם, ממש לא.

הדרך הבטוחה ביותר למצוא עבודה בארהב מתחילה עוד מהארץ, בין אם דרך חברות השמה או דרך חברות פרטיות, תשיגו עבודה בארהב עו מהארץ שמגובה בתוכנית ב'.

 

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטיסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים



פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב