דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתה מנהיג? 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 779   [ נצפה 3108 פעמים ]

 

אני רוצה לשתף אותך במשהו.

מאז שהייתי צעירה, הייתי מרבה להשתמש במילים "אני לא יכולה", "הלוואי", "הייתי רוצה" ועוד. כתוצאה היה לי מאוד קשה לקבל את מה שרציתי, להגשים את המטרות שלי, הייתי מוותרת בקלות, מרימה ידיים ואומרת - טוב, אני לא יכולה!

אבל ראיתי שיש אנשים שכן מצליחים להשיג מה שהם רוצים, משיגים את המטרות שלהם, מתגברים על המכשולים ועל הפחדים וכן מנצחים!

ואז שאלתי את עצמי שאלה: מה ההבדל בין אלו שתמיד מנצחים את המשחק של החיים כאשר שום דבר לא מפחיד אותם לבין אלו שמוותרים עם כל מכשול קטן?

הבנתי שאנשים אלו החליטו להיות מנצחים, מנהיגים בחיים! להיות מנהיג בחיים זו בחירה. זוהי לא תכונה שנולדים איתה אלא דרך חיים שבוחרים בה. למעשה אני זו שמחליטה להיות המנצחת במקום להרים ידיים כל פעם שאני נתקלת בבעיה מסוימת, להתגבר על המכשולים ועל הפחדים בחיים עם ראש מורם ולנצח!

ואז שאלתי את עצמי עוד שאלה: "מה עלי לעשות כדי להיות המנהיגה, המנצחת?"

יש מפשט שאומר- כשיודעים לשאול שאלות איכותיות ונכונות מקבלים גם תשובות איכותיות וטובות. מצאתי שמה שנדרש ממני כדי להיות מנהיגה מצליחה ומנצחת בחיים הם 10 תכונות שאותן עלי לפתח. אני רוצה לשתף אותך מה הן :

1. להיות חיוביים בציפיות שלנו עבור עצמנו- להחליף את המילים "אני לא יכול","הלוואי", "הייתי רוצה" וכו' ב- " אני יכול", "אני רוצה", "אני משיגה" וכו'. לשדר אך ורק דברים חיוביים לתת מודע שלנו כי ידוע שמה שאנחנו משדרים זה מה שאנחנו מקבלים ולשואף תמיד לדברים הטובים עבור עצמנו.

2. לתת השראה, מוטיבציה לעצמנו - רצון זה התחלה של כל הצלחה. לחשוב על מה שאנחנו רוצים להשיג בחיים עם סוף מוצלח ולא מה שאנחנו לא רוצה. לחשוב על זה כל יום, לשאוף להשיג אותו, להאמין שאנחנו יכולים , לתת מוטיבציה לעצמנו.

3. ליצור תדמית חיובית על עצמנו -  לזכור שהרובוט הקטן שלנו -  תת מודע קולט את הדברים  החיוביים והשליליים שאנחנו חושבים על עצמנו. לנהל שיחה חיובית עם עצמנו כל יום: "אני יכולה ומסוגלת להפוך את עצמי לאדם שתמיד שאפתי להיות". לא לשכוח שמה שאנחנו חושבים על עצמנו זה בעצם מה שאנחנו משדרים גם כלפי חוץ.  לדמיין את עצמנו בעלי תכונות המיוחלות.

אין צורך להיוולד יפה. לפעמים אנשים הכי יפים בעולם הם לוזרים הכי גדולים בגלל תדמית שלילית שהם יוצרים על עצמם.

4. להגדיר מטרות - לדעת להגדיר מטרות לטווח קצר ולטווח ארוך בכל תחום האפשרי - זה יכול להיות הקריירה, משפחה, זוגיות וכו'. המטרות צריכות להיות מתוכננות וברורות. לכתוב אותן על נייר ולתת הגדרת זמן. לזכור שזמן זה דבר הכי יקר שיש לנו, לחשוב על סוף חיובי ומוצלח עבור כל מטרה ולצאת לדרך.

5. ללמוד לשלוט על התוצאה הסופית של כל החלטה, מטרה - לזכור שהלוזרים נותנים לדברים לקרות כאשר המנצחים גורמים לדברים לקרות.

LOOSERS LET IT HAPPEN, WINNERS MAKE IT HAPPEN. לקבל החלטה כאשר אנחנו אלו שמשפיעים על התוצאה הסופית שלה, אנחנו אלו שבוחרים אם הדבר יצליח או לא.

6. לפתח משמעת עצמית - לתרגל את הניצחון כל יום, לדמיין ולראות את עצמנו כמנהיגים באופן מוחשי וברור כל יום בדמיון. להפוך את ניצחון לתכונה מולדת, גם אם יהיה צורך לזייף אותה בהתחלה  עד שהיא תהפוך להרגל.

לזכור שהתת מודע שלנו אינו מבדיל בין אמת לבין "שקר".

7. לפתח הערכה עצמית חיובית - אולי זוהי התכונה החשובה ביותר אצל האדם המנצח. לדבר עם עצמנו כל יום בצורה חיובית, לקבל את עצמנו מי שאנחנו ומה שאנחנו, כל אחד מאיתנו הוא אחד ויחיד ואין עוד בן אדם כמוהו, להיות שמחים שאנחנו מה שאנחנו ולא מישהו אחר. ללמוד לקבל מחמאות ופשוט להגיד "תודה" . לקבל את עצמנו כאדם אשר משתנה, מתפתח וראוי לטוב ביותר.

לאהוב את עצמנו.

8. לעבור מעבר לגבול של עצמנו - מנצח הוא אדם אשר אוהב, נותן, מקשיב ועוזר. לדעת לאהוב אחרים כדי שיאהבו אותנו, לדעת לעזור ולהוביל גם את האחרים לניצחון ומנהיגות. לחייך והיות חברותי, להיות אכפתיים לאחרים.

9.  לפתח מודעות עצמית בחיים- לזהות את הפוטנציאל הבלתי מוגבל שיש בנו. להיות הוגנים עם עצמנו כמו כן עם האחרים. לא תשפוט ולא להעביר ביקורת..

10. לפתח את היכולת התקשורת של המנצח - לקבל על עצמנו 100% אחראיות כאשר אנחנו מעבירים ומקבלים את המסר. לדעת להקשיב לאחרים כך שבן השיח שלנו יגיד: "אני יותר משמח לשוחח איתך". מצד שני לדבר בצורה שהמסר יהיה ברור ומובן לבן השיח שלנו. לתת לאחרים את ההרגשה שהם הכי טובים ולהיות הכי טובים בעצמנו.

שיתפתי אותך ב-10  התכונות החשובות כדי להיות המנהיג, המנצח. אני את הבחירה שלי כבר עשיתי.

 ומה איתך?

 החל מכאן הכל תלוי בך, באם אתה רוצה להיות המנצח, לשלוט בזמן שלך, בחיים שלך, ברצונות שלך במקום  להמשיך לחזור על משפט (שאני השתמשתי בו הרבה לפני) " אני לא יכול", הלוואי ויכולתי" ועוד.

ההחלטה היא בידיים שלך ואני בטוחה שתבחר להיות המנצח ותנצח כל משחק של החיים!

 

דיאנה בן צבי

מזמינה אותך להצטרף לדף שלי בפייסבוק

http://www.facebook.com/BreakThroughWithDianaBenZvi

 

 


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment

לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לבריצת דרך להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.

*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב