דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסנת פלאוט ממליצה על טיפים לעבודה מהבית 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 785   [ נצפה 2625 פעמים ]

אסנת פלאוט ממליצה על טיפים לעבודה מהבית

אסנת פלאוט לקחה על עצמה להעצים נשים בתחום התכשיטנות ולאפשר להן לעבוד מכל מקום, בכל שעה, ולהגשים את החלום שלהן לעצמאות והגשמה עצמית.

אסנת פלאוט: "אני אימא לשלושה ילדים, ולמרות שבניתי לעצמי קריירה מעולם לא ויתרתי על האימהות והילדים שלי יודעים שהם תמיד בעדיפות עליונה. כמובן שתמיד יהיו פשרות, אבל אם נערכים מראש אז בהחלט אפשר ליהנות מכל העולמות".

נשים רבות, בוגרות מסלול ההכשרה הייחודי של חרוז כזה, מעידות עליה שעמדה שם לצדן לאורך הדרך, וזוקפות אחוז גבוה בהצלחתן למאמציה של אסנת פלאוט. בין היתר, אסנת פלאוט היא זאת שמעבירה באופן אישי את הקורס בנושא הקמת עסק, שיווק ומכירות – ומעבירה את הידע הרב שבידיה לתלמידותיה.

להלן כמה מהטיפים של אסנת פלאוט להקמת עסק בתכשיטנות:

1. אל תפחדי לחלום – היא אומרת בתחילת הקורס.

הקמת עסק חדש מתחילה תמיד מחלום. יהיו את אלה שגם יגידו לך שאת חולמת ואולי הולכת להתאכזב, להפסיד וכו'... "אל תקשיבי לניסיונות להפחיד אותך" אומרת אסנת ומייד נותנת את עצמה כדוגמא אמיתית. בתחילת הדרך, חרוז כזה היתה חנות למכירת חרוזים. מי שמע על רעיון משוגע שכזה??? מייד ניבאו לה שהיא תפסיד, שאין לזה סיכוי, אמרו לה שחבל לה על הזמן... ולמרות זאת, אחרי 15 שנים מוצלחות היא זכתה בפרס יזם השנה היוקרתי וקיבלה את ההכרה הראויה לרעיון המקורי הזה. "אם לא היה לי חלום, לא הייתי מצליחה לעולם" ומעודדת את תלמידותיה לחלום, ובגדול.

2. אל תפחדי מרואי חשבון או ממס הכנסה

אחד המחסומים הגדולים, במיוחד של נשים שרוצות לצאת לעצמאות וקריירה, היא הפחד ממס הכנסה, רואי חשבון וכל מה שקשור בזה, היא אומרת. המחסום הזה נמצא אצלך בראש! מס הכנסה לא ינסה לפגוע בך לרעה ויש חוקים רבים להגנה על עסק זעיר. מה שצריך לעשות זה למצוא רואה חשבון שמתמצא בעבודה עם עסקים זעירים, שיש לו לקוחות ממליצים והצלחות. חשוב גם שיהיה לך חיבור אישי טוב איתו או איתה, כדי שהעבודה תזרום לאחר מכן בנינוחות. ברגע שאת מבינה שמס הכנסה לא מנסה לרדוף אותך, וברגע שאת מרגישה שרואה החשבון שלך עומד לצדך, אין שום מחסום שיכול לחסום אותך.

3. קחי לעבודה את הדוגמנית הטובה ביותר שיש

נשים רבות חוששות למכור את מוצריהן, זה נראה להן מאיים, אגרסיבי ולא נחמד. אין דבר רחוק יותר מהמציאות! בתכשיטנות ממש קל למכור – במיוחד כשאת הדוגמנית של עצמך, ממליצה אסנת. הפעולה המוצלחת ביותר של תלמידות האקדמיה לתכשיטנות של חרוז כזה היא לענוד תכשיטים מעשה ידיהן לכל מקום ולכל אירוע. התלבשי יפה וענדי תכשיטים מיוחדים וקחי איתך תמיד מלאי של כרטיסי ביקור + פנקס קטן. הנה מה שיקרה: נשים יעצרו אותך, אפילו ברחוב, וישאלו מאיפה התכשיטים שעליך. ואז תעני להן שאת תכשיטנית מקצועית, אלה העבודות שלך ותשמחי למכור להן תכשיט מקורי! וכמובן, הושיטי להן מייד כרטיס ביקור. לאחר מכן, תשלפי את הפנקס הקטן ותרשמי את שמן ואת הטלפון והאימייל שלהן ותבטיחי להן לשלוח תמונות של תכשיטים לדוגמא.

4. אל תהססי למכור את התכשיט בו במקום!

במקרים רבים, יהיו נשים שירצו לראות בו במקום מה עוד יש לך. לכן מומלץ לקחת תמיד קופסא מעוצבת ובה מבחר תכשיטים למכירה + מראה בגודל בינוני. הקפידי שיהיה לך מבחר תכשיטים מכמה סגנונות – וכולם ראויים למכירה ונושאים תג מחיר. אל תחזיקי שום דבר שעשוי רק בחציו או שלא סיימת את הגימורים שלו. אם אישה עוצרת אותך, אחרי שהצגת את עצמך (ולקחת את הפרטים שלה, תמיד לפי הרצף הזה) ואם היא לא ממהרת במיוחד, תשלפי את הקופסא ותציגי את התכשיטים. את לא חייבת לנסות "לדחוף", היא אומרת, היופי והאלגנטיות של התכשיטים הוא זה שמוכר אותם. מה שכן, מומלץ לאפשר לה לגעת בהם, למדוד אותם, לראות את עצמה במראה... ולהמליץ עם הסטיילינג הנכון לכל תכשיט ובגד. אולי אפילו תוכלי למכור את התכשיט שאת עונדת בעצמך, אומרת אסנת פלאוט כהכנה למקרים כאלה. יהיו נשים שירצו בדיוק את מה שיש עליך!

5. אל תפחדי לעצב בסגנונות חדשים

זה היופי של לימודי תכשיטנות – שאין גבול לעיצובים ולסגנונות שאפשר לעבוד וליצור בהם. אולי את אוהבת תכשיטים עדינים באופן אישי, אבל כמעצבת יתכן שתגלי שאת מוכשרת בעיצוב תכשיטים דרמטיים או תכשיטי כלות. תכשיטים מעוצבים הם עולם מלא דמיון ויצירה. אל תחסמי את עצמך ותגלי שעולם שלם נפתח בפנייך. העבודה בתכשיטנות מדהימה ומתגמלת גם ברמה האישית וגם כעבודה מכניסה ורווחית.

לסיכום, אסנת פלאוט ממליצה לך להתחיל ממשהו פשוט. הירשמי לקורס בסיסי למתחילים בתכשיטנות. ךדוגמא, בחרוז כזה יש קורס בסיסי לעיצוב תכשיטים מגולדפילד ואבני חן. זה קורס שכל אישה יכולה להירשם אליו ולהצליח בו – וברגע שתלמדי איך ליצור תכשיטים אופנתיים תוכלי למכור אותם וכבר לממן את עלויות הקורס הזה והקורסים הבאים אחריו.

ממש קל ופשוט להתחיל!

 

 

 

 

 

 

 

 

איל אלדר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב