דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מתקרבים לנשמה? מהם הטכניקות לבצע תהליך שכזה? 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 2585 פעמים ]

כיצד מתקרבים לנשמה? / מאת יואב ברנזון

 

 

להפסיק לחשוב

 

אנשים מתרחקים מהנשמה שלהם משום שהם חושבים. הם עסוקים בדאגות, בהתחשבנות, בריבים, בוויכוחים, בחישובים, בפחדים, בחששות, בחרדות, בתכנונים, במזימות, בתוכניות, בעתיד ובמה שצריך להיות ובמה שצודק.

 

כל החשיבה הזאת היא מזיקה, הרסנית, מיותרת וחסרת כל תכלית. היא מרחיקה את האדם מליבו, מנשמתו, מהאושר הפנימי הטמון בו, מהשלמות שלו, מהיופי שסביבו.  

 

 

 

ללא פחד

 

הפחד הוא המניע הגרוע ביותר לחיים. מרבית האנשים מונעים על ידי פחדים ולא על ידי אהבה ואמון. כתוצאה מכך, כל דבר שהם עושים אינו טוב, אינו מוביל לטוב, אינו מצליח, אינו מביא אותם לרגיעה ולנחת אמיתיים.

 

דווקא הדברים שהם עושים ללא מחשבה, ללא תכנון, ללא התעסקות מיותרת של השכל - מביאים להם הכי הרבה הנאה. דווקא הדברים הלא מתוכננים והספונטניים ביותר - מובילים אותם חזרה לנשמה, להווה, לרגע, לעוצמה הפנימית שלהם.  

 

 

 

פשוט להיות

 

זה מאוד פשוט להיות אם מפסיקים לחשוב, מפסיקים להתאמץ, מפסיקים להיות מלאכותיים ולדאוג מה אחרים יגידו וכיצד זה ייראה או ייתפס, והאם זה נכון או לא נכון, צודק או לא צודק.

 

זה מאוד פשוט להיות שלמים ומאושרים אם מפסיקים את המרדף אחרי המאמץ, המזוייף, המלאכותי. אם מניחים לכל ושבים למקום פשוט, בסיסי, אוטנטי. 

   

 

 

הנשמה היא האושר

 

הנשמה היא בדיוק מי שאנחנו, בלי תוספות. היא אינה מה שאנחנו רוצים להיות, אלא היא האני והעצמי האמיתי שלנו, שלעולם לא השתנה ולעולם לא ישתנה.

 

במקום להתאמץ להיות מישהו - אפשר להפסיק. במקום להילחם ולהיאבק - ניתן לחדול. פשוט להניח לכל התכנונים והמחשבות בצד ולהתחיל לנשום, לחיות מהנשמה, לקחת נשימה, ולהירגע.

 

 

וטיפ לסיום: היופי של החיים הוא שלא צריך בכלל לתכנן או להתאמץ כדי לחיות אותם בשלמות. הנשמה יודעת להוביל אותנו לחיים מאושרים, אבל מרבית האנשים נוטים לפחוד, לחשוש ולהפריע לנשמה באמצעות מחשבות, חרדות, מאמץ, מלאכותיות וזיוף.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה.   הוא מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.   יואב ברנזון פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני.   הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.   הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם.   יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.   כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,112 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.   למידע מורחב על יואב ברנזון ועל עבודתו הענפה לחצו כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב