דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הקלה לחיפוש דירה. 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2509 פעמים ]

 

תיווך דירות

האופציה המוכרת לפרסום דירה הוא לפנות למשרד לתיווך דירות. מתווך דירה טוב מכיר את השוק היטב וידע לענות לכם על שאלות שונות שקשורות לביקוש לדירות מהסוג שאתם מעוניינים לפרסם - או במידה ואתם מהצד השני של המטבע, יוכל לעזור לכם להכיר את רמת מחירי הדירות בשוק שתואמות את מבוקשכם. מתווכי דירות למעשה עוסקים בתיווך פשוטו כמשמעו: תפקידם הוא לתווך בין רצונכם לרצונו של הקונה הפוטנציאלי במטרה להגיע לעמק השווה. עסקת נדל"ן לא תצא לפועל אם אין הסכמה בין הצדדים - וכאן נכנס המתווך, על הידע שלו בתחום, ומהווה מעין גורם נייטרלי שנועד לעזור לכם לסגור עסקה שתניב רווח לשני הצדדים. עצם העובדה שמשולמת עמלה למתווך, נותנת הרגשה שיש גורם של רצינות בין שני הצדדים ושהצד הקונה באמת מעוניין בביצוע עסקה הוגנת.

האינטרנט כמתווך

האופציה הנוספת בתחום תיווך הדירות, הוא שימוש ברשת האינטרנט כמתווך דירות חלופי. האינטרנט הוא כלי ללא מתחרים בכל הנוגע לאינפורמציה מרובה, שקופה (יחסית) ובזמן אמת. היתרונות הם רבים: בעזרת האינטרנט ניתן למצוא כל סוג של דירה, בכל אזור ובאופן שמעודכן בזמן אמת על ידי בעלי הנכס. היכולת להכיל נתונים כה רבים בנושא, מאפשרים לרשת האינטרנט יתרון אבסולוטי גדול על המתווך הבודד. עם זאת, היתרון היחסי של המתווך הוא בהיכרותו, לרוב האישית, את בעלי הנכס ואת האזור בו הנכס ממוקם. היתרון שלו בולט בעיקר כאשר יש תנודתיות רבה במחירי הדירות והמתווך יכול לומר מה היה המצב באזור בתקופה הקודמת ולהעריך אם המחירים אכן ממשיכים לעלות (כתוצאה מפרויקט מגורים או תרבות חדש שנפתח בסמוך ועשוי להעלות את ערך הדירות) או שיש דווקא סיכוי שהמחירים ירדו (בעקבות מפעל רועש או מוקד בעייתי אחר שעלול להוריד את מחירי הדירות באזור). דבר נוסף שנזקף דווקא לרעת רשת האינטרנט, הוא עניין חוסר המחויבות שנוצר בין הגורם המעוניין לקנות נכס לבין המוכר. במקרים רבים, ידוע על קונים פוטנציאליים שקבעו פגישה לשם סיור בנכס ולא הגיעו או לחילופין, כיוון שהעסקה נסגרת ישירות מול בעל הנכס, ביקשו להתמקח עם מוכר הדירה על סכומים שאינם סבירים. הכל עניין של העדפה אישית - כמובן שאם אתם מתמצאים בתחום ומרגישים מספיק בטחון בכך, תוכלו לשמש מתווכים לדירתכם באופן עצמאי.

מוצאים דירה

בין אם מדובר בדירה להשכרה או דירה למכירה, לוח דירות אפקטיבי מאפשר לכם, כמוכרים, חשיפה מקסימאלית של הנכס באזור בו הוא נמצא. ישנן החלטות נוספות שיש לקחת, בין אם לאפשר בלעדיות על פרסום הנכס או לא. כקונים, תמיד תרצו לפנות ללוח דירות מוכר, בין אם ברשת האינטרנט ובין אם אצל סוכן נדל"ן הוגן. התייעצו עם מכרים, דברו עם חברים, אל תבצעו את ההחלטה החשובה הזו לבדכם - תמיד יש מישהו מנוסה יותר!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב