דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחת הטעויות הנפוצות שאתם עושים כשאתם ניגשים לבחורה 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 649   [ נצפה 4280 פעמים ]

"רציתי לבוא ולדבר איתך כאשר שמתי אליך לב" אמר יוסי בסדנת שטח באומנות הפיתוי לבחורה חמודה בשדרות רוטשילד. יוסי עמד שם והסתכל על הבחורה וחיכה לתשובה שלה. וחיכה וחיכה וחיכה. הוא לא אמר כלום. הוא פשוט חיכה שהיא תענה לו.
"טוב, תודה" היא ענתה לו לבסוף.
"אני חייבת לזוז" ואז היא ברחה.
עוד טעות קשה שגברים עושים היא להיות תלוי בתגובות של הבחורה ולחכות שהיא תגיב כאשר הם פונים אליה. מדוע רוב הגברים מתחילים לדבר עם בחורה ואז מצפים לתגובה שלה?
1. הגבר לא בטוח איך כדאי לו להמשיך את השיחה ולכן הוא רוצה לראות איך היא תגיב כדי להשתמש בזה ולפתח איתה תקשורת. גבר שמתנהג בצורה הזאת משדר חוסר ביטחון והססנות ואלו הן לא תכונות מושכות.
2. הגבר לא בטוח אם האישה מחבבת אותו או לא והוא רוצה לקבל את האישור שלה שזה בסדר להמשיך לדבר איתה. גבר שמתנהג בצורה הזאת משדר חוסר נוחות, חוסר ביטחון והערכה עצמית נמוכה. שוב, אלו תכונות לא מושכות ובטח שאתה לא רוצה לשדר לבחורה שרק התחלת לדבר איתה את הדברים הללו.

מיותר לציין ששני הדברים האלו, הם לא דברים שכדאי לשדר לנשים כאשר אתה לומד איך להתחיל עם בחורה. מצד שני, כמובן שיש סיטואציות שגבר מתחיל לדבר עם בחורה והיא לא עונה לו באופן מיידי ואז הוא מרגיש צורך להמתין לתגובה שלה. אני רוצה לעבור איתך על סיבות אפשריות מדוע נשים יכולות להתמהמה כאשר אתה מתחיל לדבר איתן:
* היא הייתה שקועה במחשבות וקצת הפתעת אותה כאשר התחלת לדבר איתה פתאום.
* היא לא בטוחה איך היא צריכה להגיב אחרי שהתחלת לדבר איתה.
* היא לא שמעה כל מה שאמרת לה או שהיא לא כל כך הבינה מה אמרת לה (זה קורה במיוחד כאשר יש ?   גברים  שמדברים חלש מדי בתחילת השיחה).
* היא עדיין לא החליטה אם היא מעוניינת להמשיך לדבר איתך או לא.

הבעיה היא שאם בחורה מופתעת מהעובדה שהתחלת לדבר איתה היא לא בטוחה כיצד עליה להגיב, הרבה פעמים הדרך הפשוטה ביותר עבורה לפתור את ההתלבטות היא פשוט לסיים את השיחה איתך. למשל, במקרה שהיא לא הבינה מה אמרת לה או שהיא לא שמעה, היא לפעמים מרגישה קצת נבוכה מלשאול אותך מה אמרת לה, לכן הפתרון הקל עבורה יהיה פשוט לחתוך את השיחה. ואם למשל, היא עדיין מתלבטת אם היא מעוניינת לדבר איתך, עצם העובדה שאתה עומד שם ולא עושה כלום רק גורמת לה לחשוב שאתה חסר ביטחון ואם אתה חסר ביטחון אז למה שהיא תרצה לדבר איתך בכלל ?
עכשיו בוא נחזור לסיפור של יוסי מקודם. אחרי שהייתי לידו בסדנת השטח וראיתי אותה עושה את הטעות של להמתין לתגובה של הבחורה, הסברתי לו את הטעות שלו ואז הדגמתי בפניו את הדרך הנכונה להתחיל שיחה עם בחורה באמצעות שימוש בטכניקות של אומנות הפיתוי.

"רציתי לבוא ולדבר איתך, שמי יוסי". אמר יוסי לבלונדינית מהממת שחייכה אליו בחזרה. לאחר שהוא המתין חצי שניה, יוסי המשיך ואמר לה: "בואי תספרי לי מה מיוחד בך חוץ מזה שאת נראית טוב?". הבחורה חייכה אליו ואמרה: "אהבתי את השאלה, אבל נראה לך שאני אתחיל להצטדק בפניך?! בוא תספר לי אתה למה כדאי לי בכלל לדבר איתך". בזמן שזה קרה, אני עמדתי בצד וחייכתי, משחק הפיתוי התחיל.

יוסי הצליח לפתוח שיחה בהצלחה ואז שם לב שהבחורה קצת שקטה ואולי אפילו מופתעת ממשפט הפתיחה שלו משום מה. לכן, הוא המשיך לדבר איתה ואז שלח משפט מאתגר כפי שהוא למד בסדנת השטח. הוא המשיך לפתח איתה שיחה במשך כמה דקות לאחר מכן ואז לבסוף ביקש את מספר הטלפון שלה. הייתי מאוד רוצה לספר לך שהוא קיבל את המספר שלה, אבל אני לא אוהב לשקר. ?היא חייכה ואמרה לו שהיא מאוד מוחמאת אבל יש לה חבר.
יוסי לא חיכה יותר מדי זמן לתגובה שלה, הוא נתן לה הזדמנות להגיב אבל ברגע שהוא שם לב שהיא מהססת לענות לו, הוא המשיך לדבר איתה ונתן לה הזדמנות נוספת לדבר איתו במקום לסיים את השיחה. ייתכן והיא הייתה צריכה עוד מספר שניות כדי להרגיש בנוח בסיטואציה וזה בדיוק מה שהוא עשה, הוא המשיך לדבר וגרם לה להרגיש בנוח להמשיך לשוחח איתו.

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב