דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציפוי אמבטיה, לא מובן מאליו... 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 4031 פעמים ]

שמתם לב אי פעם לציפוי האמבטיה שלכם?, זה נראה לנו כדבר טבעי ולא חשוב שאין צורך להשקיע בו מחשבה, אנו רגילים לקבל את האמבטיה מוכנה ושלימה יחד עם הדירה, (או יחד עם שיפוץ הדירה).

אבל איננו שמים לב מהו הציפוי אמבטיה שלנו, דבר ראשון גם באבטיות חדשות לא תמיד הציפוי הינו איכותי, ואז, אחרי שאנו משתמשים כמה שנים באמבטיה, אנו שמים לב להתקלפויות וחלודה מאחריהם. שימו לב, זה לא יגמר בכמה התקלפויות קטנות, לאט לאט כל האיזור יהפך לחלודה, אנו נתחיל לראות במים גרגרי חלודה, ועוד ועוד חלקים מהציפוי ינשרו.

אמנם זה לא סוף העולם כאשר חלקים קטנים נושרים וכמעט לא מרגישים את זה אבל כמו שהזכרתי זה כלל לא נגמר בזה. חוץ מזה זה גם לא נראה כ"כ יפה. ולא כ"כ נעים להכניס אנשים זרים לאמבטיה כזו.

אז תשאלו מה עושים, ואיך שומרים על ציפוי אמבטיה שיראה כחדש. דבר ראשון לא מכניסים דברים חדים לאמבטיה, נכון זה לא נוח, יותר קל ונוח לנקות את המדפים של המקרר באמבטיה, כך זה לא מרטיב את כל האיזור. אבל אם חשוב לנו לשמור על ציפוי אמבטיה עם מראה חדש, זו הדרך היחידה. אלא אם אנו רוצים להחליף אמבטיה כל כמה שנים.

 דבר שני, לא מנקים את האמבטיה עם חומרים חריפים מדי, שימו לב שעל כל החומרים החריפים כתוב לנסות על פינה נסתרת. זה לא כתוב סתם, זה באמת מזיק, אולי בפעם ראשונה לא רואים את זה אבל אחרי זמן מה זה מזיק מאד.

מה נעשה אם כבר הגענו לחריצים, סדקים, וקילופים. הדרך הפשוטה ביותר היא להחליף אמבטיה, אבל כמו תמיד זה כרוך בהוצאה כספית גדולה. חוץ מזה לא תמיד הדירה שלנו ואם אנו שוכרים איננו רוצים להשקיע בשיפוץ אמבטיה מלא.

ישנו פיתרון נוסף, הלבשת אמבטיה, זה ממש כמו אמבטיה חדשה. אבל גם זה כרוך בהוצאה כספית מכובדת.

הדרך המומלצת לדעתי, ובמיוחד לשוכרים. היא  ציפוי אמבטיה חדש, ישנם הרבה חברות היום בשורק שמציעות את זה ובמחירים לא גבוהים.

חברות הצבע מוכרות צבעים לציפוי אמבטיה או אפילו לשיפוץ אמבטיה כללי, אבל כמובן שזה לא דבר שמחזיק זמן רב, כל שימוש מבלה את הציפוי. משום כך עדיף לצפות ע"י חברה שמתמחה בזה.

אבל שימו לב, שיפוץ אמבטיה וציפוי אמבטיה אינו עסק לילדים, אפילו אם אנו רוצים את המחיר הזול ביותר, לא כדאי להשקיע סכום ולגלות אחרי חצי שנה שכל הציפוי הוא סה"כ צביעה של צבעים שמוכרים בכל חנות.

כדאי מאד להקפיד איזה סוג ציפוי אמבטיה זה, וחשוב מאד גם, איך יהיה מותר להשתמש אח"כ באמבטיה. כדי שלא נצטרך שיפוץ אמבטיה נוסף עוד כמה שנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב