דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לייב סיטי - מערכת לבניית אתרים מקצועיים במהירות 

מאת    [ 25/04/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 3631 פעמים ]

תחום בניית האתרים באינטרנט הולך ומתפתח בעידן שבו כמעט כל עסק קטן כגדול חייב לעצמו אתר אינטרנט שיקדם את מוצריו, ואף אנשים פרטיים רבים מתגאים באתר שבו הם יכולים להביע את עצמם אישית או מקצועית. אם בעבר יצירת אתר היתה עניין מורכב שחייב ידע תכנותי בלתי מבוטל או תשלום גבוה לחברה מקצועית שתיצור עבורכם את האתר, הרי שכיום הקמת אתר הפכה לעניין די פשוט ובמחיר זול השווה לכל נפש. מהפכה זו נוצרה באמצעות מערכות או תוכנות לבניית אתרים המאפשרות גם לאלו ללא ידע טכנולוגי מעמיק להקים את האתר שלהם במהירות, בקלות ובזול. מעל כולם מתבלטת בארץ מערכת לייב סיטי לבניית אתרים.

יתרונות השימוש בלייבסיטי

המערכת מציעה למשתמשיה ממשק ניהול גרפי פשוט להפליא שמאפשר להם ליצור אתרים מקצועיים בתוך דקות מספר, וזאת מבלי להיות בעלי ידע תכנותי כלשהו או אפילו בעלי זיקה לתחום האינטרנט. לייבסיטי מתגאה במגוון רב של תבניות עיצוב מקצועיות, באפשרויות גמישות ופשוטות של יצירת תפריטים ותפריטי משנה, אפשרויות ליצירת עמודים מתקדמים וטפסים מכל הסוגים כגון טפסי יצירת קשר, חיפוש באתר והצטרפות לרשימת תפוצה. גם עסקים או אנשים פרטיים בעלי צרכים מורכבים יותר יוכלו להנות ממגוון הכלים שלייבסיטי מציעה: יצירת פורומים בלחיצת כפתור, חנות וירטואלית, קופונים ועוד - לכל אלו ניתן להוסיף ממשק עיצוב פשוט ודינאמי המאפשר לשנות את העיצוב בכל עת בקלות ובפשטות בכל אזורי האתר, וכן ממשק ניהול תוכן פשוט לא פחות שלא רק שמאפשר כתיבה נוחה אלא אף מאפשר לאלו שמבינים קצת יותר גם לערוך שינויים במקור (source) של העמוד, להטמיע במהירות באתר מעקבים סטטיסטיים דוגמת גוגל אנליטיקס, ליצור מפת אתר בלחיצת כפתור,  וגם ליצור תגים לעמודים, (meta tags) שהינם חשובים להתאמת האתר לגוגל.

בקיצור - גם החובבנים שבינינו עם דרישות צנועות בלבד של אתר בסיסי, כמו גם המקצוענים יותר עם דרישות גבוהות יותר יוכלו להפיק תועלת רבה משימוש במערכת בניית אתרים לייב סיטי. בנוסף - לייבסיטי מציעה שירות לקוחות ותמיכה 24 שעות ביממה שניתנת ע"י צוות מקצועי וסבלני.
לחצו כאן להתנסות ללא תשלום וליצירת אתר באמצעות המערכת

לייבסיטי - מחירים

בראש ובראשונה - ניתן ליצור אתר אינטרנט לנסיון ולא תשלום או התחייבות למשך 30 יום, ורק לאחר מכן לקבל החלטה אם לשלם ללייבסיטי עבור אתר זה. כך, מי שחושש או מהסס ורוצה קודם כל לחוות את חווית השימוש במערכת לייב סיטי ולראות קודם כל אתר שלם מול העיניים - יוכל להשתמש באופציה זו ולהיות בטוח לחלוטין לפני שהוא מבצע רכישה כלשהי.  מחירי לייבסיטי תלויים בסוג החבילה שתבחרו וכן בתקופת הזמן שתתחייבו מראש. באופן כללי - המחירים נעים בין 30 ש"ח עד 100 ש"ח לרכישה למשך שנה כאשר בשביל ליצור אתר מקצועי לחלוטין במידה ואין לכם דרישות מורכבות באמת תאלצו להפרד מסכומים שנעים בין 50-80 ש"ח לחודש בלבד, מחיר נמוך ביותר בהתחשב בעובדה שהוא כולל בנוסף לממשק היצירה והניהול גם את אחסון האתר שרק קנייתו בנפרד תעלה לכם כמעט אותם סכומים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב