דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות הפיתוי באתרי הכרויות - לקבוע פגישות בקלות באינטרנט 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 788   [ נצפה 4552 פעמים ]

למעשה, מדובר במשהו די פשוט. דייטים אונליין הוא נושא שכולו מבוסס על מה לא לעשות. כמו שאמר חבר קרוב שלי שמתעסק שנים ב-אומנות הפיתוי, אתרי היכרויות לא נועדות להשיג לך זיונים, אלא דייטים. אתה צריך להבין - להכיר נשים באינטרנט זה לא פיק אפ אלא זה כלי לוגיסטי המאפשר לך פתח ליישם פיקאפ אמיתי בשטח.

בשיטה שלי יש אמנם כמה דברים שמתאימים באופן ספציפי לסגנון והאופי האישי שלי, אך ישנם כמה עיקרונות כלליים ואוניברסאלים שכל אחד יכול ליישם בכדי להשיג תוצאות.

כאשר חקרתי איך להתחיל עם בחורה, ביליתי זמן רב באתרי היכרויות ועיינתי בכרטיסים של כמה וכמה גברים כדי להבין באיזו גישה נוקט הבחור הרגיל בבניית הפרופיל שלו. הופתעתי לגלות שהרבה מהם דווקא היו סבירים. היה אחד שאהבתי במיוחד – בחור אתלטי שסיים שירות צבאי תיאר את הגוף שלו כאחד שיש עליו "כמה קילוגרמים עודפים" (שאפשר לתרגם אותו ל"אני שמן כמו מקרר"), אלא התמונה שלו מגלה בחור רזה וחטוב בכושר טוב מאוד.

בחלק שהוא אמור לספר על עצמו, הוא כתב משהו שמאד תואם את סודות הפיתוי, הרבה דברים שטותיים כגון "אני דובר 127 שפות, טסתי מסביב לעולם ברברס ובזמן שעיני מכוסות, וכו'..." מן הסתם הוא צוחק. הוא היה קצר ולעניין, מצחיק ושנון, ובעיקר: הוא לא ניסה למכור את עצמו!!!!

בחלק של הכרטיס בו הוא נדרש לכתוב על הפגישה הראשונה האידיאלית שלו, הוא זרק הערה כמו "אל תשאלי אותי, מה אתה אוהב לעשות בשביל לכייף?" או "את הולכת לכבות את כפתור העניין שלי מהר מאוד" או "את לא הולכת להכיר אותי דרך קריאת שורות אלה."

זאת דוגמה לכרטיס טוב. ובכן לא הייתי צריך להרחיק לכת כדי למצוא כרטיס נוראי. הוא כל כך גרוע שאפילו אין טעם לצטט אותו, אבל כדי לתמצת לכם, הבחור הזה היה כלבלב. הוא מתחיל לספר על עצמו עם שיר בכייני שהוא כתב. בהמשך, הוא מקטר על זה שלא מבינים אותו ואיך לבו נשבר כמה פעמים ושהוא בטוח שיש פרח קטן ומיוחד שמחכה לו אי שם בחוץ, וכו'. זה גרם לי לרצות להקיא.

הדוגמה השניה היא טיפה קיצונית. לפי סודות הפיתוי, המקרה הבא לא עד כדי כך גרוע, אבל עדיין הוא מייצג משהו שכדאי להימנע ממנו לא משנה מה. הבחור האינפומרטיבי. זהו האיש שדרושים לו חמש-שש פסקאות כדי לפרט פרטים על עבודתו, חלומותיו, שאיפותיו, כל קורות חייו המזדרגגים... כאילו איכפת למישהו. נניח יש לך שתי מכוניות פאר, משרה מכובדת, משכורת נאה, וכו', ואתה מדבר על הדברים הללו. הבחורה שתגיב לך היא כנראה רודפת בצע שמחפשת בעל שיפרנס אותה, והיא גם תבגוד בו מהצד עם גברים כמוני והחייל מהדוגמה הראשונה (תחשוב על זה כשאתה חושב על איך להתחיל עם בחורה כזאת – אולי בכלל לא כדאי).

זה מה שאני כותב בחלק ה"אודותיי":

"אני מניאק ואני נוטה לשתות לגידופים יותר מדי. אני אוהב לצחוק על חשבון של אחרים, וייתכן מאוד על חשבונך במידה ואת מחליטה לפגוש אותי משום מה. נמאס לי מבחורות נחמדות. תברחי כל עוד יש לך הזדמנות. ראי, הוזהרת. עם זאת, כדאי לך לקחת בחשבון שאני לא מחפש סטוץ' ראנדומלי. קל לי להשיג סקס. מה שאני באמת רוצה למצוא זה יותר מפנים יפות, מישהי שאיתה אפשר ליצור קשר ברמה יותר עמוקה. זה אכן נדיר, אבל עקב שלל חסרונותיי אני אדם שלעתים קרובות מכונה "אופטימי בצורה אשלייתית. אז, מה את אומרת? את מסוגלת לעמוד משימה ולהתנסות?"

 

לפי סודות הפיתוי, מה המכנה המשותף בין כל הכרטיסים המצליחים שמושכים תגובות? כמה דברים:

הם מראים שאתה לא "נידי" (תלותי)

הם לא מנסים להצדיק או להסביר

הם מציבים אתגר (חשוב מאד ב-אומנות הפיתוי)

הם מסננים

כשאני אומר שהם מסננים, אני באמת מתכוון לכך. הכרטיס שלי משדר מסר חד וברור לכל שמנה שיש לה הערכה עצמית נמוכה שמבאסת את הצורה שאני לא מתכוון להגיב אליה ולא, אני לא רוצה להיכנס לצ'אט עם לוזרית כמוה.

אם אתה שוקל התנסות באתר היכרויות, נסה לשלב את העיקרונות הפשוטים האלה כשאתה ממלא את החלק האינפורמטיבי של הכרטיס ואתה כבר תהיה ממוקם כמה צעדים טובים יותר קדימה מהתחרות.

לאחר בניית הכרטיס שלך, נסה להכנס לנעליה של בחורה מושכת מאד, ותנסה לראות מה מושך אותך לשלוח הודעה לאותו הבחור - לעצמך (או לענות להודעה שלו). תקרא את הכרטיס שלי כשאתה נכנס לראש הזה. האם אני משדר נידיות? האם אני מנסה למשוך מישהי בכח לשלוח לי הודעה? האם אני מפגין נואשות? ומצד שני, האם אתה מצליח לדמיין אותי כמישהו הרפתקן שכל דייט איתו יהיה חוויה בלתי נשכחת?

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב