דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט תדמית לעסק 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2316 פעמים ]

סרט תדמית לעסק

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

בשנים האחרונות, עם התעצמות האינטרנט ככלי לשיווק עסקים, החלו חברות גדולות להתעניין בשוק הבינלאומי.רבות מהן מעוניינות לחדור לשווקים בחו"ל שעד היום היו קשים מאוד לחדירה. חברות אלו עושות מעין אנליזה פנים ארגונית ומגלות כי אמצעי השיווק העומדים לרשותם בשוק הבינלאומי אינם מספיק טובים ואחד הדברים הראשונים שהם פונות לעשות הוא הקמת אתר אינטרנט באנגלית. במרבית המקרים אתר כזה אינו מספיק שכן מה עם החברה שלנו היא מפעל גדול לניירות: מפעל עם מאות עובדים בארץ, היושב על שטחים גדולים, לחברה משאיות שמובילות את הניירות ממקום למקום וכו'. ואנו רוצים להראות את העושר הגדול שיש במפעל, את שרשרת ההנהלה והעובדים.

 כעת חשבו כי הלקוח שלנו יושב ביפן או רוסיה או ברזיל, ואנו מעוניינים שהוא יתרשם לטובה ויקבל את מלוא הרושם מהחברה שלנו. במרבית המקרים, הלקוח לא עשה בעבר עסקים עם ישראלים וייתכן כי הוא חושש מסיפורים ומעשיות שמנהל השיווקמכירות של החברה  "מנסה למכור לו" ובקיצור, ישנת בעיית אמינות בין הצדדים.

ובכן ברצוני להציע לכם את הפיתרון האולטימטיבי- סרט תדמית לעסק שלכם-  תמונה אחת שווה אלף מילים ואלף תמונות שוות עוד הרבה יותר.

סרט תדמית של כ2-3 דקות, הסוקר את מתחמי המפעל שלכם, את מוצריו, עובדיו, שרשרת ההנהלה, סרט תדמית בו משולב שחקןפרזנטור מרשים הדובר את השפה האנגלית, מוזיקה קצבית וקריינות איכותית בשפה האנגלית, סרט תדמית בו יש פרטים אודות העסק שלכם – באיזו שנה הוא הוקם, כמה לקוחות יש לכם- בעזרת שימוש בכתוביות מרשימות.

  אמצעים אלו יוכלו לעזור לעסק שלכם להיראות מכובד, הלקוח יצפה ב סרט תדמית, בסרט תדמית מודגש כי הינכם מחזיקים בעסק מכובד ביותר בישראל, עסק מצליח בעל לקוחות רבים, הלקוח יתרשם כי אתם בעלי יכולות ניהול, ביצוע וכי אינכם "טירונים" או "חתול בשק".   סרט תדמית יוכל לעזור לאיש השיווק שלכם לפתוח שווקים בינלאומיים, להדגים בפרזנטציה שהוא מעביר את היכולות שלכם, הסרט יעלה לאתר האינטרנט שלכם ויצורף לחתימה שלכם במייל וכך כל לקוח אליו נשלח מייל יוכל לצפות בסרט שהפקתם.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב