דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער ב IPL - הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 712   [ נצפה 2900 פעמים ]

מסתבר מניסיון רב שנים שטיפולי הסרת שיער ב IPL היא המתאימה ביותר לכל סוגי העור ונחשבת כהסרת שיער לצמיתות, שלא כמו הלייזר שמורידה רק 80 אחוז מכלל השיער שעל הגוף ומשאירה אחריה שיער דק ופלומתי.

לאחר שהגעתם לידי ההחלטה ובחרתם לעשות טיפולי הסרת שיער ב IPL , היו בטוחים שזוהי הדרך הנכונה והמתאימה בשבילכם כדי להיפטר משיער גוף מיותר ובטוח שלא תצטערו כי בחרתם בה. רצוי שתדעו מבעוד מועד, שתהליך הסרת שיער ב IPL מתבצע בקרן אינפרא אדום, כמו בלייזר. חום הקרן שורף את שיערכם מבחוץ והחום מתפשט אל השורש ופוגם בתהליך הצמיחה המחודשת של השיער. פעולה זו תביא את עורכם להיות חלק לזמן ארוך יותר לאחר כל טיפול. בתחילת הטיפולים ההשפעה מאוד גבוהה מאחר והשערה יותר עבה ונושאת יותר פיגמנט לצורך קליטת החום הנפלט מקרן האינפרא אדום.

במשך הזמן, ככל שתתקדמו במספר הטיפולים, לשיער לא יהיה מספיק תאים להבניית השערה והיא תלך ותצטמק יותר ותהפוך לדקיקה יותר. בגלל שהשערה הופכת להיות דקה, מספר הפיגמנטים שיהיו עליה, ילכו ויתמעטו ובמצב זה קרן לייזר (אינפרא אדום ממוקד וצר) לא תוכל לקלוט ולהבחין בין גוון העור לגוון השיער, לכן מצב זה אידיאלי לטיפולי IPL, שבו הפלאש המשתחרר, הוא בעל אור בוהק ומסנוור וזה מה שמאפשר לאינפרא אדום להבדיל ולהבחין בין גוון השערות הדקות לגוון העור.

בטיפולי הסרת שיער ב IPL אין כלל תופעות לוואי, כמו גירויי עור המתקבלים בטיפולי הסרת שיער בלייזר ובטח זכורים לכם משיטות הסרת שיער בשעווה. שלא כמו בלייזר, ב IPL ישנם מספר דברים שכן תוכלו לעשות אחרי טיפולי הסרת השיער וזה ה..ה...כ..כ..כ..ל..ל.ל, כלומר, כל מה שהייתם רגילים לעשות, להוציא כמובן את החשיפה לשמש ובנוסף תמצאו שאתם חלקים ויפים יותר מהר מאשר בטפולי לייזר, שם הטיפולים הם פעם לשלושה חודשים שבחודשים אלו אתם ממשיכים לגלח, או למרוט בשעווה.

מי שמפרסם שישנם טיפולי הסרת שיער עם שיזוף, מתכוון לתקופה שבה אתם לא תבצעו טיפולי הסרת שיער בתקופת השיזוף ותו לא.

 

משרד הבריאות אוסר מפורשות על בעלי המכשירים מלבצע הסרת שיער על עור שזוף והוא דורש מיצרני המכשירים לציין זאת במודגש בספרי ההדרכות של המכשירים - זהו אחד התנאים לקבל רישוי למכירת מכשירי הסרת שיער.

 

ישנם מספר עצות מומלצות להצלחת הטיפולים:

דבר ראשון, כפי שכבר הבנתם שחשוב שתיישמו במהלך טיפולי הסרת שיער ב IPL וזה שאסור לכם בהחלט להשתזף באזורים בהם אתם מבצעים הסרת שיער. זאת מפני שהשיזוף מייבש את העור וגורם לעורכם להיות רגיש לחום ובנוסף, צבע שחום יותר בעור מקטין את הקונטרס בין צבע השערות לצבע העור וגורם לקרן האינפרא להיקלט יותר על העור שמצוי בשטח רב יותר משטח השיער. שיזוף או חשיפה לשמש בתקופת הטיפולים תגרום לכם לכאבים חזקים ולכוויות בדרגות נמוכות שהן אומנם הפיכות, אבל לא אסתטיות. הדבר דומה למקלחת חמה לאחר שיזוף יתר.

 

דבר שני מומלץ מאוד לאחר הטיפול, בערך שלושים דקות, או לאחר שתרגישו שכבר עורכם נרגע (למרות שברוב המקרים לא קיים כל גירוי), רצוי מאוד להתקלח. הריח שלאחר הטיפול הוא איום ונורא ומזכיר מאוד שריפת נוצות של תרנגולת, אגב כך, זו הסיבה שמופיעה תרנגולת בורחת בבאנר שבאתר ולכן לא כדאי לכם ללכת ישר לעבודה לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL.

הריח שיתנדף מגופכם לאוויר, ירחיק מכם את הסובבים אתכם ותזכרו שעוד לא נולד הדאודורנט שיעלים את הסירחון הזה, אלא אף ימיר אותו לריח תערובת דוחה ביותר.

ואם כבר הזכרנו את נושא הריח, אז כדאי לכם להגיע מצוידים בחולצת טריקו ג'יפה בשקית, אותה תלבשו לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL .

אם אתם נמנים עם בעלי עור רגיש ועדין, ותרגישו גירוי בעור לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL אז כדאי למרוח, לאחר המקלחת כמובן, קרם הרגעה, המיועד לאחר שיזוף או, ג'ל אלוורה.

 

דבר שלישי ואחרון: לא מומלץ להשתמש עם סבונים לקרצוף העור או קרמים, המכילים בתוכם גרגירים הגורמים לפילינג. במקרה של רגישות יתר לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL תנו לעור להירגע בעצמו. הימנעו ממקלחות חמות ותנו לגוף לבצע את תהליך הסרת שכבת העור העליונה כהרגלו ובקצב שלו.

לאחר שהתאים היבשים המתים ינשרו, תוכלו ליהנות משכבת עור רעננה וחלקה - בדומה לחרסינה.

 

הערה: אם הנך מסירה שיער מהפנים, חשוב לשטוף לפני הטיפול את הפנים עם סבון ג'ל המיועד לתינוקות (לא תחליב) וכן להימנע מלהתאפר מיד אחרי הטיפול, זאת מאחר שעור הפנים רגיש יותר לפצעים וגירויים והאיפור עלול לסתום את הנקבוביות שיתרחבו בשעת הטיפול.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב