דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משתלב הגלאקסי טאב במהפכת המידע 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2273 פעמים ]

אתם חושבים לנסוע לחו"ל לחופשה שנתית עם הילדים. פעם כדי להתמצא בחו"ל הייתם צריכים לקחת אתכם ספרים ומפות היום מספיק סמרטפון עם ג'יפיאס או אם אתם רוצים משהו יותר נח אז מכשיר טאבלט כדוגמת Galaxy tab החיים הפכו להיות הרבה יותר נוחים מאז הולדת הסמרטפונים והטאבלטים שמאפשרים לכם התחברות לאינטרנט כמעט מכל מקום ובכל שעה. איך זה התחיל. איך הגענו עד הלום. היו כמה שלבים במהפכה הזאת עד שהגענו עד הלום. הינה הם בפניכם

מהפכת המחשבים האישיים – בראשית שנות השמונים חדר המחשב האישי לעולם הצרכנים. עד אז רק אירגונים וחברות החזיקו מחשבים שבדרך כלל היו גדולים ולא ממש נגישים. חברת מיקרוסופט עם מערכת הפעלה דוס ויותר מאוחר חלונות ביא אחת האחראיות למהפכה. פתאום כל צרכן יכול להדפיס מסמכים באמצעות תוכנת עיבוד תמלילים או לחילופין לבצע עבודות גרפיות ועבודות תכנון שונות באמצעות תוכנות כפריהנד ואוטו קד.

אוטוסטרדת המידע/עולם האינטרנט – השלב הבא במהפכת המחשוב, הוא עולם האינטרנט ואוטסטרדת המידע שחדרו לחייכם החל מאמצע שנות התשעים. בתור צרכנים נחשפתם לאינספור מקורות מידע חדשים, החל מאתרי חדשות ועד לאתרי מסחר אלקטרוני שונים. מאתרי מוסיקה ועד למיליוני קטעי וידאו. העולם במשך יותר מעשור פשוט השתנה, פתאום להעביר קובץ מידע בין מקומות שונים בעולם הפך להיות דבר שבשגרה, מיילים, מסנג'ר הכל פשוט ונגיש במרחק הקלקה העולם שלכם השתנה לבלי הכר ולא ניתן לחזור חזרה.

עולם הסלולר – במקביל למהפכת המחשוב האישי ומהפכת האינטרנט חלה התקדמות אחרת בעולם התקשורת האישית שלכם. בתחילת שנות השמונים נולד מושג חדש – הפלאפון. בתחילה זה היה מכשיר כבד נישא בתוך מנשא גדול ולא נח. עם השנים הלך וקטן המכשיר הנייד שלכם, הוא גם הלך והשתכלל, נולדו הרינגטונים, התווספה המצלמה וכמובן נולד עולם הסמסים. לפני קרוב לעשור התווספה שכבת מידע בדומה לאינטרנט, אבל בשונה ממנו המידע בעולם הסלולר היה במשך שנים ארוכות עולם סגור שהיה תלוי ברצונם הטוב של חברות הסלולר.

התפתחות המחשבים הניידים – אחד הדברים שהתפתח בעולם המחשוב האישי היה גודלם של המחשבים האישיים. מצד אחד הם נעשו יותר ויותר חזקים. מצד שני הם הלכן וקטנו. לקראת סוף שנות התשעים נולד המחשב הנייד עם הצגים הדקים. בתור צרכנים יכולתם לקחת את המחשב הנייד ולנדוד איתו מעבר למשרד. עם התפתחות עולם האינטרנט האלחוטי נוספו תכונות שאיפשרו לכם לגלוש כמעט מכל מקום. מה שעשה את החיים להרבה יותר פשוטים ונוחים

עולם הסמרטפונים והטאבלטים – באמצע שנות האלפיים נולד האיפון של חברת אפל שהיווה עוד צעד במהפכת המידע. בתור צרכנים אתם יכולים להתחבר באמצעות האיפון ישירות לאינטרנט מבלי להזדקק לחברת הסלולר. ההתחברות מאוד פשוטה ונוחה.  עולם האינטרנט הסלולרי צומח מסיבית בשנים האחרונות והוא מהווה מנוע צמיחה מרכזי בעולם האינטנרט העכשווי. הג'יפיאס המובנה, היכולת להתחבר לרשתות חברתיות, העלאת תמונות ווידאו לרשת כל אלו תכונות שהפכו אותו לפופולרי ונגיש. זה יהיה טבעי לגמרי שהשלב הבא יהיה לפתח צגים יותר גדולים שמאפשרים לכם לבצע פעולות שלא נח לבצע אותן במכשיר סלולר קטן. כך למעשה נולד עולם הטאבלטים.

 

 

 

 

 

מומחה לגאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב