דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה למשרד - השכרה או רכישה? 

מאת    [ 15/04/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3407 פעמים ]

 

קפה למשרד – השכרה או רכישה?

מנהלים רבים מעוניינים לשדרג את המשרד שלהם ולהפוך אותו ליותר אטרקטיבי ונעים בין אם בעיניי העובדים או בעיניי הלקוחות. רכישת מכונת קפה למשרד היא המפתח להפיכת המשרד למקום מושך ללקוחות ומקום שבו העובדים תמיד יותר מרוצים. עכשיו השאלה העומדת בפני המנהל היא האם לרכוש מכונת קפה למשרד או להשכיר?

מכונות קפה למשרד

במשרד בו לא קיימת מכונת קפה, הכנת הקפה דורשת מספר מרכיבים. קומקום מים, קפה מסוגים שונים, סוכר/ סוכרזית, חלב, ספלים וכפיות. פינת קפה למשרד היא המקום בו העובדים לוקחים כמה דקות הפסקה מהיום העמוס, מדברים ביניהם על מה שקורה בחיים האישיים ובמקום העבודה שלהם. פינת קפה למשרד בה יש מכונת קפה, הופכת את השהות לחוויה הרבה יותר נעימה לעובד וכך מעלה את הסיכויים שתחושה הטובה תופץ בין כל העובדים.

רכישת מכונת קפה למשרד

רכישת מכונת קפה לרוב מומלצת לצורכי קפה ביתיים אך לא בהכרח. במשרד בו אחוז צריכת הקפה הוא גבוה ורציף, בהחלט צריך לשקול בחיוב רכישת מכונה שכן מבחינה כלכלית, ישתלם יותר לרכוש את המכונה מאשר להשכירה במקרה ומדובר במשרד בו מבקרים לא מעט לקוחות. במקרה ואכן בחרתם לרכוש מכונת קפה למשרד, הדגם והעיצוב שבחרתם הוא זה שבוודאות יגיע אליכם שלא כמו בהשכרת מכונת קפה בה הסיכוי שיגיעו להתקין במשרד שלכם מכונת קפה אחרת ממה שבחרתם גבוה יותר. מכונות קפה לרכישה לרוב יהיו בדגמים ועיצובים חדשים יותר מאשר השכרת של מכונת קפה למשרד, כך שבמקרה ואתם מעוניינים ליצור מראה מתקדם ומרשים במשרד, שיקלו בחיוב רכישת מכונת קפה.

השכרת מכונות קפה למשרד

אז למה בעצם לשכור מכונת קפה למשרד ולא לרכוש אותה? במקרה ומדובר בחברה אשר כל כמה חודשים עורכת אירוע ללקוחות החברה, אין צורך ברכישת מכונת קפה למשרד. מבחינת העלויות, ישתלם לכם להשכיר מכונת קפה לכל אירוע בנפרד או לחתום על הסכם בו מסוכם כמה פעמים בשנה אתם משכירים מכונת קפה מול חברת ההשכרות. השכרת מכונות קפה למשרד חוסכת כמובן את ההוצאה הגבוהה בתחילת התהליך של בניית פינת קפה למשרד והיא רכישת המכונה. במקרה והחלטתם להשכיר מכונת קפה למשרד, לא תצטרכו להוציא כספים מיותרים על מוצרים נלווים למכונה כגון קפסולות, סוכר, כוסות וכפיות. כל המלאי יסופק ויחודש לכם על ידי חברת ההשכרות. שיקול נוסף וחשוב במיוחד הוא נושא התקלות במכונת הקפה. כאשר אתם רוכשים מכונת קפה למשרד וישנה תקלה במכונה, אמנם קיבלתם אחריות בעת הרכישה אך לעיתים תיאלצו למסור לתיקון את המכונה וכך בינתיים תישארו ללא מכונת קפה במשרד. בעת השכרת מכונת קפה למשרד, רוב חברות ההשכרות מתחייבות מול הלקוח לספק מכונת קפה חלופית בעת תקופת התיקון כך שלא תיאלצו להסתפק בקפה פשוט יותר וטעים פחות אפילו ליום אחד.

יאיר שלוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב