דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלאת תמונות 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2654 פעמים ]

Upics.Co.il

מהו בעצם אתר העלאת תמונות - העלאת תמונות הוא אתר המספק כלי עזר באינטרנט שעוזר לך למקם את התמונות שלך באינטרנט למטרות שיתוף, פרסום ועוד. השירות כמובן לא גובה שום תשלום והוא בחינם. 
נדבר במאמר זה על יתרונות וחסרונות העלאת תמונות וכיצד אתר העלאת תמונות עובד.

העלאת תמונות - יתרונות

העלאת תמונות הינו אתר העוזר לסידור הבאלגן שלך במחשב, כמו שלרובינו קורה – המחשב מתמלא בהרבה תמונות לא מסודרות שלוקחות נפח לא קטן מהמחשב. אתר המספק שירות העלאת תמונות הוא פתרון נוח ויעיל לבעיה זו, תוכלו להעלות את התמונות שלכם לאתר העלאת תמונות והתמונות יישמרו על השרת של האתר שאליו העלתם את תמונותיכם. 
נפח התמונה נשמר על השרת של האתר וכעת אם תרצו תוכלו למחוק את התמונה מן המחשב.
העלאת תמונות נועדה בעיקר לשיתוף והצגת תמונות באתרים ופורומים, בדרך כלל באתרי העלאת תמונות איכותיים בסוף ההעלאה תוכלו למצוא קישורים שונים כמו: קוד התמונה לפורום, קוד התמונה לאתר, קישור ישיר לתמונה שהעלתם ועוד אפשרויות שונות. תוכלו פשוט לשים את קישורים אלו במקום הפירסום שתרצו לפרסם את התמונה שלכם והתמונה תופיע.
העלאת התמונות מתבצעת בקלות ובנוחות מירבית. כל על המשתמש לעשות הוא ללחוץ "עיון" (browse) "בחר קובץ", לבחור את התמונה שהוא רוצה להעלות וללחוץ "העלה תמונה" ואחרי כמה שניות בלבד האתר יציג דף עם קישורים שונים (כנאמר לפני כן) של התמונה שהעלתם. בנוסף תוכלו להעלות לאתרי העלאת תמונות טובים ואיכותיים כמה תמונות יחדיו – דבר שחוסך זמן וטרחה מיותרת בהעלאה מחדש כל תמונה. דבר נוסף, ברוב אתרי העלאת תמונות תוכלו למצוא שירותים וכלי עזר נוספים כגון מציאת IP, היפוך טקסט ועוד.

העלאת תמונות - חסרונות

החיסרון היחיד והמשמעותי מאוד באתרי העלאת תמונות הוא שהתמונות שלכם יכולות להימחק פתאום עקב אי שימוש, ירידת האתר מהאינטרנט וכו'. אחרי שדבר כזה קורה התמונות שלכם יימחקו לגמרי מן האינטרנט ולא תוכלו להציג אותן יותר ותקבלו הודעת שגיאה כאשר תנסו לעשות זאת.
ישנם אתרי העלאת תמונות שמבטיחים (וכמובן גם מקיימים) לשמור את התמונות שלכם בכל עת ובכל זמן כמו אתר העלאת התמונות Up2Me שנותן ביטחון לגבי שמירת התמונות שלכם ברשת.

כיצד אתר העלאת תמונות עובד?

כשהנכם באתר העלאת תמונות תוכלו לראות כפתור "עיון" או "בחר קובץ", כאשר תלחצו על כפתור זה ייפתח לכם חלון שיאפשר לכם לעיין בתיקיות המחשב שלכם ולבחור את התמונות שברצונכם להעלות לאינטרנט, אך תזכרו! לא תוכלו להעלות כל פורמט תמונה שברצונכם, באתר רשום הגבלת פורמטים והגבלת נפח התמונה – בדרך כלל הפורמטים המורשים הם: JPG, PNG, GIF, JPEG, BMP ועוד. אחרי שבחרתם את התמונות לחצו על כפתור ההעלאה שבדרך כלל כתוב כ"העלה", "העלה תמונה". ההעלאה לשרת תקח כמה שניות בודדות (תלוי בנפח התמונה) ולאחר שתסתיים ההעלאה תוכלו לראות קישורים שונים כמו קוד לפורום, קוד לאתר, קישור ישיר לתמונה, דף הצגה באתר ועוד. 
עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא לפרסם את התמונה שרציתם לעולם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב