דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על קייטרינג 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3266 פעמים ]

אחד הדברים המשמעותיים ביותר כאשר מפיקים אירוע הוא בחירת קייטרינג. לא משנה אם מדובר בחתונה, בברית או באירוע עסקי, האוכל תמיד נחשב כדבר שמדברים עליו גם אחרי שהאירוע מסתיים, ולכן יש הרבה אנשים שחשוב להם מאוד לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג ששמה הולך לפניה. הדבר בהחלט מקובל ומובן, ובדיוק משום כך יש בשוק חברות רבות המציעות שירותי קייטרינג, ועל בעל האירוע, כלומר – עליכם, למצוא חברת קייטרינג המציעה תפריט שעונה על טעמכם ועל טעמם של המוזמנים שלכם.

קייטרינג – על טעם ועל ריח

אין ספק שכאשר מחפשים אחר שירותי קייטרינג לאירועים, יש להפקיד לבחור בחברה המספקת קייטרינג שמורכב, קודם כל, מאוכל איכותי, ואחריו גם משירות מקצועי ואישי שיקל עליכם, בעלי האירוע. מכיוון שאיכות המזון וסוגו הם אחד הפרמטרים העיקריים בבחירת החברה שתספק קייטרינג לאירוע שלכם, הרי שהדבר הראשון שצריך לברר עם בעלי חברת הקייטרינג הוא אילו סוגי מזון הם מציעים במסגרת שירותי הקייטרינג שלהם. כך למשל, אם אתם מבקשים לערוך אירוע מסורתי, הרי שהדבר דורש קייטרינג של אוכל עדתי מסורתי, וצריך לברר אם החברה מציעה שירותי קייטרינג שכאלה; אם אתם מבקשים לקיים אירוע חלבי, צריך לברר שאכן חברת הקייטרינג מחזיקה במטבח חלבי וכד'. לאחר שביררתם כל זאת, יש כמובן לבדוק שהמנות המוצעות בתפריט מתאימות לטעמכם וגם – לתקציבכם.

קייטרינג – מקום של אוכל

אם אתם מתכננים לקיים אירוע לא במסגרת סטנדרטית של אולם אירועים, גן אירועים או מבנה סגור, אלא במקום פתוח כגון חוף הים או קרחת יער, עליכם לברר עם חברת הקייטרינג אם יש אפשרות להגיע עם כל ציוד הקייטרינג למקום בו אתם מתכננים להיות. לא כל חברות הקייטרינג יסכימו להגיע לכל מקום, ומאידך – ישנן חברות רבות המספקות שירותי קייטרינג ולא רק שיסכימו להגיע כמעט לכל מקום, אלא שנציג מטעמן ישמח לשבת אתכם ולתכנן בדיוק את התפריט, את צורת ההגשה, את שלבי ההגשה ובעצם – את כל מה שקשור לאוכל באירוע שלכם.

קייטרינג – לא רק לאירועים

כאשר מדברים על קייטרינג אמנם אירוע הוא הדבר הראשון שקופץ לראש, אולם לא רק באירועים נעזרים בשירותי קייטרינג. גם גני ילדים זקוקים לשירותי קייטרינג מקצועיים משום שהילדים אוכלים בהם בדרך כלל שתי ארוחות – בוקר וצהריים, גם מקומות עבודה זקוקים לעתים לשירותי קייטרינג על מנת לאפשר לעובדים לאכול ארוחות מזינות ואיכותיות מבלי להוציא סכום לא מועט על אוכל מדי יום ביומו ועוד. כאשר מדובר בשירותי קייטרינג מן הסוג הזה, יש לוודא שחברת הקייטרינג הינה חברה מוכרת הפועלת בפיקוח, על מנת להיות בטוחים שהילדים או העובדים זוכים לקבל אוכל טרי, טוב וכמובן גם טעים.

לסיכום – בין אם אתם מתכננים אירוע, או שאתם זקוקים לשירותי קייטרינג עבור הסעדת ילדים, עובדים או קבוצות מאורגנות, עשו סקר שוק קצר בתחום קייטרינג, ובחרו בחברה המציעה לכם את השירותים ואת התפריטים המתאימים ביותר לצורכיכם. שיהיה בתיאבון! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב