דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוטופונט תאפשר גישה לטפסים חכמים גם בענן 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 4854 פעמים ]

חברת אוטופונט הקימה סביבת בדיקה לבחינת ביצועי תהליכי הדפסה מבוזרים בארגון, הפועלת בסביבה וירטואלית מבוססת VMware. סביבת הבדיקה הוקמה במעבדות HP ברעננה, והוצגה בין היתר לאנשי בנק דיסקונט הבוחנים את נושא תשתיות הוירטואליזציה.

במסגרת המעבדה נבחנו תצורות פריסה שונות של תשתיות ההדפסה, והשפעתן על ביצועי מערך ההדפסה הארגוני. ממצאי הבדיקה הוכיחו ישימות מלאה ומוצלחת להרצת תוכנת FreeForm על גבי תשתית וירטואלית מבוססת VMware.

תוכנת FreeForm מאפשרת פיתוח טפסים "חכמים" על ידי אנשי הביזנס בארגון, וזאת מבלי להזדקק לתוכניתנים מקצועיים.

במסגרת הבדיקות שימשה מערכת ההדפסה מבוססת תוכנת FreeForm, כתשתית פלט אחודה המפיקה את מטלות ההדפסה. סביבת הבדיקה דימתה את סביבת הפלט, הנפוצה ברוב הבנקים בישראל. מערכת זו מפיקה בישראל הדפסות סניפיות מבוזרות בהיקפים של מאות מיליוני דפים בשנה. במסגרת הבדיקה נעשה שימוש בסימולטור משוכלל, המאפשר לדמות עומסים שונים על רשת ה-WAN ולבחון את ההשפעות של תהליכי ההדפסה על הרשת.

תוצאות הבדיקה הוכיחו, כאמור, ישימות מלאה ומוצלחת במימוש של תצורות התקנה שונות בשרת הדפסה וירטואלי מבוסס VMware וכן בתחנה וירטואלית. כמו כן הוכח כי הרצת FreeForm על גבי תשתית VMware מעניקה גמישות מרבית לארגון בבחירת תצורת הפריסה. מעבר לכך, האפשרות להתקין את תוכנתFreeForm בתחנה הוירטואלית, לעומת בשרת וירטואלי, מאפשרת לבזר את העומסים ולקבל זמני תגובה מהירים במיוחד, מבלי להזדקק לסרבול של תחזוקת מהדורות תוכנה בתחנת הקצה.

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, אומר: "בגרותו והצלחתו המוכחת של תהליך הטמעת הוירטואליזציה על גבי שרתים במרכזי המידע של הארגונים הגדולים, הוביל את לקוחותינו לתכנון ויישום וירטואליזציה גם על גבי תחנות העבודה בארגונים. זאת כדי להקטין את עלות הניהול הכוללת של ה PC's -בארגון. הפתרון של VMware  ואוטופונט מקצר משמעותית את זמן היישום לפרויקט VDI בפתרון חכם להדפסות בתחנת הקצה".

יובל בן-זאב, מנכ"ל אוטופונט, מציין: "הניסיון הרב שלנו בתחום מראה כי שיקולי עומסים בהדפסה ברשת המרחבית, עלולים להוות אלמנט הרסני, ולצערי רוב הארגונים אינם מודעים כלל לכמות המידע המועברת בתהליכי הדפסה. תוכנת  FreeFormמשרתת את מרבית הבנקים בישראל, בעיקר בסביבת האונליין הסניפית. בכל שנה מופקים באמצעות FreeForm מאות מיליוני דפים. התוכנה פועלת ברמת מורכבות גבוהה מאד, עם כ- 30,000 משתמשים בפריסה גיאוגרפית של למעלה מ- 1,000 סניפים. רבים מלקוחותינו עובדים עם מאות שרתים, והמעבר לוירטואליזציה הוא כורח המציאות בשנים הקרובות. לכן נקטנו ביוזמה לביצוע הבדיקות ולהצגת  מסקנות אופרטיביות. זאת במטרה לסייע ללקוחות שלנו בתהליכי בחינת מערכות וירטואליזציה, בכל הנוגע למומחיות שלנו בתשתיות פלט והדפסה. שיתוף הפעולה עם HP ו- VMware הוביל לתהליך ממוקד ויעיל, עם מסקנות אופרטיביות, המסייעות ללקוחותינו לקבל החלטות בתחום החשוב של וירטואליזציה".

אוטופונט הפועלת בישראל מ- 1990, הינה חברת תוכנה מובילה בתחום ה-Dynamic Enterprise Publishing – הפקה אוטומטית ודינאמית של תקשורת כתובה מותאמת לקוח. אוטופונט מפתחת ומשווקת את מערכת ה- FreeForm - תשתית טכנולוגית סטנדרטית ומודרנית לפרסונליזציה של התקשורת הכתובה עם הלקוח, תוך שיפור תהליכים וחסכון עלויות. חברת FreeForm מציגה קונספט מהפכני, לפיו פיתוח הטפסים מבוצע ע"י אנשי הביזנס בארגון, ומבלי להזדקק לתוכניתנים כפי שנדרש במערכות אחרות. שילוב של 20 שנות ניסיון בסביבה המשלבת עברית ולועזית, ישום "טפסים חכמים", דינאמיות מלאה ואינטראקטיביות – יחד עם כל אלו מפיקה פלטפורמת ה- FreeForm למעלה מ-500 מליון טפסי לקוח בשנה אצל גופי אנטרפרייז מובילים ופועלת במרבית הבנקים בישראל, בחברות ביטוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב