דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקדם הגנה מהשמש - אולטרסול של דר פישר 

מאת    [ 11/04/2011 ]

מילים במאמר: 753   [ נצפה 3941 פעמים ]

כאשר רבים מאיתנו גדלו שמענו על מותג אולטרסול של ד"ר פישר , זה היה מקובל להניח בשמש אחר הצהריים שלם בניסיון לקבל חום ככל האפשר. סיוע במשימה זו היו קרמים השמש שמנים. חופים החצרות היו מלאות אנשים שזופים מוכנים לעבור את החיים עם עור חיוור מוסתר מהשמש. אף כי לא היה כל כך מזמן, הזמנים השתנו ללא ספק.עכשיו מלנומה היא בעיה גדולה, אנחנו הרצה על שמירת העור שלנו מפני קרני השמש, ע"י לבוש מגן, כובעים וקרם הגנה.


קרם הגנה הינו מצרך חשוב צריך להיות מיושם לתוך משטר היומי של האדם. אם מוחל על בסיס יומי לפני שאתה עוזב את הבית, אפילו בחורף, העור שלך ייראה הרבה יותר צעיר ו את הסיכוי לחלות בסרטן העור יהיה נמוך באופן משמעותי.

על מנת לעבוד כמו שצריך, זה אמור להיות מיושם בנדיבות על כל החלקים החשופים של הגוף. מחקרים הראו כי רוב האנשים אינם חלים על כמות מספקת של קרם הגנה, אז אל תפחד slather אותו.

כאשר קונים קרם הגנה אולטרסול של ד"ר פישר, הקפד לבחור את SPF (יום ראשון הגנה Factor) כי הוא מתאים לך. הכל תלוי בסוג העור שלך, וכמה מהר אתה צורב. למשל עם מקדם הגנה SPF 20, אתה יכול להישאר בחוץ בשמש עשרים פעמים יותר מאשר היית אם העור שלך לא היה מוגן. SPF 2 עד 12 מציע הגנה מינימלית זמין, SPF 12 עד 30 מספק הגנה בינונית ו-SPF 30 הוא הציע הגנה מרבית.


אם אתה הולך לבלות את היום השמש, מסנן קרינה עם מקדם הגנה מקסימלית לעור שלך יכול לסבול יש להחיל בנדיבות בערך 30 דקות לפני החשיפה. זה צריך להיות גם תקופתי מחדש הנהוגים היום התקדמות, לפחות כל שעה בערך או אחרי השחייה.

מסנני קרינה לעשות מאבדים את יכולתם להגן. אם יש לך קרם הגנה בארון שלך יותר משלוש שנים, אתה צריך לזרוק אותו. אני מקווה שזה לא יושב מסביב כי בשימוש ארוך. הפוך קרם הגנה לחלק משגרת הטיפוח היומי. העור שלכם יודה לכם.


לובש קרם הגנה הוא אחד הטיפים החשובים ביותר בטיפול בעור. זה לא משנה כמה ניקוי או לחות שאתה עושה, אם לא להגן על העור מפני קרני השמש המזיקות של השמש. להלן 6 העליון שלנו סיבות למה קרם הגנה לובש כל כך חשוב עבור העור, קורנת ויפה.

קרם הגנה אולטרסול של ד"ר פישר, אחד המוצרים רק עם הוכחה אנטי אייג 'ינג אפקטים


קרם הגנה הוא אחד המוצרים בלבד, כי בפועל הוכח כדי למנוע את סימני ההזדקנות. אנטי אייג 'ינג כמה מוצרים בשוק יש נהדר אנטי אייג' ינג מאפיינים מדי, אבל רבים לא. לפחות על ידי לבוש קרם הגנה שאתה עושה שירות גדול העור שלך.

קרם הגנה מגן עליך יותר מאשר רק ההזדקנות.

אנשים רבים חושבים אוטומטית על היתרונות של לובש קרם הגנה במונחים של הזדקנות אנטי, שבו הוא הנכון, אבל יש גם הרבה יותר. החשיפה לשמש עלולה לגרום לבעיות פיגמנטציה, קמטים בטרם עת, הזדקנות וסרטן העור. לא משנה באיזה גיל אנחנו, להגן על עורנו מפני השמש תמיד צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

חשיפת יתר יכולה להתרחש כל כך מהר

הרבה אנשים לא מבינים כמה יום ראשון החשיפה היא ההשפעה שיש על העור שלהם. זה לוקח כמות קטנה יחסית של זמן עד מעל לחשוף את העור שלך. אתה לא יכול לצרוב, אבל אלה התקפי קטן של חשיפה לשמש בסופו של דבר עושה נזק בטווח הארוך. אתה יכול להיות מחוץ הולכים לטייל או גינון ואפילו לא שמתי לב שאתה כבר בחוץ במשך יותר משעה בשמש ללא קרם הגנה על. מה שהופך אותו לחלק מהשגרה שלך יהיה לוודא שלעולם לא תשכח.

מורחים אולטרסול של ד"ר פישר על העור כל נחשף

חשוב מאוד ליישם קרם הגנה לפנים שלך, אבל מה עם שאר הגוף שלך? ככלל, קרם הגנה הפנים צריך להיות מיושם גם על אזור הצוואר גם. שאר העור שלך, כי יהיו חשופים לשמש, עבור, ידיים ורגליים למשל, צריך גם להיות מכוסה בקרם הגנה.

בדיוק כמו הפנים, את העור על הרגליים והידיים גיל ניתן בטרם עת, אם קיים קבוע חשיפת יתר לשמש.

זה לא חייב להיות יקר

קרם הגנה אולטרסול  החדרת המשטר שלך לטיפול בעור לא חייב להיות תרגיל יקר. ישנם הרבה סוגים שונים של מסנני קרינה כדי שיתאימו לכל תקציב. פשוט לא לקמץ על מוצרים איכותיים כשמדובר בטיפול בעור שלך.


moisturisers רבים יש קרם הגנה חובה כבדה כלול

פשוט אין תירוץ לא להשתמש בקרם הגנה כאשר יש moisturisers רבות על השוק ברגע הכוללות מסנן קרינה SPF גבוהה בניסוח שלהם. דרמלוג 'יקה יש מגוון של moisturisers לכל סוגי העור הכוללות מסנן קרינה.

אולטרסול של ד"ר פישר שלהם יש SPF30 חזק, ואתם יכולים להיות בטוחים לובש אותו כי העור שלך לא רק להישאר אלא גם מוגן היטב מפני השמש.

ישנן סיבות רבות מדוע כל כך לובש קרם הגנה הוא אחד הצעדים החשובים ביותר במשטר כל טיפול בעור. אני מקווה שאנחנו כבר נתנו לך כמה תובנות מדוע להגן על העור מפני השמש היא חשובה כל כך

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב