דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 10/04/2011 ]

מילים במאמר: 606   [ נצפה 3262 פעמים ]

תחום עיצוב חדרי ילדים הוא אחד התחומים שהתפתח מאוד בשנים האחרונות. הורים לתינוקות, פעוטות וילדים הפכו לצרכנים גדולים בתחום הריהוט וקישוט של חדרי ילדיהם.

הורים שפונים למשימה של עיצוב חדר של תינוק שזה עתה נולד נתקלים בשאלות רבות: איך לעצב חדר ילדים שיתאים לאישיות של הילד אותו הם בקושי מכירים? איך לעצב חדר ילדים שאינו "ילדותי" מדי כדי שיתאים לאורך כמה שנים? האם להתחשב באחים נוספים שיצטרפו בעתיד למשפחה ולעצב חדר ילדים המתאים לשני המינים?

 

עיצוב חדרי ילדים לתינוקות

הצורך בקינון והכנת הבית עבור תינוק חדש מתחיל כבר בתקופת ההריון. נשים רבות מעידות שהתחילו לחשוב על עיצוב חדר הילדים עוד לפני שהתינוק נולד. במהלך ההריון יש גם יותר זמן להסתובב בין החנויות ולקבל רעיונות מקוריים ועיצובים שיתאימו בדיוק לכם. לפני קניית הרהיטים זה הזמן לצבוע את החדר. גם אם אתם יודעים את מין התינוק, אל תמהרו לצבוע את החדר בוורוד או תכלת. יש המון צבעים נייטרלים בגווני פסטל המתאימים לחדרי ילדים, וכך לא תצטרכו לצבוע שוב לפני הילד הבא.
  
עיצוב חדר ילדים לאורך שנים

חדרי ילדים הם המקום האהוב על הילדים בבית שלהם. נסו לחשוב על דרכים להתאים את עיצוב החדר לילד/ים הישנים בו בלילה ומשחקים בו במשך היום. אם בחרתם לעצב את החדר בנושא או דמות מסוימת שהילד שלכם אוהב, זכרו לא להגזים, כי יתכן והדמות תצא מהאופנה אך את החדר אי אפשר לעצב שוב כל שנה. אפשר להשיג נגיעה אישית גם על ידי תמונה גדולה עם השם של הילד ליד המיטה שלו.

שימו את עצמכם בנעליים שלהם

לא משנה אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב של חדר תינוק בן חודשיים או ילד בן ארבע, זכרו שה"דייר" בחדר הוא קטן ולכן הרהיטים והקישוטים צריכים להיות מותאמים לגובה שלו ולנקודת המבט שלו. מצד שני, בזמן עיצוב חדרי ילדים חייבים להתייחס לנושא הבטיחות ולהרחיק שקעים, מדפים חדים, וכו' מהישג ידם של הקטנים.

  

צביעה אומנותית

כשניגשים למשימת הצביעה, יש אינסוף רעיונות שאפשר לשלב בחדרי ילדים. אפשר לבחור לצבוע קיר אחד בצבע אהוב על הילד או לכסות את החדר כולו בנצנצים עדינים. אחד הטרנדים היום בחדרי ילדים זה צביעת פסים ונקודות. בהמשך למה שהזכרנו קודם, צביעה כזו אינה קשורה לגיל, מין, או נושא ספציפי ולכן יכולה להשאר עם הילד במשך שנים.

תנו גם לילד להחליט

בסופו של דבר, הילדים צריכים לאהוב את חדרי הילדים שלהם ולכן חשוב לשלב אותם בהחלטות על הצבעים והרהיטים. בנוסף  לילדים יש רעיונות יצירתיים וכדאי לכם להקשיב ולקבל מהם רעיונות.

בהצלחה!

סוכריה- כי לילדים שלכם מגיע לגדול בחדרים מתוקים! בסוכריה חדרי ילדים ונוער תמצאו מגוון חדרי ילדים בעיצובים וסגנונות שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב