דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לאירועים - לשמוח בראש שקט 

מאת    [ 05/04/2011 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2695 פעמים ]

כל אחד רוצה שהאירוע אותו הוא מארגן יהיה בלתי נשכח, שיהיה מרגש ושכולם ידברו עליו זמן רב. אבל מה שאנחנו באמת רוצים, הוא שהאירוע שלנו יהיה מרגש ובלתי נשכח מן הסיבות הנכונות. כדי לוודא שכך אכן יהיה, מומלץ להשקיע בהזמנת שירותי הסעות, אשר יאפשרו לאנשים להגיע בשלום לאירוע ובחזרה לביתם.

אויבי הנוהגים לאירועים

חודשים של הכנות, סידורים, השקעות, תכנונים ותחנונים הגיעו לקיצם. הערב האירוע המיוחל יצא אל הפועל. כל אנשי המקצוע נשכרו, מקום האירוע מבצע הכנות אחרונות, האורחים הוזמנו וההתרגשות גואה. אבל יש מספר דברים אשר יכולים להעיב באופן קשה ומוחלט על כל אירוע באשר הוא. עם דברים אלו ניתן למנות את אויבי הנהגים לאירועים.

להגיע לאירוע אחרי יום עבודה

בזמן שבעלי השמחה אולי טורחים על ההכנות האחרונות, מתיפייפים, מצטלמים ומתרגשים, חלק נכבד מן האורחים יעבירו את היום בעבודה, במשרד או בשטח, ובעבודה כמו בעבודה, איש אינו מתחשב באירוע הצפוי בערב. העבודה צריכה להימשך. לכן, כאשר בסוף היום מתיישבים הנהג או הנהגת מול ההגה, הם יכולים להיות עייפים למדי. זה יכול להיות בסדר אם מדובר באירוע קרוב, אלא שאירועים רבים מתקיימים דווקא במקומות מרוחקים. לכן, לא אחת מגיעים אורחים כשהם עייפים, עצבניים ומתוחים – כל מה שאינם צריכים להיות כאשר הם באים לשמחה. במקרים קיצוניים, העייפות, המתחים, חוסר ההיכרות עם הדרך וכיו"ב יכולים בקלות לגרום לתאונה. השכרת אוטובוסים לאירועים באמת אינה השקעה כה גדולה בהשוואה לעלות המקובלת של מרבית האירועים כיום. שירותי הסעות יכולים לאפשר לאורחים להגיע לנקודת איסוף מוסכמת, להתרווח, אולי אפילו לחטוף איזו תנומה בדרך ולהגיע לאירוע כשהם רגועים ושלווים.

לחץ להגיע בזמן

צריך לחזור מהר מספיק מן העבודה, להתרחץ, להתלבש, לצאת לדרך, אולי לאסוף עוד כמה אנשים בדרך. כל אלה אולי מאפשרים חיסכון לא מבוטל לבעלי האירוע, אבל מה שנדמה בהתחלה זול להפליא, יכול להסתבר כיקר בצורה לא רגילה. הנהג או הנהגת יושבים מול ההגה, לחוצים. גם מי שיושב או יושבת ליד הנהג אינם עוזרים עם כל הערות הביניים. גז, ברקס, גז, ברקס, גז ותאונה... מה לעשות שכאשר אנו לחוצים, שיקול הדעת והיכולות המוטוריות שלנו אינן במיטבן, והדבר נכון גם לגבי טובי הנהגים. הסעות בזמנים הנקבעים מראש מסירים את הלחץ מן האורחים ומבעלי השמחה, שכן האוטובוסים מגיעים בדיוק בזמן שנקבע לכך. לא צריך לדאוג להגיע בזמן לחופה, והזוג הצעיר לא צריך לדאוג היכן האורחים שלו והאם הגיע הזמן להתחיל בכל זאת את החופה.

שתייה במהלך האירוע

גם אם הצליחו כל האורחים להגיע בשלום והכול היה בסדר עד כה, השמחה גדולה – אנשים הגיעו מכל קצוות הארץ בשביל האירוע. האם לא ישתו? מה לגבי כוסית או שתיים? ובירה, הרי בירה אינה באמת אלכוהול... חוץ מזה, בלילה הרי הכבישים ריקים. בטח יהיה קלי קלות לנהוג גם קצת שיכורים ומה הסיכוי שדווקא עכשיו תהיה משטרה? ובכן, משטרה ושלילת רישיון הינה הדאגה הקטנה ביותר שיש לנהג או לנהגת אשר נוסעים בגילופין, גם בלי כל השיקולים הנוספים המצטרפים. שבריר שנייה של חוסר תשומת לב או שגיאה בשיקול הדעת וגם האירוע השמח ביותר יכול להסתיים באסון.

עייפות

למעשה, גם אם האורחים היו אחראיים והנהגים התורנים לא שתו דבר חוץ מקולה, כאשר חוזרים בשעות הלילה המאוחרות, העייפות עושה את שלה. כל מילה נוספת מיותרת, הלא כן? עשו לעצמכם ולאורחיכם את הטובה הנ"ל: שלמו לחברת הסעות שתיקח את האורחים לביתם, גם אם תצטרכו לשלם קצת אקסטרה כדי להעריך את השמחה. אורחיכם יודו לכם, וחשוב מכך, כולם יחיו כדי לזכור את האירוע המופלא שלכם ואת האופן בו השקעתם בהם ובנוחותם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב