דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח במסחר בשוק הפורקס 

מאת    [ 03/04/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2543 פעמים ]

 

קורס מט"ח בשיטת אימון בוטיק

 

בשוק המט"ח העולמי מחכה לך מסחר בנפח של כארבעה טריליון דולר ליום. במסחר בשוק זה ניתן להגיע לרווחים גבוהים, גם אם אין ברשותך סכום התחלתי גבוה במיוחד. כדי ללמוד כיצד תוכל לעשות שימוש בכסף שלך (בין אם הוא רב או מועט), על מנת לעשות רווחים בשוק המט"ח, מומלץ לעבור קורס מט"ח מקצועי. במסגרת קורס מט"ח כזה תלמד את רזי המקצוע, תוכל לקבל כלים מקצועיים מתאימים, ובעיקר למד כיצד לקבל החלטות באופן חכם, בטוח, ומתאים.

 

קורס מט"ח באפיק פיננסים לימודי שוק ההון בנוי בשיטה הלימוד הייחודית בארץ של "אימון בוטיק". בבסיסה של תפיסת קורס מט"ח זו עומדת ההבנה שברכישת מיומנויות לתפקוד בשוק ההון בכלל ושוק המט"ח בפרט, ישנם שני מרכיבים מרכזיים: האחד הוא רכישת מידע, יכולות ניתוח נכונות של מגמות בשוק המט"ח, ולימוד אסטרטגיות פעולה מתאימות. חלק זה הוא משמעותי ואין בלתו בפעילות בשוק המט"ח. עם זאת, החלק הנוסף, שחשוב לא פחות, ויש לומר אף חשוב יותר, הוא הלימוד והאימון בקבלת החלטות נכונות ומתאימות, ולימוד של דרכי התנהלות בשוק ההון, וזוהי אבן הפינה של קורס מט"ח בשיטת אימון בוטיק.

 

לימודי שוק ההון בשיטת אימון הבוטיק שעל פיה אנו מנהלים קורס מט"ח, נותנת חשיבות מכרעת לעניין האימון האישי בקבלת החלטות ובהבנת מבנה האישיות האישי שלך וכיצד להשתמש ביתרונות אישיותך ולהימנע מנפילה במגבלותיה. קורס מט"ח מוצלח אינו יכול להתעלם מהמימד המכריע של קבלת החלטות בתפקודו של כל אחד בשוק ההון. לכן, קורס מט"ח צריך בהכרח לכלול התייחסות לאלמנטים הרגשיים שכרוכים בקבלת החלטות, בעיקר בשאלות פיננסיות, ולכן צריך כל קורס מט"ח אפקטיבי לעסוק באימון של תלמידיו לקבלת החלטות מקצועית ונבונה. 

 

על כן, המסגרת של קורס מט"ח על פי שיטתנו היא מסגרת של אימון אישי ומקצועי, שכולל לימוד ואימון אחד על אחד, או בקבוצות של עד חמישה תלמידים. המשמעות היא קורס מט"ח שבו כל תלמיד מקבל יחס וליווי אישי צמוד. במסגרת קורס מט"ח של אפיק פיננסים כל משתתף מקבל אימון אישי בנושא קבלת החלטות, התנהלות תחת לחץ, הבנה של האפיקים המתאימים ביותר באופן אישי לאותו חבר קורס מט"ח. זו המשמעות של קורס מט"ח שבנוי באופן אישי וצמוד, בו המורה הוא גם מאמן אישי שמכיר ולומד אתכם באופן אישי, ושחלק ניכר מתוך קורס מט"ח מהסוג שאנו מציעים עוסק בלימוד צמוד ואישי שיסייע לכם להיעשות בוגרי קורס מט"ח מיומנים ומוכשרים להיעשות לסוחרי מט"ח מקצועיים ומצליחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב