דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להפעלה לבד של מסיבת יום הולדת לילדים 

מאת    [ 31/03/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2647 פעמים ]

כאשר אנחנו היינו ילדים המושג מפעיל יום הולדת כלל לא היה קיים. את מסיבות יום ההולדת ארגנו והפעילו ההורים וכולם היו מרוצים.

הורים שארגנו והפעילו באופן עצמאי מסיבת יום הולדת לכיתה של הילד מציינים בדרך כלל בסיפוק שהרגישו גאים בעצמם אך הם לא שוכחים את דפיקות הלב והלחצים שליוו אותם לפני המסיבה ואחריה.

חשוב להבין שגם כאשר  מסיבת יום ההולדת אשר נערכת בבית עם מפעיל לא נחסכות מאיתנו הרבה משימות - הכנת כיבוד למסיבה ועוגת יום הולדת, קישוט הבית, סיוע למפעיל להשתלט על הילדים החמודים וכדומה כך שהשד אינו נורא כל כך.

ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו, כך אנחנו מקווים בקבלת החלטה לבצע את הפעלת מסיבת יום ההולדת באופן עצמאי ויגדילו את הסיכויים להצלחתה.

אופי ונושא המסיבה -  ראשית שבו עם ילדכם החוגג יום הולדת והגדירו איתו ביחד מה יהיה נושא המסיבה. חפשו באינטרנט מידע  לגבי משחקים והפעלות המתאימים לנושא זה. בחרו פעילויות ואטרקציות  אשר ניתן לבצעם באמצעות ציוד שיש בבית או ציוד שניתן לרוכשו בעלות נמוכה. כדאי לבחור משחקים שזכו מלהמלצות של גולשים אחרים. קיים מידע כזה בשפע באתרים שונים העוסקים בימי הולדת. כדאי לתכנן לוח זמנים למסיבה ולהכין משחקים באורך כולל של לפחות פי 1.5 מאורך המסיבה וכך אפשר לנטוש משחקים או הפעלות אשר נתקלים בקשיים וגם לא יווצר מצב בו אין מה לעשות וההורים עדיין לא הגיעו לאסוף את ילדיהם.

ברוב ההפעלות ע"י מפעילים חיצוניים ילד יום ההולדת הינו אורח הכבוד במסיבה אך לא מעבר. בהפעלה עצמית יש לכם אפשרות והזדמנות לעשות מעבר לכך ולהפוך את ילדיכם לאחד מנושאי המסיבה. למשל לעשות משחקים הקשורים בילד כגון חידון במסגרתו נשאלות שאלות לגבי דברים שילד יום ההולדת אוהב ואפשרות לילדכם להיות דומיננטי יותר בהפעלות.

מי מפעיל - מומלץ שהורה אחד יהיה מנהל מסיבת יום ההולדת וההורה השני יהיה אחראי על הצד התפעולי (שתיה, כיבוד, מזון, הפניה לשירותים, טיפול בבעיות וכדומה). ניתן לגייס עוזרים להפעלה כגון אחים גדולים של ילד יום ההולדת, אחים ואחיות של ההורים, חבר טוב ואפילו סבא וסבתא.

הפעלה הבנויה בצורה של חלוקה לתחנות מאפשרת חלוקה של הכיתה לקבוצות קטנות יותר עליהן קל יותר להשתלט גם ללא ניסיון כמורה או כשוטר יס"מ.

הפעלה מחוץ לבית כגון סימני דרך, חפש את המטמון, תפוס את הדגל וכדומה הינה הפעלה שקל יחסית להפעיל לבד.

אנו מקווים שעזרנו לכם ולו קצת בהחלטה (הנכונה לדעתנו) לבצע בעצמכם הפעלה למסיבת יום ההולדת לחברים לכיתה של בנכם או בתכם. מאחלים לכם ולילדכם מסיבת יום הולדת מדהימה מלאה בחוויות מרגשות וחברים שמחים ולקינוח, גם מתנות יום ההולדת כיפיות מהחברים. 

רונן שוסהיים


יזם ובעלים של אתר giftme.co.il . מתנות יום הולדת משותפות מהחברים בכיתה ובגן שחוסך להורים זמן וכסף ומבטיח שילדים יקבלו מתנות יום הולדת מדהימות מהחברים שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב