דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפור הכושר הגופני בעזרת מאמן כושר אישי 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2864 פעמים ]

כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם.

ממה מורכב כושר גופני

אחת המיומנויות הבסיסיות של מאמן כושר אישי היא לתת תמונת מצב של מרכיבי הכושר הגופני של המאומן שלו, ובהתאם לכך לפתח אותם באופן המותאם לצרכי המאומן ולמצבו הגופני. מרכיבי הכושר הגופני בנויים מכושר שרירי, כושר תנועתי וסיבולת לב ריאות. מאמן כושר אישי מיומן לפתח את המרכיבים הללו באמצעות אימון גופני.

יתרונות הכושר הגופני בחיי היום יום

מאמן כושר אישי מסייע בשיפור הכושר הגופני ברמה היום יומית, לדבר זה יש יתרונות מהותיים רבים. ראשית, שיפור בכושר הגופני משפר גם את מצב הרוח ואת הביטחון העצמי. כושר גופני משפר את יכולתו הכללית של הגוף להתמודד עם מחלות ועם ירידה במערכת החיסונית. מאמן כושר גופני מקפיד לרוב גם על תשומת לב בנוגע לתפקוד מערכת הנשימה, פעולת הלב וכלי הדם, תוך תשומת לב לשיפור יכולת התנועה של הגוף ושל השרירים.

כיצד בוחרים מאמן כושר אישי

יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מחפשים מאמן כושר אישי. ראשית (אך לא בהכרח לפי סדר החשיבות) יש לשים לב לניסיון המקצועי ולהכשרתו של המאמן. חשוב מאד לבחור באדם מוכשר, מוסמך ובעל ניסיון אשר יכול לכוון במקצועיות את הליך האימון הגופני של הלקוח. דבר שני שיש לשים לב אליו הוא התקשורת והכימיה עם מאמן כושר אישי. מדובר באדם שמלווה בצורה אינטנסיבית במהלך תקופה לא קלה של מאמצים לשיפור גופני ונפשי, חשוב שיהא זה אדם שהתקשורת עמו נעימה, שנראה שיש בסיס טוב לאמון. מאמן כושר אישי הוא גם חבר שמשתפים אותו בסוגיות שונות של הגוף שלנו, התזונה שלנו, מצב הכושר הגופני ועוד.

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב