דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים - במרפאה, בבית או אצל השיננית? 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2479 פעמים ]

 

עשן סיגריות, קפה, מאכלים שונים, כל אלו גורמים לאורך השנים לכהות השן ולמראה חיוך פחות צחור, ופחות מרענן. סיבות אלו, מובילות מדי יום לקוחות רבים לפנות אל מרפאות השיניים בכדי לבצע הלבנת שיניים. בקרב הפונים קיימת התלבטות בין שימוש בחומרי הלבנה ביתיים, טיפול שיננית או הלבנה מקצועית אצל רופא השיניים. במאמר זה נסביר את ההבדלים בין החלופות והיתרונות והחסרונות של כל אפשרות. 

טיפול שיננית – ניקוי ולא הלבנה

 

ראשית, רבים טועים לחשוב שטיפול שיננית, מסייע בהלבנת שיניים. הטיפול אצל השיננית הוא חשוב ביותר, אבל אינו מלבין את השן, אלא מסיר אבנית, מנקה את רובד החיידקים הנוצר בשיניים וסביבן ומונע דלקות חניכיים. לאחר הטיפול אצל השיננית, יש שיפור במראה החיוך, אולם ע"מ להגיע למראה שיניים צחור ולבן – יש צורך בשימוש בחומרי הלבנה, רצוי תחת פיקוח רופא השיניים.

 

כיום, מרבית קופות החולים מאפשרות לכל לקוחותיהן ובייחוד עבור אלו המשלמים עבור ביטוחים משלימים, ליהנות מביקורים אצל שיננית אחת לתקופה קבועה בכדי ליהנות מהאפשרות של ניקוי שיניים ללא השתתפות עצמית או בסכומי תשלום מזערים.

 

ניקוי שיניים מרובד חיידקים, אצל השיננית, הוא טיפול שיש לבצע לפני הלבנת שיניים.

 

תכשירי הלבנת שיניים ביתית הנמכרים מעבר למדף

 

לאחרונה אנו עדים לתופעה של מכירה ושיווק של מוצרים שונים ותכשירים שונים אשר נועדו לבצע הלבנת שיניים ביתית על ידינו באופן עצמאי. האם תכשירים אלו אכן יעילים לצורך הלבנת שיניים? האם ניתן לבצע הלבנת שיניים על ידי רכישה של משחות שיניים המבטיחות שיניים לבנות?

 

שימוש במשחת שיניים שמתיימרת להלבין, אינו יוצר שינוי משמעותי בלובן השיניים. מי מאתנו לא ניסה והתאכזב מניסיון השימוש במשחות אלו, ומצא עצמו משפשף נמרצות את שיניו רק בכדי לגלות כי אין כל תקנה, וכי אין מניעה מהביקור אצל מרפאות השיניים למטרה?

 

ומה בדבר שאר התכשירים, המדבקות, מכשירי האינפרא ושאר הציוד הנמכר ברשתות השיווק תוך הבטחות לביצוע הלבנת שיניים במחיר נמוך, ללא מאמץ וללא ביקור במרפאת שיניים? ובכן, תכשירי הלבנה אחדים יכולים ליצור שינוי כלשהו, אולם במקרה של גוון לא אחיד בשיניים, סדקים או כתמים – תכשירים כאלו אינם מספיקים.

במקרים של צהבהבות קלה, ניתן להעזר בתכשירים אלו, כל עוד מדובר בתכשיר שמאושר ע"י משרד הבריאות וכל עוד השימוש הוא בהתאם להוראות היצרן.

 

הלבנת שיניים במרפאה

 

הלבנת שיניים ע"י רופא השיניים נותנת מענה מושלם לבעיות של כתמים, שיניים שעברו סתימות וטיפולים, הבדלי גוונים, שריטות וכד'.

הטיפול מבוצע בעזרת חומרי חימצון והוא אפקטיבי ביותר. ניתן לבצע את ההלבנה בעזרת  ערכה ביתית לשימוש במהלך הלילה מס' לילות, או במרפאה בלייזר או , עדיף, בעזרת נורה מיוחדת בעלת אורכי גל המותאמים להלבנה תוך שעה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב