דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ פנסיוני - הליך חשוב לעתיד בטוח 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2629 פעמים ]

הגדרת ייעוץ פנסיוני ועל חשיבותו

ייעוץ פנסיוני מאפשר לכל חוסך, בכל גיל, להכין לעצמו תוכנית פנסיונית מדוקדקת. ייעוץ פנסיוני מתאים למי שמצויים בתחילת דרכם בעבודה וגם למי שקרובים גם לגיל פרישה, כך שבכל מצב ובכל שלב ניתן להפיק הרבה מאוד מהליך  ייעוץ פנסיוני. בזכות ייעוץ פנסיוני יכול כל לקוח לבחון את תמהיל המוצרים הפנסיוניים האפשרי עבורו ולאתר את התוכנית המתאימה לו ביותר. ייעוץ פנסיוני חשוב בעיקר למי שמצויים על פרשת דרכים בחייהם, מחליפים מקום עבודה או תפקיד, משנים סטאטוס תעסוקתי או מאבדים את מקום עבודתם - כל אלה יכולים לשפר מאוד את עתידם הכלכלי בזכות ייעוץ פנסיוני קצר ולצאת נשכרים מאוד.

במקרים רבים משמש ייעוץ פנסיוני על מנת להקטין את תשלומי הפנסיה, ולהגדיל בכך את ההכנסה הפנויה של המשפחה. פעמים רבות מתברר כי סכום הפרמיה החודשית המשולם לקרן הפנסיה או ביטוח המנהלים הוא גבוה מדי, אינו תואם את צרכי הלקוח, אינו תואם את הכנסתו הנוכחית (במקרה והשתנתה), ולעיתים מספיק שינוי של פרמטר אחד בתוכנית הפנסיה, על מנת להפוך אותה לא רק רווחית יותר בעתיד, כי אם חסכונית יותר גם בהווה. זוהי סיבה נוספת לחשיבותו של ייעוץ פנסיוני ולשינוי המשמעותי שמביא ייעוץ פנסיוני עבור לקוחותיו.

מהו הליך ייעוץ פנסיוני ?

במהלך ייעוץ פנסיוני נבדקים למעשה כל נתוניו של הלקוח באופן מלא - מהו גילו ומצבו המשפחתי, מהן הכנסותיו, כיצד הוא רואה את שנות הפנסיה שלו, ומהו הסכום החודשי שהיה רוצה לקבל בתקופה זו. כמו כן, כולל ייעוץ פנסיוני התייחסות גם לכל התוכניות הביטוחיות שיש ללקוח, הסכמים בתחום הבריאות והסעד שקיימים עבורו וכן תוכניות חיסכון, קופות גמל ומכשירי השקעה נוספים שישפיעו על עתידו.

בעת הליך ייעוץ פנסיוני נעשית בדיקה מדוקדקת של הסטאטוס שימצא בו המבוטח בכל מקרה של מחלה, אובדן כושר עבודה או מוות של מי מקרובי משפחתו בדרגה ראשונה. בעיניו של ייעוץ פנסיוני נדרש כל מקרה כזה לתשומת לב נפרדת ולבדיקה, כי התוכנית הפנסיונית ביטוחי החיים והביטוחים האחרים מספקים את צרכיו של המבוטח ואת שאריו, כך שביום פקודה לא יתברר כי כל החסכונות היו לשווא.

במהלך ייעוץ פנסיוני נעשה שימוש במכשירי חישוב מתקדמים ובאלגוריתמים מורכבים, המאפשרים חיזוי מספרים מהותיים אלה. כמה יקבל המבוטח בשנות הפנסיה וכמה יקבלו שאריו אם ילך לעולמו בטרם עת, כמה יקבל אם יפגע כושרו לעבוד עקב תאונה או מחלה, ומהו הסכום שיעמוד לרשותו אם יהפוך לחולה סיעודי - קל להבין את משמעותה של הכנה מוקדמת למקרים אלה, וקל להבין את חשיבותו של ייעוץ פנסיוני על מנת להימנע ממסקנות קשות בשלב מאוחר מדי.

המפתח לקבלת ייעוץ פנסיוני מוצלח - אובייקטיביות

הגורם החשוב ביותר בהצלחת ייעוץ פנסיוני הוא גורם האובייקטיביות, והחשיבות כי נותן השירות של ייעוץ פנסיוני לא יהיה מונע מאינטרס של קרן פנסיה או חברת ביטוח כזו או אחרת. תפקידו של ייעוץ פנסיוני הוא תפקיד מכריע העשוי להשפיע על הכנסתם של חברות המעניקות ביטוח פנסיוני לסוגיו, לפיכך, חשוב מאוד כי ייעוץ פנסיוני יינתן ללא משוא פנים ובהתאמה מלאה לצורכי הלקוח - ולהם בלבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב