דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים במרפאה 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2674 פעמים ]

 

 תמיד חלמתם על חיוך מיליון דולר אך במקום זה כשחייכתם ראיתם שיניים צהובות ולא שיניים לבנות ויפות? כיום תוכלו למצוא לכך פיתרון. הלבנת שיניים הפכה בשנים האחרונות לפיתרון האידיאלי עבור כל סוגי האנשים שסובלים משיניים צהובות עקב עישון סיגריות, אכילת מאכלים בעלי צבעי מאכל ושתייה מרובה של קפה וכדומה.

רבים תוהים האם ניתנת האפשרות למנוע את התהליך של הצהבת השיניים? התשובה לשאלה זו היא חד משמעית – כן. ניתן להאט ולעיתים לעצור את תהליך הצהבת השיניים כשהמפתח הוא – הסרת כתמים יעילה. בשלב הראשון של תהליך זה מומלץ לגשת אל שיננית אשר תבצע ניקוי יעיל ומקצועי של השיניים ותוכל להדריך אתכם כיצד מצחצחים בצורה נכונה ויעילה. בנוסף, חשיפה מופחתת לפיגמנטים כמו קפה, סיגריות וכדומה יכולה להועיל מאוד.


תהליך הלבנת שיניים

הלבנת שיניים זהו למעשה תהליך כימי אשר מחמצן את הכתמים השונים שנוצרו על השן. מבנה וחומר השן אינם ניתנים לשינויים רק הכתמים והלכלוך שהצטבר עליהם. כיום ניתנות אפשרויות רבות להסרת כתמים מהשיניים ופגישה במרפאה שעוסקת בהלבנת שיניים תעניק לכם את הייעוץ המתאים לאחר בדיקה והתאמה למצב השיניים שלכם.

 

אז אילו פיתרונות של הלבנת שיניים ניתן למצוא כיום? ובכן, פיתרונות הלבנת שיניים הינם מדהימים ופרקטיים מאוד כמו: ציפוי שיניים בעלי חרסינה שיוצר שדרוג אסתטי של מראה הפה כולו, הלבנת שיניים ביתית שפונה לאלו אשר מעוניינים לעבור הלבנת שיניים אך הם לחוצים מדי בזמן וכמובן הפיתרון המוכר מכל- הלבנת שיניים מהירה במרפאה.

 

לאחר הלבנת שיניים נשאלת שאלה חשובה לכמה זמן הלבנת שיניים מחזיקה? ובכן, הלבנת שיניים מקצועית מתבססת בעיקר על נגזרות של מי חמצן(פראוקסידים למיניהם) הפראוקסיד חודר אל צינורותיה של השן, לחמצן הפיגמנטים שנספגו בשן וגרמו להצהבתו ובעצם מעניק שיפור באופן מיידי בגוון השן. משך הזמן של הלבנת השן תחזיק בהתאם לשיטה בה היא נעשתה ביחד עם הרגלי הצחצוח של הלקוח. בממוצע הלבנת שיניים מחזיקה כ5 שנים אצל אנשים שלא מעשנים ואילו אצל אנשים שכן מעשנים ההלבנה מחזיקה כשנתיים.

 

אל תוותרו על האפשרות לחייך חיוך רחב ולבן. כיום ניתנת האפשרות ליהנות מהלבנת שיניים בשיטות רבות שמעבר לכך ששיטות אלה גורמות לשיניים להיות יפות וצחורות, הן מלמדות אתכם כיצד לשמור על השיניים שלכם וגורמות לשיניים להיות בריאות הרבה יותר מבעבר.

  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב