דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיית תוכן בפייסבוק 

מאת    [ 28/03/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2194 פעמים ]

הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר המבוססת על תוכן גולשים. רשתות התוכן מבוסס גולשים משמשות כקרקע לתכנים רבים המופצים ברשת – בשלל אתרי בלוגים, קהילות ופורטלים של גולשים, אתרי מאמרים וכדומה. ניהול התוכן בפייסבוק וברשתות חברתיות נחשב למלאכת אומנות בשל הזמן הרב שהוא דורש מאיתנו והיכולת לייצר אינטראקציה ולזכות בתגובות אוהדות מחברינו ברשת החברתית. 

הכלים לניהול תוכן בפייסבוק
1. פרופיל אישי: פרופיל אישי הנו בסיס הפעילות שלנו. פרופיל אישי מיועד עבור בן אדם אמיתי ולא כרטיס פרופיל לעסק וכדומה. פרופיל חייב להיות חם , עם תמונה שמשדרת אמינות ורצינות. הפרופיל שלכם הוא לא המקום לשיווק העסק שלכם, הוא יכול לתמוך באופן נקודתי ולהוסיף לייק על פוסטים שונים של דף האוהדים שלנו – אך ייעוד הפרופיל להיות כרטיס אנושי. 
2. דף אוהדים: כרטיס הביקור של העסק שלכם בפייסבוק. דפי המעריצים נחשבים לכלי היעיל ביותר למיתוג ושיווק ארגונים וחברות בפייסבוק. וודאי שמעתם וראיתם בפרסומות השונות כיצד מפנים את הצופים לעבר דף האוהדים של המותג בפייסבוק. דפי האוהדים הפכו בשנים האחרונות למועדון לקוחות אקסקלוסיבי ואיכותי של כל מותג וחברה. 
3. קבוצה: פתיחת קבוצות בפייסבוק יכולה לעזור במיתוג העסק. הרעיון בפתיחת קבוצה הנו ריכוז גולשים סביב נושא או אג'נדה מסוימת. קבוצה אמורה להיות סגורה ולתת מענה פנימי לגולשים בה. זה יכול להיות למשל קבוצה שעוסקת בתחום של קידום אתרים באינטרנט וכולם שם יכולים להיוועץ ולהיעזר אחד בשני או קבוצה של גולשים שמפרסמים חיות עזובות לאימוץ למשל. 

ניהול אסטרטגיית תוכן בפייסבוק
אסטרטגיית ניהול התוכן שלנו בפייסבוק חייבת להיעשות בצורה חכמה על מנת שנוכל לפזר את ההשקעה שלנו בכמה אפיקים במקביל. אסטרטגיית התוכן חייבת לכלול ניהול תוכן שוטף בפלטפורמות נוספות מלבד הפייסבוק כגון הטוויטר, ניהול בלוגים ופרסום תכנים ברשת. החברות הגדולות כבר השכילו להבין זאת והכשירו בעל מקצוע מיוחד מטעם הארגון שמוגדר כמנהל המדיה החברתית מטעמם. הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות היא בעלת ערך מוסף אדיר לחיזוק המותג לאורך זמן, ועל כן האסטרטגיה צריכה להיות לאורך זמן ולפי יעדים ומטרות ברורים – תוך שימוש שוטף בכלל הכלים שעומדים לרשותנו. 

ניהול אסטרטגיית תוכן בפייסבוק צריך לכלול פעילות שוטפת במקביל במדיומים הבאים:
• ניהול בלוג והפצת תכנים דרכו באופן שוטף (בסנכרון והמלצות שוטפות דרך דף המותג בפייסבוק). הניהול כולל מענה לתגובות גולשים ויצירת שיח מולם. 
• ניהול טוויטר: הטוויטר פועל בצמוד וכאמצעי משלים לדף הפייסבוק ולבלוג. הטוויטר הוא כלי להפצת חדשות ועדכונים שוטפים , ובו ניתן לשתף ולקשר לבלוגים ולתכנים שפרסמתם ברשת. 
• ניהול דף אוהדים בפייסבוק: הכלי העיקרי לניהול המדיה החברתית של הארגון. עלינו להוסיף תכנים ולעדכן את דף האוהדים באופן שוטף. השאיפה היא לייצר סטאטוסים שיזכו לתגובות ולייקים רבים מהאוהדים בדף. כמו כן, יש לשלב תחרויות והפעלות לגולשים באופן שוטף על גבי דף האוהדים – באמצעות שיתוף תמונות וסרטוני גולשים, צירוף חברים לדף ועוד.. 
• ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק – לתגבור אוהדים בדף ולמיתוג החברה. 

ניהול תוכן בפייסבוק הוא עבודה שוטפת שעליכם לקחת במשרה מלאה. עליכם לעשות זאת עם אינטליגנציה רגשית גבוהה, ולהעניק ערך מוסף לגולשים שלכם. כפי שאתם מצפים ללייק ולתגובות גולשים – כך הם מצפים מכם שתגיבו להם חזרה. העניקו כדי לקבל. 



קרן כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילותWEB 2.0 , פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב