דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לפסח מיוחדות לעובדים 

מאת    [ 24/03/2011 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 3001 פעמים ]

חג הפסח הולך ומתקרב, ואתם מתלבטים אילו מתנות לפסח לקנות לעובדים שלכם. אתם מרגישים שכל שנה אלו אותן מתנות - שוב בקבוק יין, שוב קערה לפסח, והפעם אתם מחפשים מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם - משהו מקורי יותר מהרגיל, אבל שעדיין יהיה חגיגי, שימושי ויוקרתי.

 

אז מה אפשר לעשות? האם פונים עכשיו לבחור מתנות שונות לחלוטין ולוקחים סיכון? לאו דווקא. פעמים רבות, בחירה של מתנות לפסח מיוחדות לעובדים קשורה בתכנון שונה של המתנות, כך שלא תצטרכו להתמודד עם מתנות לפסח מיוחדות לעובדים, שעלולות להיראות לעובדים שלכם מוזרות משהו... אלא להיפך - המתנות יהיו מושקעות במיוחד, ועדיין יכללו אלמנטים מוכרים של מתנות לחג, אבל יהיו מסודרות בצורה שונה.

 

מתנות לחג? משלבים בין מספר אלמנטים

צורה אחת של מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם, היא לאחד בין שתי מתנות לכדי מתנה אחת שתהיה מעוצבת בצורה מיוחדת. למה הכוונה? לדוגמא, נהוג מצד אחד להביא בתור מתנה בקבוק יין או בקבוק שמן זית, ומצד שני גם לקנות לעתים סט סירים ואו מחבתות. כדי ליצור מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם, אתם יכולים לשלב בין שני העולמות - אפשר לרכוש בנפרד סירים ובנפרד בקבוקי יין או שמן, ולהכין מחדש את המתנה בתור בקבוק שיגיע בתוך הסיר. זה אמנם יאלץ אתכם לפתוח ולסגור מחדש את המתנה - אבל העובדים שלכם יתרגשו מאד. מנגד, יש מתנות לפסח מיוחדות לעובדים, שכבר מגיעות מוכנות בצורה כזו, כך שכל המלאכה של ההפרדה והאיחוד יכולה להיחסך מכם.

סוג  אחר של מתנות לפסח מיוחדות לעובדים, הן ערכות ייחודיות. גם כאן לא מדובר על אלמנט שלא ראיתם בעבר, אלא על סידור קצת שונה של מתנות קטנות, שמאוגדות לכדי מתנה אחת גדולה ושימושית. לדוגמא, אפשר לרכוש עבור העובדים שלכם סט פיקניק איכותי, שיכלול בתוכו גם כלים איכותיים, גם תיק מנשא לפיקניק, סלסלת פיקניק, שמיכה וכיו"ב. כך אתם מוצאים מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם, אבל עדיין מתקבלת התחושה של מתנה קלאסית ומושקעת.

 

משלבים גם אירוע

על מנת ליצור את החג המושלם, מומלץ בחום לשלב בין מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם, לצד אירוע חגיגי של החברה. האירוע הזה יכול להיות טקס מכובד מאד, בו יוענקו מתנות לפסח מיוחדות לעובדים, או לחילופין יום כיף פחות רשמי ויותר משוחרר, שגם בו אפשר להעניק מתנות לפסח מיוחדות לעובדים.

אפשר גם לשלב אלמנט נוסף באותו אירוע - יש מרכזים רבים שמציעים ימי גיבוש לקבוצות. בפעילות זו העובדים שלכם לא רק ייהנו - הם גם יתגבשו כקבוצה מלוכדת יותר של עובדים, החותרים למען מטרה מסוימת. בסיום יום שכזה אפשר לבצע פעילות משחררת, טקס חלוקת תעודות הוקרה למצטיינים, וכמובן גם לחלק מתנות לפסח מיוחדות לעובדים שלכם.

גיא צפריר - מומחה בקידום ושיווק אתרים ובייעוץ לעסקים מקוונים מכל התחומים. עוסק רבות בגישור -




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב